Magic Escape Cosmetics Professional Palette 88P 01 / 88'li Far Paleti


İlk makyaj videoları izlemeye başladığım zamanlarda takip ettiklerim genellikle Japon ve Kore youtuberları olmuştu.Onlar da o dönemler de sık sık ulzzang,anime,gyaru makyajları yaptıkları için ellerinde sulu boya gibi neredeyse içinde 100 tane far olan paletleri olurdu.Bir tanesinde görüp ben de alayım,elimde her renk olsun diye 88 adet far içeren bir palet aldım😂Biraz tuhaf duruyor ama bazı makyajlar için gereken renkler elimdeki paletlerde olmayınca özellikle canlı renkler hemen bu paleti alıyorum elime.Bakıldığında çok mu gerek var deniyor ama makyajı seviyorsanız ve sık sık değişik makyajlar işe yarıyor.




Uygun fiyata satış yapan çoğu yerde satılan paletlerden.Ben de Gittigidiyor'dan 25 liraya almıştım.Aslında Ebay yada Aliexpress gibi yerlerden de alınabilirdi o dönemlerde ama fiyat hemen hemen aynı olunca buradan almayı tercih ettim.Bendeki paletin markası Magic Escape.Daha önce herhangi bir ürün denemedim bu markadan.Paleti aldıktan sonra da denk gelmedi.Plastik siyah bir ambalajda ve oldukça büyük.Koleksiyonda bazen çekmelere sığmıyor.Professional Palette diye geçiyor,sanırım bu çok fazla renk içerdiğinden dolayı.İçerisinden orta boyutta benim kullanmayı çok tercih etmediğim bir aynası var,bir de iki tane çift taraflı sünger aplikatörü var.Bunları genellikle ürünün pigmentasyonunu artırmak fardan daha çok renk almak istediğim zamanlarda kullanıyorum.Bendeki renk; 88P 01.Son zamanlarda renkli farlar,far paletleri oldukça moda.Çeşit çeşit paletler var hatta.Bu palette de baktığımızda göze çarpan genellikle canlı renkler oluyor.Bir ara kırmızı,pembe far modası vardı.Palatte de ton ton kırmızılar ve pembeler var.Turuncu far modası hala devam ediyor tam turuncu olmasa da turuncuya yakın sıcak tonlar da içeriyor.Palette daha çok son zamanlarda da moda olan mermaid makyaj dediğimiz makyaj stilinde kullanılan mavi tonları oldukça fazla.Bunun dışında az biraz sarı tonları var.Son zamanlarda paletlerimizde elimizin en son gideceği yeşil tonlar da oldukça fazla.Hiç mi nude tonlar yok,tabi ki var.Paletin ilk ve son renklerinde bolca nude tonlara da rastlıyoruz.Renkler çeşit çeşit bazıları ışıltılı bazıları mat.Pigmentasyonları renkten renge değişiyor ama fena değil.Özellikle koyu ve canlı renkler de oldukça fazla.Biraz dağıtılması zor farlar.Yapıları yumuşak ve hafif tozutuyor,az biraz da göz altına dökülme yapabiliyor.Simliler de matlar da çok hoş ve oldukça geniş renk ve tonlara sahip bir palet.Canlı renkler çok güzel duruyor.Tüm renklerin swatchları aşağıdaki resimlerde.

Magic Escape markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilmiyorum.














Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Renkler muhteşem emeğinize sağlık güzel paylasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Beğenmenize sevindim😊

      Sil
  2. Böyle çoklu far paletlerini seviyorum, renkleri ne kadar canliymis :)

    YanıtlaSil