Ağustos Ayında Bitirdiğim Ürünler ve Yorumlarım 2019



Her ay düzenli bir şekilde elimdeki bakım-kozmetik ürünlerini bitirip yorumlarımı sizlerle paylaşmayı seviyorum.Kimi zaman az kimi zaman yazması bile saatlerimi alan tonla ürün bitiriyorum.Renkli kozmetik ürünü çok fazla ve hızlı bitmese de arada onlarda yer alıyor bitenlerde.Bu yazımda da ağustos ayında kullanıp bitirdiğim bakım ve kozmetik ürünler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Bloga yeni geldiyseniz öncelikle hoşgeldiniz 😊 Bitenler yazıları biraz uzun olabiliyor,dilerseniz çayınızı kahvenizi alın ve keyifle okumaya başlayın☕




Gliss Supreme Length Şampuan- Zarar görmüş saçlar için,kökten uca beslenmiş,pürüzsüz ve güçlü saçlar vaat ediyor.İçerdiği keratin serum ile de saçlarda oluşmuş yıpranmaları onarırken,gelecekte oluşabilecek yıpranmalara karşı koruyacağı da vaatlerinin arasında.Kokusundan başlayalım.Şekerli biraz Si parfümü andıran ama hafif daha canlı bir kokuya sahip.Aslında bu şampuan vaatleri açısından oldukça iddialı.Bu da benim kaçıncı bitirdiğim şişe bilmiyorum ama net gözle görülür bir etkisini görmesem de saça iyi geliyor olabilir.Muazzam bir yumuşaklık,parlaklık onarım görmesem de şampuan değiştirdiğimde aslında Supreme Lenght'in saçı onardığını yada onarmaya çalıştığını anladım.Çünkü bundan sonra şampuan değiştirdiğimde aradaki fark anlaşıldı,saçı daha canlı tutmak için onarıyormuş.Bu şampuan dediğim gibi gözle görülür etkiye sahip olmasa da saçları onarmak için kullanılabilecek uygun fiyatlı şampuanlardan olabilir.

Elidor Doğanın Enerjisi Avokado,Üzüm Çekirdeği Yağı Saç Kremi- Saçları daha gür ve kalın göstermeye yarayan bir saç kremiymiş.Avokado ve üzüm çekirdeği yağı saçların kalın ve gür görünmesini sağlıyormuş.Ayrıca avokado yağı besleyici ve nemlendirme özelliğine sahipken üzüm çekirdeği yağı da güzel koku sağlayarak besleme ve koruma özelliğine sahipmiş.Paraben ve renklendirici içermiyormuş.Bunlar ambalajında yazanlar.Bu ürün hakkında biraz uzun konuşacağım.Elidor'un ne şampuan ne saç kremi ne saç bakım kremleriyle aram hiçbir zaman iyi olmadı.Bundan dolayı da elim Elidor ürünlerine kolay kolay gitmiyordu.Bu Doğanın Enerjisi serisinin üzüm çekirdeği yağı içeren ürününü görünce acaba işe yarar mı yoksa bu da diğer Elidor ürünleri gibi saçlarımda işe yaramaz mı diye düşündüm ama üzüm çekirdeği içerdiği için indirimde bir şans verdim.Kozmetik içeriklerinde özellikle beğendiğim birkaç madde vardır.Bunlardan biri de üzüm çekirdeği özü.Bu içeriğin hücre yenilemede oldukça etkili olduğunu biliyorum ve saça da iyi geleceğini tahmin ettim.Herhalde şu ana kadar anlaşabildiğim hatta sevdiğim tek Elidor ürünü bu oldu.Saçları oldukça yumuşatıyor,sanki bakım yapıp biraz canlanmasını sağlıyor.Gerçekten mükemmel nemlendiriyor,yumuşatıyor ve kolay taranmasını sağlıyor.Kokusunu şişesinden koklayınca 'eyvah ne aldım ben' diyorsunuz ama uyguladıktan ve duruladıktan sonra hoş bir koku bırakıyor.48 saat de koku vaat etmiş ama 48 saat değil tam 4 gün bile koku saçınızda kalıyor.Çok başarılı bir üründü ama deney yaptığı için tekrar alamayacağım maalesef.

Dove Deeply Nourishing Body Wash Seyahat Boyu-* Besleyici özelliğe sahip duş jeli yada kremi diyebiliriz.Bu Dove'un seyahat setinden çıkan bir ürün ve 55 ml.Birkaç kullanım için.Yapısı oldukça yoğun kremsi.Duruladıktan sonra sabunlu yada yağlı bir his bırakmadan cildi nemlendiriyor.Güzel temizliyor.En güzel özelliği kokusu.Muhteşem bir sabun kokusu var ve tertemiz kokuyor.Dove da artık deney yapmayan markalar arasına katıldığı için sabun ve saç bakım ürünleri almak için güzel bir seçenek oldu benim için.

