MAYIS FAVORİLERİM 2020 (KOZMETİK,ABUR CUBUR)


Mayıs ayını da geride bıraktık.Daha çok toparlandığımız, yine sıkça evde kaldığımız bir dönem oldu.Bir de Ramazan ayı da bu ay içinde olunca biraz daha huzurlu bir ay geçirdik.Ramazan ve karantina bir arada olunca sıkça evimizle meşgul olduk.Fark ettim ki bu dönemde öyle çok evle uğraşmışım ki favorilerimde çok az şey var.Çok bir şey izleyememişim,okuyamamışım,kozmetik ürünü zaten deneyemedim.Yine de iki şeyi katmışım favorilerime.Dilerseniz bunlar nelermiş bir göz atalım.




Abur Cubur Favorim;

Fiorella Choco Bisquit Sütlü Çikolatalı- Çikolata ve bisküvi ikilisini çok severim.Daha önce birkaç çikolatada denemiştim ama tekrar tekrar aldıran ürünler olmamıştı.A101 indirimine Fiorella'nın bu çikolata kaplı bisküvilerinin geleceğini öğrenince aldım.Daha önce denedim diye hatırlıyorum.O zaman da beğenmiştim ama bu sefer bayıldım.Sütlü ve bitter olarak iki çikolata seçeneği var.Ben bitter sevmediğim için sütlü olanı aldım.Fiorella'nın çikolataları zaten çok güzel oluyor ve bu üründe de o harika Fiorella çikolatası tadı vardı.Özellikle şekerle ve çikolatayla aranız iyiyse sevebilirsimiz.Bisküvisi çıtır çıtır ve çikolatası aşırı güzel.Çayın kahvenin yanına çok güzel gidiyor.Oldukça da güzel paketlenmiş.


Kozmetik Favorim;

Miniso Jeju Island Rose Moisture Toner- Jeju Adası'nda yetiştirilen güllerden elde edilen içeriğe sahip bu nemlendirici toniği severek kullanıyorum.Özellikle cildimin yağlı olduğu dönemlerde nemlendiriciden mahrum bırakmamak için bu toniği tercih ediyorum.Toniklerle aram iyi olmasa da alkol içermeyenleri kullanabiliyorum.Bu tonik de cildimi yağlandırmadan ve yormadan güzelce nemlendiriyor ve cildime sağlıklı bir görünüm kazandırıyor.Özellikle cildimin çok daha sağlıklı göründüğünü fark ettim bu toniği kullanırken.Yakından yine siyah noktalarım ve gözeneklerim görünüyordu ama uzaktan cildimdeki problemler belli olmuyordu.Bu ürüne geçtiğim sıralarda cildim çok hassastı ve kızarıklıklar vardı.Bu hassasiyet tamamen geçmese de cildimdeki kızarıklıklar ve renk eşitsizlikleri azaldı.

Benim mayıs favorilerim bunlardı.Biraz az ama umarım yararı olmuştur 😊

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Çikolatanın kutusunu görünce sevindim. Daha önce ikram olarak yemiştim ve bayılmıştım 🥰

    YanıtlaSil
  2. Çikolatayı ilk kez görüyorum :D ama miniso deyince herşeyi biliyorum haahahah ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen bir dene😉Teşekkür ederim😍

      Sil
  3. Kokusunu çok sevmeme rağmen gül içeren tüm ürünler bende sivilceye neden oluyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman alerjik bir problemin olabilir kullanmamaya çalış😔

      Sil
  4. Çikolataya odaklandım ve çok merak ettim. :D

    YanıtlaSil