SAVE THE LAST DANCE FOR ME KORE DİZİSİ KONUSU VE YORUMLARIM



Tür: Romantik,Dram

Yıl: 2004

Bölüm Sayısı: 20


Oyuncular:

Kang Hyeon Woo- Ji Sung

Ji Eun Su- Eugene

Yun Su Jin- Lee Bo Young

Jeong Tae Min- Ryu Soo Yeong


Konusu:

Hyeon Woo,Amerika'da eğitim gören,zengin bir ailenin çocuğudur.Bir gün aldığı bir telefonla babasının çok hasta olduğunu öğrenir ve apar topar Kore'ye döner.Fakat babasının sırf iş için,Hyeon Woo'yu yine kendileri gibi bir şirket sahibinin kızıyla Yu Jin'le evlendirmek için böyle bir oyun oynadığını öğrenir.Bu gerginliğin ardından bir de Hyeon Woo bir hırsız tarafından darp edilir ve arabasını çaldırır.Eun Su,babasıyla birlikte şehrin uzağında çok şirin bir pansiyon işletmektedir ve orada sakin bir hayat yaşamaktadırlar.Bir gün Eun Su yoldan geçerken Hyeon Woo'nun baygın yattığını görür ve hemen onu alıp yardım eder.Babasıyla birlikle Hyeon Woo'yu iyileştirmek için ellerinden geleni yaparlar.Hyeon Woo kendine gelmiştir fakat hafızasını kaybetmiştir.Haliyle ismini,ailesini hatırlayamadığı ve her şeyini hırsıza kaptırdığı için Eun Su ve babası onun kim olduğunu bilemezler ve ona Chang Ho ismini koyarlar.Chang Ho bu pansiyondaki hayata çok alışır ve oranın bir parçası olur.Bu arada onunla nişanlamayı bekleyen Su Jin umutsuzca onu beklemeye devam eder.Hyeon Woo hafızasını geri kazanınca hangi hayatına devam edecek ve tüm olanlardan kimi sorumlu tutacaktır?


Yorumlarım:

Şuan oldukça popüler olan birçok ünlüyü içinde gördüğümüz bir dizi.Benim Ji sung'u,Eugene'i,Lee Bo Young'u ilk izlediğim diziydi.Ji Sung ve ikinci  kadın karakteri oynayan Lee Bo Young sanırım ilk kez bu dizide tanıştılar ve şuan evliler.Eugene'i de bu diziden başka bir dizide izlemedim.En son güzellik programı sunuyordu.Dizi ayrıca ilk izlediğim Kore dizilerindendi.Çok eski bir dizi.Aşırı ağır romantik bir dizi ve dram da var.Kızın çocuğun hafızanı kaybetmesini,ondan hoşlandıktan sonra kullanması ve çocuğun bunu öğrenmesinden sonra drama dönüşüyor.İkinci karakterler şimdiki Kore dizilerinde daha yumuşak huylu ve kötü değiller ama bu ikinci karakter olayı o zaman yeni yeni mi yazılıyordu bilmiyorum,o eski,kötü ikinci karakterlere dizide rastlıyoruz.O ara izlerken çok beğenmiştim hatta favori dizilerimdendi ama şimdi olsa bu türde ve konuda bir dizi izlemem.O dönemlerin popüler konularından zengin oğlan fakir kız tarzı bir dizi de diyebiliriz.Bu konuda tonla dizi çıkmıştı o dönemlerde.Ama oyuncular baya iyi ve o dönemlerdeki ilk projelerinden olduğu için izlenebilecek bir dizi.Nostalji yapmak isterseniz izlemenizi tavsiye ederim.


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Eski dizileri izlemekte gerçekten zorlanıyorum. Konusu itibariyle güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle.İzleyeli baya oldu😊Başarılıydı😊

      Sil
  2. Güzel bir diziydi.Ben de eski dizileri izlemeyi çok sevmiyorum.Evet burada tanışmışlar sanırım.

    YanıtlaSil