İpana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macunu- Lekeleri %100'e kadar gidermeyi ve diş minesini güçlendirmeyi vaat ediyor.Parlatıcı etkiye de sahipmiş.Kokusu naneli şeker gibi ve uzun süre kalıyor bu koku.Blogda birçok yazımda bahsetmişimdir çok fazla çay ve kahve tüketiyorum ve dişlerim bu duruma isyan ediyor 😂 Düzenli dişlerimi fırçalasam da o kafein lekeleri maalesef çok zor geçiyor.Birçok diş macunu denedim ama maalesef çok etkili olamadılar.Bu diş macunu ise tam anlamıyla mükemmel.Gerçekten vaat ettiği gibi lekeleri giderdi.O kafeinden kaynaklı sarılık neredeyse yok oldu.Ayrıca parlaklık da verdi.Bu tarz beyazlatan diş macunları dişleri hassaslaştırır.Hatta bu diş macunu sanki kum gibi taneler içeriyor gibi geldi bana ama dişlerimde herhangi bir hassaslık olmadı.Çok başarılı bir üründü.Diş macunlarını evde ben almıyorum ve İpana sanırım deney yapan markalar arasında.Ben alacağım zaman bu markayı tercih etmiyorum.


Watsons Brown Rice Kağıt Maske- Kuru cilde sahip olduğum zamanlar Watsons'ın maskeleri cildime ilaç gibi geliyor.Bakım yapma ve özellikle nemlendirme konusunda usta bu maskeler.Cildi içten ve dıştan çok güzel nemlendiriyor.Neredeyse tüm maskeleri böyle.Bu maske de aynı şekilde çok güzel nemlendirdi.Bir de aydınlatma özelliğine sahipmiş.Gerçekten cildime aydınlık bir görünüm verdi ve hafif de cilt rengimi açtı.

Bioaqua Cherry Jelly Mask- Bu tarz jel maskeler de çok neme ihtiyaç duymayan ciltler için,bakım veya rahatlamak için kullanılabilecek türde maskeler.Özellikle yaz aylarında bu maskeleri buzdolabına koyup soğuk uygulayabilirsinz.Jel formda olan bu maskeleri ben cildimde 10 dakika tutup yıkıyorum.Cildimi yumuşatıyor.Gözle görülür bir nem sağlamıyor.Yani bu maskelerden muazzam bir nemlendirme beklenmez.Daha çok bakım için ve cildi rahatlatmak için kullanılabilir.Bu Cherry olanı da hafif cilt tonumu açtı.

3x Rituel de Beaute Burun Bandı-* Siyah nokta ve kir temizleyici burun maskesi.Piyasadaki uygun fiyatlı en iyi siyah nokta maskesi.Hatta bunun T bölgesi için olanı çıksa çok güzel olur.Bir de her yerde satıldığı için bulması da oldukça kolay.Etkileri ise gerçekten çok iyi.Neredeyse tüm siyah noktalara ulaşıyor.Çok derinde olanlara ulaşamıyor maalesef.Onun için Watsons'ın Burun Bantlarını önerebilirim.Bunun da sebebi yapıdan kaynaklı olabilir.Maskenin yapısı ne kadar kumaş gibi yani bükmesi,burnun her yerine yerleştirmesi kolay olursa o kadar iyi siyah noktalara ulaşıyor.Tabi bir de maskenin özelliğinin de gözeneği tamamen temizleyecek yapıya da sahip olması gerekiyor.Sonuç olarak bu maske güzel.Ulaşabildiği gözenekleri,kirleri ve siyah noktaları oldukça güzel gideriyor ve burun üzerindeki o pürüzü gideriyor.


Benri Kare Pamuk-* Piyasaki en güzel makyaj temizleme pamuğu herhalde.1000'lisi falan çıksa alabilirim.Kocaman ve kalın olduğu için makyajı bu pamukla temizlemek çok zevkli oluyor.Tek pamukla neredeyse tüm makyajı temizleyebiliyorsunuz.Bir de kalın olduğu için oldukça dayanıklı.Parçalanma,pamuk bırakma gibi bir sıkıntısı yok.Ayrıca cilt bakımı yaparken tonik uygulanmak da güzel oluyor.

Blume Mendil- Çantam tam bir,şu hani 80'lerde ecza dolabı varya onun gibi.Yara bandı,ilaç,hijyen jeli aklınıza ihtiyacınız olacak ne geliyorsa öyle bir bölüm var çantamda.E haliyle peçete,ıslak mendil olmaması saçma olur.Sadece çantamda değil masamda da mutlaka bulundururum.Bu sefer Blume mendil bitirmişim.Uygun fiyatlı,10'lu alıp koyuyorum kenara.Bu da güzel bir mendil.Hijyenikmiş.Bir de yapısı yumuşak olduğu için kullanışlı.

