ORIFLAME LOVE NATURE OAT MILKY FOAM CLEANSER İNCELEME YAZISI


Merhaba 😊

Kısa bir aranın ardından tekrar sizlerleyim.Ürün tanıtımı,daha doğrusu inceleme yazısıyla devam edeceğim.Bu yazımda sizlere Oriflame'in Love Nature serisinden Oat Milky Foam Cleanser'ı anlatacağım.Cildimin kuru olduğu dönemlerde kullanmayı tercih ettiğim bir ürün ve severek de kullanıyorum.Bakalım etkileri nelermiş.




Ürün yulaf içerikli,süt formda olduğu belirtilen bir yüz temizleyicisi.Besleyici özellikli ve kuru ciltler için geliştirilmiş.Daha önce yulaf içerikli herhangi bir cilt ürünü denememiştim ve açıkçası yulafın cilde yararlarını pek bilmiyorum.Kuru ciltler için tercih ettikleri bir içerikse cildin nemini kaybetmesini önleyici özelliği vardır belki.Biraz araştırdığımda nemlendirme ve kızarıklıklara iyi geldiği etkisinin olduğunu okudum.Baya faydası varmış,doğal maskesi de yapılabilir.Bir de ürün için süt gibi kıvamda denmiş ama jel kıvamda.Ciltte dağıttıkça veya suyla karıştırınca süt gibi kıvama geliyor.Bu yapıda olmasının en iyi özelliği cilde zarar vermeden temizliyor olması.Zaten süt kıvamda olan temizleyiciler genellikle hassas ve kuru ciltlere özel olur.Bu temizleyicinin de jelken yapısı yoğun ama cilde yaydıkça ve suyla karıştırıp temizlemeye başladığınızda yapısı acayip hafifleşiyor.Diğer temizleyiciler yoğun köpürürken bunda köpürme minik minik ve yoğun değil.Hatta acaba temizlemedi mi diyorsunuz ama çok çok iyi temizliyor cildi.Kurutmadan,nemini çok fazla kaybetmeden cildi pırıl pırıl yapıyor.Ciltte durulandıktan sonraki hissi de yumuşacık.Cildimde herhangi bir tahriş,sivilcelenme yapmadı.Dediğim gibi cildimin kuru olduğu dönemlerde tercih ettiğim bir temizleyici.Cildimi yormadan başarılı bir şekilde temizliyor.Yalnız ben bu temizleyiciyi makyaj temizlemek için değil günlük cilt temizleyici olarak kullanıyorum.

Bunların dışında ürünün görünümü inci gibi pırıl pırıl olduğu için çok sevdim*.Kokusu da vişneli Tofita gibi 😄

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.




*



Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Şu an kullandığımdan memnunum, ilerde değiştirmek istersem bakarım. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ara ara temizleyici değiştiriyorum cildime göre.Denersen memnun kalırsın umarım.

      Sil
  2. Şu an kullandığımdan memnunum, ilerde değiştirmek istersem bakarım. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil