ZARA LEATHER COLLECTION ORCHID PARFÜM İNCELEME YAZISI


Herkese merhaba😊

Bahar mevsimine girerken sizlere mis gibi,çiçek mi çiçek bir parfüm anlatacağım.Zara'nın parfümleri denediğim kadarıyla güzel.Genellikle beğendiğim ve daha farklı kokulara sahip.Açıkçası giyim mağazaları kendi parfümlerini çıkardıktan sonra mağazada bu parfümleri denediğimde neredeyse aynı kokuları kokluyormuşum gibi oluyor.Kokular ya aynı ya birbirine yakın ve hemen hemen her yerde kokusunu duyduğumuz parfümler gibi.Zara'nın parfümlerinde daha farklı kokular var bence.Bu yüzden beğendiğim ve başarılı bulduğum ürünlerindendir.Bu yazımda da sizlere Zara'nın Leather Collection'ından Orchid parfümünü anlatacağım.



Benzersiz Eau de Parfum koleksiyonu; güzel deri efektli bir kapta iksirdir.Gençlik ve feminenliğin cesur kokusu.


Zara'nın çoğu parfümü gibi cam şişede olan bu parfümü ben 30 mllik aldım.Dıştaki karton kutusu ve kapağındaki lila renge bayıldım.Çok şeker duruyor.Küçük olduğu için de çantada taşımalık çok güzel bir parfüm.

Parfüm açıkçası orkide kokulu olduğu için ilgimi çekmişti.Orkide kokusunu çok sevdiğim bir çiçek ve kozmetik ürünlerine de güzel koku katıyor.Aslında ben orkide kokusunu,ürünlerde daha çok,yoğun,daha az keskin halde seviyorum.Bu parfüm de alkol içeriği olduğu için illa ki koku keskinleşmiş.Ama bu keskin koku ağır değil ve rahatsız etmiyor.En azından kokunun önüne çıkan bir alkol kokusu yok.Kokusu yoğun değil.İlk sıktığınızda ekşi,limon tarzı bir koku olsa da zamanla koku oturuyor ve çiçeksi kokusu ortaya çıkıyor.Benim o beğendiğim orkide kokusu biraz daha derinde.Koku kalıcı ama çok fazla değil.Gün içinde zamanla kokusu azalıyor.Tek sıkımda kokusu belli oluyor ama birkaç kez sıktığınızda kokunun kalıcılığı bir tık daha artabilir.Genel olarak koku daha çok çiçeksi,ferah hatta sabun gibi tertemiz bir koku.Bence tam baharlık,hafif çok hoş bir orkide kokusu.Benim günlük olarak severek kullandığım bir parfüm.

Zara hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Yorum Gönder

2 Yorumlar