A'PIEU 18 MOISTURE CREAM İNCELEME YAZISI


Merhaba😊

Sanırım daha önce herhangi bir A'pieu ürünü denemedim.Merak ettiğim markalardandı ama deneme şansım olmamıştı.Sonra cruelty freeye geçince de Kore markalarının çoğu hayvan deneyi yapıyor diye bu markayı hiç araştırmamıştım.Hediye gelen bu ürün sayesinde A'pieu'nun hayvan deneylerine karşı olduğunu öğrendim ve çok sevindim.Çünkü cilt bakımında Kore ürünleri tercih etmeyi seviyorum ve hem uygun hem de ulaşılabilir olması açısından A'pieu oldukça iyi bir marka.Bugünkü yazımda ise size 18 Moisture kreminden bahsedeceğim.




Krem daha çok ergenlik dönemi cildi için üretilmiş.Benim merak ettiğim yada hakkında bilgim olan bir ürün değildi ama hediye gelince deneme şansım oldu.Ergenlik çağının stresini taşıyan cilde saf bir bakım sunan nemlendirici krem.Normal ve kuru ciltler için nemlendirici bir krem.Cildin pH'ını nazikçe düzenlemeyi, 6 çeşit yeşil sebze özüyle cildin dengesini geri kazandırmayı vaat ediyor.İçeriğinde bitkilerden türetilmiş aktif maddeler kullanılmış.



Yapısı oldukça hafif olan bu krem nemlendirme konusunda çok başarılı.Cildi içeriden ve dışarıdan çok güzel nemlendiriyor ve bu nemin uzun süre ciltte kalmasını sağlıyor.O kadar güzel nemlendiriyor ki cilt ışıl ışıl görünüyor.Cilde ek bir ürün gerektirmeden başarılı bir şekilde nemlendiriyor hatta birçok işlem uygulanmış gibi nemli gösteriyor cildi.Tek ürünle glass skin sonucu almanızı sağlıyor diyebilirim.Ayrıca yapış yapış bir histen ziyade ciltte yumuşacık bir his bırakıyor.Krem formda ve dağıttıkça yağ gibi eriyor yapısı ve daha hafif bir kıvama geliyor.Kokusu da bitkisel içeriğe sahip olduğunu kanıtlıyor çünkü yeşillik,yaprak gibi bir kokusu var ve çok hafif.Nemlendirme konusunda harika olan bu ürün maalesef benim cildimde pütürlenme yaptı ve beyaz noktalar çıkardı.Ama yine de sivilcelenme yapmamasına sevindim.Cildim bir ergenlik çağı cilt kremi için baya yaşlı ama bu sorun dışında kremi sevdim.Ama yine de kullanmaya devam edemeyeceğim.Büyük ihtimalle bu ürünü ya el kremi yada makyaj bazı olarak kullanmaya devam ederim.Kuru ve sivilcelenmeye meyli olmayan ciltler için iyi olabilir ama karma,yağlı ve sivilcelenmeye-akneye meyilli ciltler için pek kullanışlı değil.




Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Benim için de biraz genç cilt bakım ürünü oldu, apieu ürünlerini seviyorum , çok başarılı tonikleri t,jelleri ve kremleri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun cilt tipleri için başarılı bir krem olabilir.Henüz diğer ürünlerinden denemedim😊

      Sil
  2. Pütürlenme yapmasaydı denemek isteyebileceğim bir üründü ama markanın diğer ürünlerine şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok kendi cilt ihtiyacımıza göre ürünler seçtiğimizde daha başarılı sonuçlar sunabileceğini düşünüyorum markanın😊

      Sil