Renkli Tırtıl'dan Gelen Kurban Bayramı Tebrik Kartı


Mektuplaşma,kart postal gönderme-almayı seviyorum.Hatta bu çok eski bir alışkanlık olsa da bunu hala yaptığım için de ayrıca çok mutluyum.Tabi bunda değerli arkadaşım Renkli Tırtıl'ın da katkısı oldukça fazla.Zaten mektuplaşmayı-kart postal göndermeyi-hediyeleşmeyi seviyorum ama uzun zamandır tatil-bayram için bu tarz bir etkinlik yapmamıştım.Sevgili Renkli Tırtıl'ın tavsiyesiyle birbirimize kart göndermeye başladık.Geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nın kartını şurada paylaşmıştım.Benim Kurban Bayramı'nda Renkli Tırtıl'a gönderdiğim kartın yazısı ise şurada.Kart postal alışverişine çıktığımda maalesef eskisi kadar çeşitli ve bayrama özel kartlar bulamıyorum artık.Ama Renkli Tırtıl harika bir kartpostal bulmuş görünce bayıldım.




Kendisi zaten çok zarif ve özenli.Mektupları da kendisi gibi.Ben özellikle deko bantlara kurdela şeklini vermesine bayılıyorum.Bu mektubunda da zarfı süslemek için Yeşil pöti kareli ve kalpli deseni olan bir deko banda kurdela ucu şekli vererek hoş bir detay katmış adres kenarlarına.Bunun dışında yine kırmızı-siyah-gri desenleri olan bir deco bandı da zarf kenarlarında kullanmış.Benim adresimin kenarında da kırmızı kalp şeklinde puantiyeli,siyah,kalp şeklinde bir sticker var.Ayrıca zarfın üzerinde de Milli Mücadele'nin 100. yılını anlatan (evet sadece tarihi yazılmamış anlatılmış da) çok güzel buram buram tarih kokan bir pul yapıştırılmış.Bu tarz tarihi konular içeren pullar çok hoşuma gidiyor.Yalnız sanırım pulların ebatları değişti.Eskisi kadar minik değil artık neredeyse zarfın 1/4'ini kaplayacak kadar büyük.Benim için fark etmez.İki türlüsü de oldukça güzel duruyor zarfın üzerinde.Zarfı açtığımda (işte bayıldığım kısım) harika ötesi bir kart postalla karşılaştım.Yağlı boya çizimi şeklinde eski ama baya eski bir liman çizimi var kart postalın üzerinde.Eski tarz gemiler,ahşap yerler falan harika bir mini tablo diyebiliriz.Kart postalı merak ederseniz üzerinde adı da yazıyordu: "Le Bearn,Fransız.Limanda Yelkenliler."Renkli Tırtıl çok çok güzel şeyler yazmış kartında ve bayram için güzel dileklerini de benimle paylaşmış.Bir de çok sevimli bir panda stickerı eklemiş.Gerçekten tüm detaylarına kadar çok beğendim mektubu.Çok teşekkür ederim canım arkadaşım😘








Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Canım, düşüncelerin için teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettin... :*

    YanıtlaSil