MESH STICK TEA İNCELEME YAZISI


Evet nihayet ben de meşhur Mesh Stick Tea'leri deneyebildim 😄 Meyve,bitki çaylarına çok merakım olmadığı için ilgimi çekmemişti.Sadece diğer bitki çaylarından farklı olarak bu çaylar stick şeklinde oldukları için değişik gelmişti.Aslında bu tarz yapılması çok iyi olmuş.Çünkü poşet çaydan poşeti çıkarırken illa ki çay dökülüyor.Bu daha kullanışlı göründü ki öyle de oldu.




Bir sürü çeşidi varmış bu çayların.Hatta kahveleri bile varmış.Kahvesi de değişik olabilir.Beni de bu çaylarla sevgili arkadaşım Cherijamu tanıştırdı.Kendisi bana narlı ve yabani çilekli olanlardan göndermiş.Dediğim gibi meyve ve bitki çaylarına ilgim yok ama bu açıkçası güzel geldi bana.Çubuklar bardağın içindeyken kaynar suyu ekleyip 3-5 dakika bekletiyorsunuz ve çubukla çayı karıştırıyorsunuz.İlk demlenme süresinde içip denedim ve açıkçası ne tat alabildim ne aroma.Tatsız geldi ve bildiğiniz sanki sıcak su içiyormuşum gibi oldu.Ama çubuğu biraz daha uzun beklettikten sonra baktığımda gerçekten iki çayda da aromaları suya iyice karıştı.Tadı oturdu ve lezzetlendi.Çubuk çay içinde kaldıkça deliklerinden çay çıkmaya devam ediyor ve daha çok demleniyor.Tadı daha da artıyor.Bu şekilde daha çok sevdim ve daha lezzetli oldu benim için.Her çayda sevdiğim gibi bunda da çok demli halini daha çok sevdim 😄



Çaylar ağızda hafif bir ekşilik bırakıyor.Bu tarz bitki ve meyve çaylarında ekşiliği seviyorum.Hatta bitki çayı içeceksem limon sıkarım genelde.Meyve çayı olarak tercih edilebilir.Tadı bir tık daha yoğun olsa daha güzel olur.Ayrıca bu çaylar soğuk daha lezzetli olabilir.Hatta yazın soğuk içecek olarak tercih edilebilir.


Çeşitlerine bakalım;

Pomegranate Tea; nar aromalı ama açıkçası nar tadı alamadım bu çaydan.Dediğim gibi ilk denediğimde çok tat alamadım ama zamanla tadı arttı.Aroması çok hafif belli oluyor ama yine de tam nar tadı yoktu.Hatta bu çaydan biraz şekerli bir tat da aldım ve beğendim.Kokusu Wild Berry olana göre daha azdı.Rengi kıpkırmızı oluyor.


Wild Berry Tea; yaban çileği aromalı.Buna da sıcak su ekleyince rengi mordu ama zamanla kırmızı oldu.Paketini açınca mis gibi koku çıktı.Bu çayın aroması daha fazla,tadı daha çok belli oluyor ve lezzeti iyiydi.Orman meyvesi tadına benziyor biraz.

Bence çaylar iyi demlenince tatları oldukça güzel.Dediğim gibi soğuk da çok güzel olur.


Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Meşhurmuş ama ben ilk kez gördüm 😅 nerede satılıyor bu çaylar, ben de denemek istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımız göndermişti bize ama halen daha içmedik. Kısa zamanda deneyeyim. ;)

    YanıtlaSil
  3. Denemek lazım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Mesh Stick Tea ayyy daha hiç denemedim:)) yaban çileği bayilirimmmm

    YanıtlaSil
  5. Çok seviyorum ben bu çayları hemen hemen her çeşidini kullandım😍😍😍 hem pratik hem lezzetli😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pratikliği açısından çok beğendim.Sevilen tatlarda çay ve kahveleri denenebilir.

      Sil