CHERIJAMU'DAN GELEN YILBAŞI PAKETİ


Herkese merhaba 😊

Yılbaşına yakın çok sevdiğim arkadaşım hatta can dostum sevgili Cherijamu'dan sürpriz bir paket aldım.Kargocular sürprizi bozmaya çalışsa da benim için harika bir sürpriz oldu.Sevgili Kübra ve minik oğlu Doğukan bana harika kocaman bir paket hazırlamışlar.Uzak olduğumuz için maalesef Doğukan'ın diş buğdayını,doğum gününü kaçırdım.Ama sağolsun Kübra'm bu eksikliği hissettirmiyor🥰Her zamanki gibi yine harika şeyler göndermiş.Hadi pakete hep beraber bakalım.




Öncelikle paketin dışına bile özenip süslemiş sevgili arkadaşım🧡 Çok sevimli stickerlar ve yeni yıl için kart vardı.


Paketi açtığımda çok güzel bir kartpostal ve iyi dilekler karşıladı beni.Kartpostallara gerçekten bayılıyorum.Bu da hem nostaljik hem de kış temalı olduğu için çok hoşuma gitti.



Kartpostalı okuduktan sonra,yine hepsine ayrı ayrı özenilmiş ve paketlenmiş bir sürü hediye gördüm pakette.Hediyelere de çok sevindim ama Doğukan kendi gibi minnacık kozalaklar toplamış ve göndermiş onlara ayrı bayıldım.Çok tatlılar 😍


Paketten ilk çıkardıklarım;

Han Dentirely 217 Takma Kirpik ve Doğukan'ın doğum gününden hediyelik oldu.Takma kirpikleri seviyorum.Değişik modellerde denemeyi de seviyorum.Taktığımda yakıştırılıyor ama henüz günlük olarak kullanmaya cesaret edemedim.Bu da oldukça doğal duruyor,kılları ince ince.Hediyelik de çok güzel.Baştan aşağı herşey el emeği.Papatyaları bile kendi kurutmuş canım arkadaşım.Bu arada papatya çayını çok severim ve özellikle bu tarz tane şeklinde demleyerek yapmayı ayrı severim.




Diğer bir hediyelik de yine doğum gününden ve el yapımı külah içinde bezeler.Bu da el emeği göz nuru harika olmuş.Mesh'in Stick çaylarını çok görmüştüm ama deneme şansım olmamıştı.Kübra hem Wild Berry hem de Pomegranate olanından hediye olarak göndermiş.Bunların dışında bir de Wefood Chia Shot göndermiş.Bunu da ilk kez deneyeceğim.





Bir diğer minik paketin içerisinden de uzun zamandır merak ettiğim bir kağıt maske markasından iki tane maske çıktı.SNP Ice Bear maskelerden Cica ve Charcoal olanları.Bir tanesini bugün denedim.Diğerini de deneyip yazısını paylaşacağım.Bir diğer kağıt maske de KinGirls Who Cares maskelerden Soothe-it.Bunun yazısını şurada paylaştım.Elimde ne kadar kağıt maske olursa olsun her zaman yeni değişik olanları denemek istiyorum.Arkadaşım da beni tanıyor sağolsun 😄 Bloga başladığım günden beri aklımda hep yukarıdaki resimde gördüğünüz takma kirpik kutusu var.Bir türlü almaya fırsatım olmadı.Alışveriş yaparken unuttum sanırım.Pakette bunu görünce çok sevindim.Kullanmaya başladım bile.Ve bu minik paketin son sürprizi MAC Powder Blush Prism allık oldu.Tam benim kullanabileceğim bronz tonlarda bir allık.Buna da çok sevindim.



Ve diğer hediyeleri de Bir Kutu Mutluluk kutusuna koymuş arkadaşım ve güzel de bir not eklemiş.Bu kutunun içini bile süslemiş ya 😍


Bu mutluluk paketinin içerisine de;

Ucanbe Aromas palet koymuş.Ucanbe'den ilk defa bir ürün deneyeceğim ama palete biraz baktığımda renklere bayıldım.Yine bu pakete de çok güzel takma kirpik koymuş.Numarası 690,oldukça belirgin ve şık duruyor.Bir de göz kapağı bantları da eklemiş.O bantların yazısını yazacağım bir ara.Flormar'dan çok severek kullandığım bir far var; Magical Blooms Eye Shadow.O farın 02 Bright Mimosa rengini göndermiş.Son zamanlarda sarı renkte farlar kullanmayı sevdiğim için bu fara bayıldım.NYX'ten bir sürü  güzellik göndermiş.Şirin mi şirin Baked Blush'lardan Passion rengi,Jumbo Eye Pencil'lardan ki bunları çok merak ediyordum,604,615,616,624A renkleri ve Prismatic Shadowlardan PS04 ve PS06 renklerini göndermiş.Jumbo Eye Pencillardan 604 Milk rengini uzun zamandır denemek istiyordum.Bir de yine ürünlerini merak ettiğim Inglot markasından bir sürü tekli far göndermiş.Renkler; 419,110,301,296 ve 302.Bu harika paket için kocaman teşekkür ediyorum arkadaşıma.Birçok ürün deneme şansım oldu.Ve bunların yorumlarını sizlerle paylaşacağım.



Ve miniğin doğum gününden bir hediyelik daha.İki tane örgü anahtarlık.Hemen kullanmaya başladım.


Mutluluk kutusundan ayrıca;

Zeugma Mozaik Müzesi defteri,Arapça klavye stickerı ve Doğukan'ın Diş Buğdayı'ndan kitap ayracı çıktı.Kozmetik'ten sonra son zamanlarda kırtasiye ürünlerine de merak saldığım için deftere çok sevindim.Arapça öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum.Nasip olur mu bilmem ama bir gün öğrenirsem bu stickerları kullanmayı çok isterim.Kitap ayracını kullanmaya başladım.


Şu şekerlerin güzelliğine bakın.Laylaylom minik şekerler.Şekilleri falan çok güzel.Silgi gibi duruyorlar.


Ve paketten son çıkanlar;

Avon Red Supreme,Avon Mark Blush,Avon Nude rujlardan Violet Shine,Smooth Mocha renkleri,Bote Matte Lipstick 06,Missha Glam Art Rouge SRD705 rengi,MAC Amplified Make Me Gorgeous,Beaulis Zip It Kitty Tongue,NYX Liquid Suede Cream Lipstick 04,NYX Lingerie Lip Baby Doll,Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting Gloss 430 Plum Jealousy,Flormar Ultra Soft Lip Liner 02 Bordeaux ve Alterra Kajal Eyeliner 01 Black.Hepsi de ayrı ayrı çok güzel.

Bu güzel sürpriz için arkadaşıma buradan da kocaman teşekkür ediyorum🧡 Hediyelere bayıldım 🧡Deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Özenle hazırlandığı paketin dışından belli oluyor :))
    Hepsi de çok güzel görünüyor, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil