XP Matte Lipgloss


Merhaba~

Kısa bir aranın ardından tekrar blogdayım 😊 Nasılsınız? Neler yaptınız? Okullar çoktan başladı,okula giden sevgili okurlarım neler yapıyorlar,ilk haftalar nasıl geçti?Çalışanlar ve evde olanlar için hayat her zaman yoğun biliyorum ama sizler de kendinize az da olsa vakit ayırmayı ihmal etmeyin 😉Ben güzelce dinlendim ve yazılacak yazılarım için incelemeler yaptım.Bugün,elimde uzun zamandır bulunan ama yazıyı yazacağım zamana kadar detaylı deneyimlemediğim bir üründen bahsedeceğim sizlere.Yazı için daha detaylı inceledim ve ürünü artılarıyla eksileriyle sizlere anlatacağım.




XP markası bir ara baya popülerdi.Baya güzel ve bazı ürünlere de muadil kozmetik ürünleri vardı.Fiyatları ben alışveriş yaptığım dönemde çok çok ucuzdu.12 lira gibi bir fiyata far paleti aldığımı hatırlıyorum.Dudak ürünleri de güzel.Özellikle çeşit çeşit likit mat rujlara sahip bir marka.Bu yazıda bu rujlardan Matte Lipgloss'a bakacağız.Kendisini likit mat ruj olarak aldım ama lipgloss yazısını görünce acaba gloss mu diye düşündüm ki değilmiş.Aslında bu yoğunlukla gloss yada lip lacquer şeklinde olsaymış da fena olmazmış.Ürün plastik bir ambalajda ve kapağı da mat şık siyah bir yapıya sahip.Bildiğimiz tipik likit mat rujlar gibi sünger açılı aplikatöre sahip.Biraz daha küçük diğerlerine göre ve uygulaması çok rahat oluyor.Özellikle de kenara taşırmama konusunda oldukça iyi.İlk sürdüğünüzde yapısı incecik ama bu yapıya rağmen ürünün pigmentasyonu ve dudak rengini kapatmadaki başarısı oldukça iyi.Tamamen mat bitişli.İkinci kata çok gerek kalmıyor ama tam rengi almak ve kalıcılığı biraz daha artırmak için uygulanabilir.Çünkü kalıcılığı biraz orta.Aslında ürünü çıkarırken biraz yağlı temizleyici tercih etmek gerekiyor ama gün içinde bu rujla yemek yedikten birşeyler içtikten sonra orta kısımlarda ruj kalmıyor.Yapısı ince,mat ve hemen kurumasına rağmen biraz da yapış yapış bir his bırakıyor.Waterproof özelliğe de sahip.Bu konuda iyi.Su geçirmiyor ve suyla çıkmıyor.Bendeki rengi 03; mor ton içeren kahverengi-bordo arası koyu çok hoş bir renk.Az sürüldüğünde vişne çürüğü rengi gibi hoş bir renk oluyor.Kokusundan da bahsedeyim,XP markasının likit rujlarının tipik bir kokusu var onun gibi.Rahatsız etmeyen hoş meyvemsi bir koku.

XP markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilemiyorum.







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Rujumun rengine bayıldım tam günlük kullanıma uygun 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok hoş gerçekten özellikle de kış makyajına çok uygun bir renk😊

      Sil