NYX EYEBROW CAKE POWDER İNCELEME YAZISI


Kaş makyajı deyince benim elim hep kaş farına gidiyor.Daha doğal ve kontrolü kolay olduğu için günlük makyajlarımda kaş farı tercih ediyorum.Kullandıklarımın hemen hemen hepsi beğendiğim ürünler.Bugün de bu sevdiğim ürünlerden biri olan NYX Eyebrow Cake Powder'ını sizlere anlatacağım.




İçerisinden iki renk kaş farı, bir wax ve bir açılı kaş fırçasıyla bir kaş tarağı çıkıyor.Böyle tam takım ürünleri çok seviyorum.Küçük de olduğu için çantaya atıp taşımalık güzel bir ürün ama aynası da olsaymış daha güzel olurmuş.Ürünün içinden çıkan wax şeffaf renkte, biraz vazelini anımsatıyor yapısı.Normalde çok kullanmam ama bu wax kaş makyajının kalıcılığını artırıyor ve farın pigmentasyonunu yükseltiyor.İçerisinden çıkan iki far da sıkıştırılmış toz yapıda ve yapıları oldukça yumuşak.Uygularken dökülme yapmıyor.Bazen sadece kaş farı uyguladığım zamanlarda gözümün altında dökülmüş far kalıntıları oluyor ve nereden geldiğini anlamıyorum sonradan kaş farından olduğunu fark edince iş işten geçmiş oluyor😄 Bunda öyle bir olumsuzluk yaşamadım. Fırçası ve tarağı minik.Fırçasının kılları çok sert olduğu için çok fazla ürün alıyor bir de kalın bir fırça olduğundan ince uygulamak yada kontrol etmek biraz zor oluyor.Daha çok boşlukları doldurmaya yarıyor.Tarağı çok güzel.Kaşları çok güzel tarayıp fazla ürünü dağıtıyor.Renkler pigmentli ama çok bangır bangır belli etmiyorlar rengini.Tam günlük makyajda kullanılacak kadar renk veriyor.Farlar tam uygulayarak da kullanılabiliyor, az sürüp dağıtınca da hoş duruyor.Far olan kaş ürünleriyle kıl şekli çizmek zor olduğu için o doğal görünüm sağlanmıyor ama boşlukları doldurup yoğun gösteriyor.Aynı şekilde bu far da kaşlardaki boşlukları güzel dolduruyor.Günlük kullanım için güzel bir ürün.



Bendeki rengi;

Dark Brown/Brown (ECP02)- Bir tane koyu kahverengi ve bir tane de bir tık daha açık kahverengi renkleri var.Koyu kahverengi biraz daha soğuk tonlardayken açık olan daha sıcak tonlu bir kahverengi.Koyu kahverengi, kaş rengime çok yakın bir tonda.Genelde kullanırken o rengi tercih ediyorum.Renkleri uyguladığınızda biraz kızıl alt tonlu olduğunu da fark ediyorsunuz ama sırıtmıyor.Kaş farı kitlerindeki açık renkler benim kaşlarımda güzel durmaz ve renk farkı belli olur ama bundaki açık renk sanki kaşlarımın rengi biraz daha açık tondaymış gibi bir görüntü verdi ve hoş durdu.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





1. ve 3. swatchlar waxlı diğerleri waxsız.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kaşta bu tür ürün kullanmayı sevmiyorum açıkcası hatta kullanamıyorum demek daha düzgün olur kaşımı yapısından dolayı 🤭ama güzelmiş NYX ise kefilim herşeye 😜❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün seçimi kaş yapısına göre değişebilir😊Evet gerçekten güzel bir marka😍

      Sil
  2. Ben kaşlar yeterince var ben almaktan yoruldum 😂

    YanıtlaSil