BENRİ OLIVE CARE EL KREMİ İNCELEME YAZISI

 


Merhaba~

Artık sonbahar mevsimindeyiz🍁 Havalar ne kadar yaz koksa da zamanla yavaş yavaş soğuyacak.Aslında benim sevdiğim havalar değil ama sonbahar ve kışın da kendine göre güzellikleri var.En güzel yanlarından biri o soğuk havalarda sıcacık kahve,sıcak çikolata içerken dinlenmek☕ Bir de soğuk havanın yan etkileri var tabi.Bunlardan biri cilt kuruluğu.Özellikle ellerimiz baya kuruyor hatta hassassa çatlıyor bile.Ben bir dönem baya uğraştım bu kurulukla.Bazen kanardı o çatlaklar ama düzenli bakım yapmaya başlayınca kalmadı bu sorun.Günlük cilt bakım rutinimde mutlaka bir nemlendiriciyle ellerimi nemlendiriyorum.Bu şekilde ellerim daha az sıklıkta kuruyor.Son yıllarda cilt bakımıma el kremi ekleyince bu problemi yaşamadım.Bazı el kremleri çok hafif yapıda oluyor ve onarmıyor.Fakat soğuk mevsimlerde daha yoğun ve onarıcı el kremlerine ihtiyacımız oluyor.Bu yazımda sizlere Benri Olive Care El Kreminden bahsedeceğim.Bakalım bu ürün de yoğun nemlendirme ve onarım özelliklerine sahip mi.




Günlük bakım için ideal anında emilen etkili nemlendirici özelliğine sahip.Gliserin ve vitamin E ile zenginleştirilmiş el kremi cildinize bakım yaparak nemlendirmesine yardımcı olur.Standart el kremi paketinde olan ürün 75 mllik.Diğer çoğu el kremine göre gramajı çok iyi ve uzun süre gidiyor.Zeytinyağı içeren formüle sahip.Zeytinyağlı el kremlerinin kokularına bayılıyorum.Eyüp Sabri Tuncer'in de zeytinyağlı el kreminin kokusunu çok beğenmiştim.Aynı şekilde buna da bayıldım.Eyüp Sabri Tuncerle aynı kokuya sahip değiller ama ikisi de ayrı ayrı çok güzel kokuyor.Bunun kokusu daha çok sabun gibi tertemiz bir kokuya sahip ama aynı zamanda kalıcı,az miktar ağır ve eskileri anımsatan bir koku.Beğendiğim yanlarından biri kokusu oldu.Yapısı ise orta yoğunlukta.Ne vıcık vıcık yağ bırakan yapıda ne de etkisi olmayan su gibi ince yapıda.Tam kararında bir yapıya sahip.Dağıttığınızda yapısı hafif inceliyor.Hemen emilmiyor ama uzun da sürmüyor cildin ürünü emmesi.Çok az yağlı bir yapı kalıyor ama bu kalıcı ve vıcık vıcık yağ şeklinde değil.Elleri çok iyi nemlendiriyor ve cildi yumuşacık yapıyor.Gün boyu ellerin yumuşacık kalmasını sağlıyor.Tabi çok fazla yıkanmadığı sürece.Bu dönemde eskiye nazaran daha sık el yıkadığımız için birkaç kez yenilemek gerekiyor kremi.Cildi onarmıyor sadece nemlendirip bakım yapıyor.Kokusu ve ciltte bıraktığı doku uzun bir müddet kalıyor.Benim çok beğendiğim bir ürün oldu.Uygun fiyata her zaman bulabileceğimiz bir ürün ve sonbahar-kış aylarında bu ürünü kullanmayı tercih edeceğim sanırım.

Benri hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.






Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. niyeyse ben el kremi kullanmadığımı fark ettim şuan yazıyı okurken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacın yoksa güzel bir şey😊Benim soğuk havalarda baya ihtiyacım oluyor😪

      Sil
  2. Şuan için krem ihtiyacım yok ama bu ürün aklımda olacak. İncelemen için teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ihtiyacın olmaz😊Gerçi soğuk havalarda olmazsa olmazlarımızdan.Olur da alırsan umarım beğenirsin.Rica ederim😉

      Sil