XP MATTE LONG-WEAR LIP GLOSS | LİKİT MAT RUJ İNCELEME YAZISI


XP markasının birçok ürününü denedim ama sanırım elimde en çok dudak ürünü var.Özellikle popüler olduğu zamanlarda,bugünkü yazımda bahsedeceğim Matte Long-Wear Lip Gloss'ları oldukça ilgimi çekmişti.Ambalaj olarak sade olsa da oldukça şık ve büyük.Ayrıca renkleri de benim mat rujlarda sevdiğim renklerden olunca üç rengini denemek istedim.



Yapı olarak sürüldüğünde incecik olan bu likit mat rujlar dudakta kuruyunca da aynı şekilde ağırlık yapmıyor.Ama aşırı mat,kupkuru bitişli olmasına rağmen hafif yapış yapış bir his bırakıyor.Bu çok fazla değil ve konuşurken,yemek yerken rahatsız etmiyor.Aplikatörü sünger ama çok sert.Hatta uygularken sanki kağıda kurşun kalemle birşey çiziyormuşsunuz gibi ses çıkıyor😄Ayrıca fırçası ince olduğu için uygulaması kolay ve çok fazla taşırmadan uygulayabiliyorsunuz.Rujlar hızlı kuruyor.Çok pigmentli ama tam kapatıcılık tam renk almak için uygulamadan sonra bir kez daha üstünden geçmekte fayda var.Bunun dışında dudaktaki çatlağı,kuruluğu vs çok fazla belli etmiyor.Kalıcılığı iyi.Ama yemek yedikten,birşeyler içtikten sonra iç kısımlardan haff parça parça dökülüyor.Bunun dışında rengi,yapısı oldukça kalıcı.Dediğim gibi kullanabileceğim ve çok beğendiğim üç rengini aldım.Hem renkler açısından hem de rujun yapısı,duruşu açısından bu ürünü çok seviyorum.Favori rujlarımdan.Bu arada kokusu da çok güzel.Meyvemsi değişik hoş bir kokuya sahip.

XP'nin hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilemiyorum.Araştırdığımda bir yerde deney yapmayanlar arasında adı yok bir yerde de deney yapmayanlar arasında.Emin olamadım.


Renklere bakalım;



01; Bu tam bir gül kurusu rengi.Kurudukça hafif koyulaşıyor.Pembe alttonlu bir renk.

02; Kiremite çalan,içerisinde kızıllık barındıran turuncu.İlk sürüldüğünde açık dursa da bu da kurudukça koyulaşıyor.Üç rengi de çok seviyorum ama bu favorim.

06;  Bu renk muhteşem.Soğuk tonlarda,grimsi bir kahverengi.Çok hoş ve farklı duruyor.Gotik bir hava katıyor makyaja.Bu rengi de seviyorum ama 02 rengi bir tık daha günlük kullanım için iyi olduğundan 02'yi tercih ediyorum.

Pembe,turuncu ve kahverengi tonlarında üç renk tercih ettim.Zaten günlük makyajımda da genellikle bu tonları kullanıyorum.



Yukarıdaki swatchta da hafif matlaşmış halleri var.

Yorum Gönder

0 Yorumlar