4x Sleepy Sensitive Islak Havlu-* Bir önceki bitenlerde bahsetmiştim sanırım bu ıslak mendilleri 10'lu almıştım.Bu ay 4 tane bitirmişim.Ürün denerken,swatchlarken çok lazım oluyor.Bir de yukarıda da bahsettiğim gibi çantamda masamda hep olur.Sleepy'nin bu ıslak mendillerinin yapıları oldukça ıslak😂Çok ıslak olunca hafif köpük köpük oluyor ve o şekilde ıslak kullanması pek güzel olmuyor.Ben daha çok böyle ıslaklığı çok belli olmayan yumuş yumuş mendilleri daha çok seviyorum.Bunun dışında yapısı yumuşak ve inceydi.Yırtılma falan olmasa da oldukça ince bir yapısı vardı.Cildi yormuyor.Alkol,paraben içermiyormuş.Kokusu da böyle tatlı,çiçeğimsi bir koku gibi.



Nuxe Nirvanesque Smoothing Cream Tester- Şimdi size bu kremin ne kremi olduğunu söyleyeyim aşırı tatlı; ilk yüz çizgisi kremi.Ya çok sevimli.Ben de 30 yaşında olduğum için aslında bakım ürünlerini buna göre seçmeye başlamam lazım.Ama bunu bilerek almadım.Bir alışverişimde gelmişti.İçeriğinde mavi lotus çekirdeği ve şakayık özü varmış.Nuxe'ün bu çiçek içeriğine bayılıyorum.Buram buram çiçek bahçesi gibi kokuyor.Cildi rahatlatır,dinlendirir ve nemlendirir diyor.Kremin yapısı çok yoğundu.Sürüldüğünde sanki cilde su geçirmez bir katman sürmüşsünüz gibi bir his veriyordu ve cildi inanılmaz terletiyordu.Ben bu etkiyi çok sevmesem de krem cilde zamanla oturduğunda güzel nemlenmiş bir his sağlıyordu.Cildi yumuşacık ve biraz da pürüzsüz yapıyor.Çizgilere etkisinden net bahsedemeyeceğim,mimik çizgilerim dışındaki çizgilerim çok az.Onları inceledim,çok gözle görülür bir etki olmadı.Ama kremin tam boyu düzenli olarak kullanılırsa belki etki edebilir.

Univita Pomegranate Seed Oil- Narlı ürünlerle koku yüzünden aram hiç iyi değildir.Univita'nın bu tarz bükülerek ortasından ürün çıkan yağları sanırım hem yemek hem de bakım için kullanılabiliyormuş.Katkısız ve soğuk sıkımmış.Ben cilt bakımı için dayanabildiğim kadar kullandım.İlk önce etkilerinden bahsedeyim.Muhteşem nemlendiriyor ve uzun süre de o nem ciltte kalıyor.Biraz yağlı bırakıyor ama çok kuru ciltlerin sevebileceği tarzda bir ürün olabilir.Bende sivilcelenme yapmadı.-Neden dayanabildiğim kadar kullandığımdan bahsedeyim ürün çok kötü kokuyordu.Belki sizlerin sevebileceği kokudur.Kokuyu beğenip beğenmemek kişiden kişiye göre değişir.Bana kokusu kullanılmış,beklemiş kızartma yağı kokusu gibi geldi ve cildime sürdüğümde tüm ev kokuyordu.Bir iki kullanımdan sonra çöpe atmak zorunda kaldım.Farklı bir yağ kullanılabilir bu markadan.Çünkü etkileri fena değildi.Özellikle cildin çok kuru olduğu dönemlerde tercih edilebilir.

Oriflame Skin Dream BB Cream Fair- İnce yapılı,günlük kullanım için oldukça uygun bir bb kremdi.Kore yapımı hariç diğer bb kremler kesinlikle kapatıcılık konusunda çok zayıf oluyorlar.Bu ürün de öyleydi.Kapatıcılığı zayıf ama cilt tonunu eşitleyen,günlük kullanım için cilde hafif renk veren bir bb kremdi.Çok ince yapılı olması da ayrıca kullanışlı.Bendeki rengi Fairdi.Cildimin çok açık renkte olduğu dönemlerde yada koyu renkli bir ten ürününü açmak istediğimde karıştırmak için bu ürünü kullandım.SPF 30 güneş koruması içeriyor.Kokusu da oldukça hoş pudramsı bir koku.



Evet benim ağustos ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım hoşunuza giden ve merak ettiğiniz ürünler hakkında fikriniz olan bir yazı olmuştur.Hepinize iyi hafta sonları🥰

*Bu markalar hayvanlar üzerinde test yapmamaktadır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Elidor saç bakım kreminin Ben de yağını kullanıyorum gerçekten kokusu çok güzel ve kalıcı

    YanıtlaSil
  2. Elidor saç kremini denemek istiyorum ama fiyatı çok pahalı, indirimde yakalarsam muhakkak alacağım. :)

    YanıtlaSil
  3. ilk dördünü not aldıııım :)

    YanıtlaSil