FIDDY METHOD CİLT BAKIMI DENEYİMİM🐌


Fifty Shades of Snail blogunun sahibi Fiddy, siyah noktalardan kurtulmak için bir cilt bakımı yöntemi bulmuş.Senelerdir siyah nokta problemiyle uğraşan biri olarak bu yöntem benim de ilgimi çekti.Deneyenlerin birçoğu yöntemin çok iyi sonuç verdiğinden bahsedince ben de denemek istedim.Herkesin rahatlıkla ulaşabileceği malzemelerle yapılacak bu bakım gözenekleri siyah noktalardan arındırmayı vaat ediyor.Gelin her beraber bu metodun detaylarına ve benim yorumlarıma bakalım.


Fiddy Method Nedir ve Nasıl Yapılır?

Gözenekleri bölgesel olarak siyah noktalardan arındırmak için Fiddy isimli bir blogger tarafından keşfedilen bir cilt bakım yöntemi.Öncelikle siyah noktalardan kurtulmak istenilen bölgelere %2 orana sahip BHA ürünü uygulanır ve 20 dakika bekletilir.Bu bölgeyi yıkamadan üzerine kil maskesi uygulanır.Maske kuruduktan sonra bu bölge maskeden arındırılıp iyice durulanır.Daha sonra bu bölgeye yağ bazlı temizleyici uygulanıp 15 dakika bekletilir ve ardından masaj yapılır.Daha sonra durulanır.Bu şekilde yapılan bölgede öncelikle siyah noktaların ve gözeneklerin temizliği yapılmış olacak.Burada kalan siyah noktalar da yumuşamış olduğundan yağ bazlı temizleyiciyle temizlerken bu siyah noktalar gözeneklerden kolay bir şekilde çıkacak.


Fiddy Metod'un Benim Cildime Etkileri

Ben de bu metodu benzer şekilde cildimde uyguladım.Öncelikle siyah nokta bulunan bölgelere BHA tonik uygulayıp 25 dakika beklettim.Sonra bu toniği durulamadan aynı bölgenin üzerine kil maskesi uyguladım ve onu da 15 dakika beklettim ve ardından duruladım.Sonra bu kısma yağ bazlı bir temizleyici sürüp 15 dakika beklettikten sonra bu bölgeye bu yağ ile birlikte 3 dakika masaj yaptım.Ardından duruladım.Yağ ile masaj yaparken çok az kir ve pütür geldi elime ki böyle olması gerekiyor.Hatta daha yoğun siyah nokta parçaları geliyor diye gösterilmiş.Bu işlemden sonra cilt yüzeyimdeki pürüzlerin geçtiğini fark ettim.Derinleşmiş siyah noktaları arındırmada başarılı olmadı.Cilt yüzeyindeki kiri aldı.Cilt altındaki siyah ve beyaz noktaları bir tık cilt yüzeyine çıkardı ve bunlar durulama sonrasında temizlendi.İşlem sonrasında ben tüm cildimi temizleme jeliyle yıkayıp günlük bakım rutinimi yaptım.


Genel olarak fena bir yöntem değil ama ben yoğun bir etkisini görmedim.Kullanılan ürünlerin de etkileri fark ediyor olabilir.Bu metodu bir kez denedim ama elimdeki farklı markaların ürünleriyle de tekrar bir uygulama yapmak istedim:) Belki bir kez daha denerim.

Metotta kullandığım ürünler;




The Purest Solutions, Procsin ve Superdrug, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır. 

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar