THE PUREST SOLUTIONS EXFOLIATING AND CLARIFYING TONER | AHA+BHA TONİK İNCELEME YAZISI

 


The Purest Solutions markasıyla tanıştıktan sonra artık cilt bakımımda asit içerikli ürünlere gönül rahatlığıyla yer verebiliyorum.Daha önce kullandığım Niacinamide serumu ve AHA BHA peelinginden sonra bu tarz içeriklere olan önyargım kırıldı.Markadan merak ettiğim ürünleri sırayla denemeye devam ediyorum.AHA BHA içerik, özellikle siyah nokta problemi yaşayanlar için baya iyi diye duymuştum.Peelingden sonra toniği de denemek istedim.Aslında toniklerle cildimin arası pek iyi değil, genellikle tahriş ediyor ama siyah nokta, arada azalıp arada çoğalan cilt problemim olduğu için denemek istedim.Bayadır da deniyorum ve bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istedim.



Ürünün özellikleriyle anlatmaya başlayayım.%5 Glikolik asit ve AHA+BHA içeriyor.Glikolik asit; cilde etkili ve hızlı bir şekilde nüfuz ederek, soyucu etki gösterir.Hücre yenilenmesini teşvik ederek cildin pürüzsüz, yumuşak ve nemli bir görünüm kazanmasına katkı sağlar.AHA konsantrayonu; çeşitli meyve asitleri (sitrik asit, laktik asit, malik asit, glukonik asit, glikolik asit ve tartarik asit), salisilik asit ve askorbik asitten oluşan kombinasyondur.Cilt yüzeyinden ölü hücrelerin uzaklaştırılmasında olumlu işleve sahiptir.Nazik soyucu etki göstererek cildin yenilenmesine ve daha iyi bir görünüm kazanmasına katkı sağlar.Düşük pH özelliği nedeniyle hassas ciltlilerin kullanımı önerilmez.BHA; salisilik asit, tropik asit, hidroksibütanoik asit ve tretokanik asitin kombinasyonudur.AHA daha çok cilt yüzeyinde etkiliyken, BHA cildin derinlerine inerek gözeneklerin temizlenmesi ve sebum dengesinin sağlanmasına yardımcı olur.(BHA için kaynak).Bir de inulin, fruktoz içeriyor.Bu içerik de; cilt mikrobiyotasının dengelenmesine yardımcı olan prebiyotik nemlendiricidir.Cilt florasının yeniden düzenlenmesinde etkilidir.Ürünün içeriği ve içeriklerin etkileri bu şekilde.Ürünün genel olarak cilde faydalarından da bahsedeyim.Cildin nazikçe ölü deri, yağ, kir ve makyaj kalıntılarından arındırılmasına, gözenek görünümünün azaltılmasına ve sebum salgısının dengelenmesine yardımcı olur.Cildin yenilenerek yaşlanma belirtilerine karşı korunmasında etkilidir.Yağlanma dengelemeye ihtiyaç duyan, gözenek problemi yaşayan, karma, akneli, donuk ciltler içindir.Kullanımı ise; cilt temizliğinin ardından, pamuk yardımıyla tüm cilde gece uygulanır.Buzdolabında muhafaza edilmesi tavsiye edilir.


Gelelim benim yorumlarıma.Cilt tipimin karma-yağlı olduğunu öğreneli yaklaşık 3 sene oldu.Daha öncesinde cildimi çok tanımıyordum.Bazen o kadar kuruyordu ki cildimi kuru zannediyordum.Bazı zamanlar ise oldukça yağlanıyordu.Cilt tipini öğrenmek gerçekten çok önemli.Bu şekilde doğru ürünlere yönelip başarılı sonuçlar alabiliyorsunuz.Purest'ın bu toniği de karma-yağlı ciltler için.Dediğim gibi tonik çok fazla kullanamıyorum.Cildim hemen tahriş oluyor ve sivilceleniyor.Bunun sebebi çoğu toniğin alkol içeriyor olması.Ama bu ürün alkol, renklendirici ve paraben içermediğinden kullandığım süre boyunca herhangi bir tahriş yada sivilcelenme yaşamadım.Bir de kullanma talimatındaki gibi gece kullandım ki gün ışığında asitler cildimde yan etki yapmasın.Çünkü tonik içerisinde baya asit bulunuyor.Bu konuda da bir sıkıntım olmadı.Cildim temiz ve günlerce makyaj yapmamama rağmen, pamukla bu ürünü cildime uyguladığımda az da olsa pamuğa kir geliyordu.Bu da ürünün gerçekten cildi kir ve makyaj kalıntısı ve yağdan arındırdığını gösteriyor.Yağ dengeleme konusunda da çok memnun kaldım.Yoğun yağlanma yaşadığım dönemlerde cildimde eskiye nazaran bir tık daha az yağlanma fark ettim.Aynı zamanda bunu cildi kurutmadan ve nem dengesini koruyarak yapıyor.Benim cildimde herhangi bir kuruluk yapmadı.Gelelim siyah nokta problemine iyi gelip gelmediğine.Ürün düzenli kullandığımda bir müddet sonra siyah noktalarımda gözle görülür azalma fark ettim.Gözeneklerimi çok güzel temizleyip siyah noktalarımı da küçülttüğünü hatta bazı bölgelerde tamamen giderdiğini gördüm.Siyah noktalar, burun üzerimde ve çene bölgemde oluyor genellikle.Çene bölgem tamamen siyah noktalardan arındı diyebilirim.Burun üzerimdeki siyah noktalar ise baya azaldı.Gözenek görünümünü de azalttığını düşünüyorum ayrıca temizliyor da.Çünkü eskiye göre gözenek görünümüm baya azaldı.Ürünün yapısı ise bildiğimiz su gibi ve kokusu bana biraz gül toniklerinin kokusunu anımsattı.Genel olarak yağlı ciltlerin sevebileceği tarzda bir ürün.Yalnız asit içerdiği için mutlaka gece kullanılmalı.Ben artık yaza geçtiğimiz ve cildimiz bolca güneş gördüğü için ne olur ne olmaz diye ürüne biraz ara vereceğim.Ama genel olarak ürünü çok beğendim.Etkileri cilt üzerinde gözle görülüyor.Benim siyah nokta konusunda kullandığım en etkili ürün Etude House Wonder Pore'un toniğiniydi.O ürünü çok beğenmiştim ve onun gibi bir ürün de bulamamıştım ama artık rahatlıkla ulaşabileceğim aynı etkiye sahip bir ürün bulduğum için çok mutluyum.

The Purest Solutions'ın bu ürünü vegandır ve marka hayvanlar üzerinde deney yapmamaktadır.



Markanın bu inceliğine hayranım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. ürünün o kadar seveni var ki açıkçası çok merak ediyordum ama güvenemiyordum. Güvenilir birinden duymak iyi oldu. İlk fırsatta deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz de beğenirsiniz ve başarılı sonuçlar alırsınız☺

      Sil
  2. Bu ürünü bir kaç kişide gördüm, bayağı popüler sanırım. Makyaj yapamıyorum ama yağdan arındırması dikkatimi çekti. Sen beğendiysen güzel üründür. :)

    YanıtlaSil