TOO FACED CLOVER PALETTE İNCELEME YAZISI


Bu yazımda sizleri favori paletimle tanıştıracağım😍Aylarca her yerde aradım,bulana kadar da peşini bırakmadım😄 İyi ki de bırakmamışım.Aslında sırf teması ve birkaç rengi için almak istiyordum ama palet harika çıktı.Makyaj koleksiyonumdaki en değerli parçalardan benim için.Kendisini takdim edeyim😊; Too Faced Clover far paleti.Clover anlam itibariyle yonca demek.Ne alaka bu paletle derseniz gelin size paletin hikayesini anlatayım.




Clover; Too Faced'in kurucularından Jerrod ve Jeremy'nin sevimli tüylü dostu,mini şivava köpeklerinin ismi.Palet de bu sevimli Clover'dan ilham alınarak tasarlandığı için adına da köpeklerinin ismini vermişler.Çok sevimli bir hikaye.Ayrıca bu paletlerin satışından elde edilen gelirin 250.000 doları hayvan yardımı için bağışlanacak diye de okumuştum.Palet görüntü itibariyle de harika ama hikayesi ve hedefi daha güzel bence.Bir de üzerinde şu yazıyor; "Her kim bir kızın en iyi arkadaşı elmaslardır diyorsa henüz Too Faced Clover paletle tanışmamıştır."Gerçekten doğru,en azından benim için😄


Bu özel,sınırlı üretim palette 18 adet mat ve ışıltılı renkler mevcut.Gördüğünüz gibi çoğu canlı ve farklı renkler.Çoğu Too Faced paleti gibi bu da metal kutuda.Ama bunun dışında karton kutunun içerisine koyarak satış yapıyorlar.Mıknatıslı kapağa sahip.İçerisinde kocaman bir ayna var.Üzerindeki desenler harika.Köpek,kedi,tavşan,panda,balina çizimleri var.Köpek olanlar Clover'ın çizim hali.Ayrıca Too Faced'in bundan önce çıkan Chocolate ve Peach serisinin de resimleri eklenmiş.Resimler kabartmalı.Palet kısmının kenarları ise altın renkte.Güzel bir uyum olmuş.Renklere verilen isimler şahane.Aşağıda swatchların altında paylaşacağım bu isimleri. Bu arada bu serinin başka ürünleri de var.Özellikle aydınlatıcısı çok güzel.


Farların yapılarına,duruşuna,uygulanışına bakalım.Yapıları yumuşak ama aşırı değil.Biraz daha sağlam sıkıştırılmış olabilir.Renklerin pigmentasyonu çok yüksek.Azıcık parmağınızı değseniz bile baya renk geliyor.Bu yüzden uygularken dikkat etmek ve iyi dağıtmak gerekiyor.Gerçi dağılması da kolay.Özellikle far fırçasıyla eşit ve güzel dağılıyor.Parmakla uygulamada başarılı değildi dağıtma konusunda.Renkler çok hoş duruyor.Benim gibi farklı renkler kullanmayı seviyorsanız bu palete bayılırsınız.Hem canlı,koyu hem de toprak tonlarında hoş ve farklı renkler var.Renkler o kadar güzel ki favori rengimi seçemiyorum😄 Hem tek başına kullanılabilecek hem de kombinlenebilecek çok hoş renkler mevcut.Matlarda hem geçiş tonları hem de canlı tonları görüyoruz.Bunun dışında ışıltılılarda açık tonlar da var farklı,yansımalı renkler de mevcut.Çok fazla tozutma yapmıyor ve göz altına dökülmüyor da.


Paletle birlikte bir de makyaj tavsiyesi içeren bir broşür geliyor.Hepsini denedim ve acayip güzel oldular.Bir de paletteki sarı renk Good Boy'u göz pınarlarıma uygulayarak birkaç makyaj denedim makyaja hoş,değişik bir hava kattı.

Şahane bir palet.Denk gelirseniz mutlaka bir şans verin derim.Özellikle değişik renklerle oynamayı seviyorsanız bayılacaksınız.

Too Faced hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.





Renkler sırasıyla;

Puppy Eyes

Lucky Clover

Chihuahua

Fur Baby


#SaveThemAll (Çok güzel bir isim olmuş)

Spoiled

I Ruff You (Bu isim aşırı şirin)

Paw Print


Ruh Roh

Love is Love

Wet Kisses

Woof


Cuteness Overload

Best Friends

Cuddle Buddy

Daddies ❤ Me


TF Mascot

Good Boy

Renklerin isimleri dediğim kadar var değil mi 😊


Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Pek far kullanan biri değilim ama nerede rastlasam renklerin güzelliği beni benden alıyor. ^^ Hikayesi çok hoşmuş. Hayvanlar konusunda duyarlı olmaları ayrı bir güzel. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerle oynamak bazen güzel oluyor.Bence de hikayesi ve amacı çok güzel.

      Sil
  2. Ambalajın tatlılığı 😍 hayvanlar konusundaki duyarlılıklarını da sevindirici 😊 kullanacağım renkler değiller ama çok hoş görünüyorlar ❤️

    YanıtlaSil
  3. Makyaj hiç bilmem :D Ama kutusuna bayıldımmm <3

    YanıtlaSil
  4. Hayvanlar konusunda duyarlı olmalarını sevdim :) Elimdeki farlar bitsin bakacağım :) (bu aralar nedense böyle bir karar verdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu duyarlılıklarını takdir ettim.Güzel bir karar.Benim de elimde birçok palet var ama değişik renkler de farlar eklemeyi seviyorum.

      Sil
  5. Pek makyaj yapan biri değilim ama benim bile ilgimi çeken bir ürün. Tasarımı çok hoşmuş içindeki renkler de öyle. Ayrıca amacı da çok güzel umarım o para hayvanlar için bağışlanmıştır 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka zaten hayvanlar konusunda hassas olduğunu deney yapmayarak göstermiş.Bir de üzerine böyle bir ürün çıkarmaları çok iyi olmuş.Dediğin gibi tasarımı da çok güzel.

      Sil
  6. Kutusu ve renkleri şahaneee bayıldım şans verilesi :)

    YanıtlaSil