BEAULİS ALIŞVERİŞİM VE ÜRÜNLER HAKKINDAKİ YORUMLARIM💄


Beaulis, uygun fiyatlı kozmetik markaları arasında en sevdiğim markalardan.Gratis'in kendi markası olduğundan yerli üretim bir marka.Ulaşması kolay ve fiyatları da genellikle uygun oluyor.Bir de aradığınız her türden ürünü bulabiliyorsunuz.Sürekli satışta bulunan belli ürünleri var.Bunlar dışında da sık sık koleksiyon çıkaran bir marka ki bu koleksiyonlardaki ürünler çok güzel oluyor genellikle.Benim de makyaj koleksiyonumda markadan birçok ürün bulunuyor.Yakın zamanda da aklımda olan birkaç ürününü almak için bir Beaulis alışverişi yaptım ve bu alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.


Benim aldığım ürünler sürekli satışta olan ürünler ama gitmişken koleksiyon ürünlerine de göz attım.Güzel ürünler vardı fakat çok ilgimi çeken bir ürün olmadığı için uzun zamandır listemde olan ürünlerden bulduklarımı aldım.Bir süredir de bu ürünleri kullanıyorum.Hem neler aldığıma hem de ürünler hakkındaki yorumlarıma bir bakalım.


Beaulis Beautify It BB Krem 131 Ivory- Bir ara bir kozmetik temizliği yaptım ve elimdeki çoğu ten ürünü tarihi geçtiği ve sivilcelenme yaptıkları için çöpe gitti.Birkaç fondöten var elimde ama bb kremim hiç kalmamıştı.Aslında artık kapatıcı hariç ten ürünü kullanmıyorum ama son zamanlarda canım bb krem kullanmak istiyordu:) Beaulis'in bu bb kremi de listemdeydi ve alıp denedim.Öncelikle ürün inanılmaz güzel kokuyor bundan bahsetmek istedim çünkü ürünü uyguladığınızda fark ettiğiniz ilk şey kokusu oluyor.Kavunlu ve çok hoş bir kokuya sahip.BB kremin yapısı incecik ve çok kolay dağılıyor.Ben elle, fırçayla ve süngerle uygulamayı da denedim.Elle bile çok rahat dağıtılabilen bir ürün.Süngerle kapatıcılığı bayağı azalıyor.Bu bb kremi en güzel dağıtma yöntemi kesinlikle fırçayla dağıtmak.Hem rahatça dağıtabiliyorsunuz hem kapatıcılığı azalmıyor hem de bb krem yüzde çok hoş ve bütün duruyor.Kapatıcılığı orta diyebilirim.Yoğun bir kapatıcılığı yok.Cilt tonunu eşitleme etkisine sahip.Çok hafif oksitleniyor ama sağlıklı görünen bir koyuluk veriyor cilde.Ciltte nemli ve ıslak bir duruşu var.Kalıcılığı iyi.Ben beğendim ürünü.


Beaulis Bloom It Krem Allık 515 Rosette- Tüpte ve krem yapıda bir allık.Daha önce bu tarz bir allık kullandım mı hatırlamıyorum.Hem tasarımından hem de renginden dolayı almak istediklerim arasındaydı.Krem formda olduğu için allığı birçok şekilde uygulayabilirsiniz.Elle de fırçayla da çok güzel ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Ama süngerle uygulamada pigmentasyonu zayıflıyor.Ben genellikle fırçayla uygulamayı tercih ediyorum.Uyguladıktan sonra yapısı yine kremsi duruyor.Herhangi bir pudralaşma yada matlaşma olmuyor.Pigmentasyonu yüksek.Koyu gül kurusu rengine sahip ve yüzde çok hoş duruyor.İçerisinde ışıltı bulunmuyor.


Beaulis Keep It Kalıcı Kalem Ruj 321 First Date- Beaulis'in bu kalem rujlarının renkleri o kadar güzel ki hepsini almamak için kendimi zor tuttum:) Yapısı kremsi ve yumuşak bir ruj.Uygulaması kolay.Pigmentasyonu çok yüksek.Kahve alt tonlu bir bordo renge sahip benim aldığım renk ve inanılmaz hoş duruyor.Dudakta koyu duruyor.Kalıcılığı çok iyi.Kokusu da çok güzel.


Beaulis Kiss It Mat Ruj 111 Soft Kiss- Yapısı kremsi ama biraz sert ve sürümü hafif zor bir ruj.Belki zamanla biraz daha kremsileşebilir.Kalıcılığı çok başarılı.Stick bir rujun bu kadar başarılı kalıcılığa sahip olması nadir rastlanan bir durum:) Pigmentasyonu yüksek.Renk, dudak rengine çok yakın ve dudakta çok doğal duruyor.Bitişi ve duruşu mat.Doğal tonlarda bir ruj tavsiyesi isterseniz buna bir bakın derim.


Beaulis Drop It PH Değişimli Dudak Parlatıcısı ve Allık 999 Transparent- Dudak yağlarına zaafım olduğu için bu ürün çıktığından beri listemdeydi:) Özellikle bunun gibi tombul aplikatöre sahip dudak yağlarını ayrı bir seviyorum.Çok yoğun yapılı bir ürün değil.Uyguladıktan sonra çok hızlı renk değiştiriyor.Canlı pembe bir tona dönüşüyor.Dudak yağı olarak kullandığınızda güzel bir parlaklık veriyor.Çok hafif nemlendiriyor.Allık olarak kullandığımda ise yüzde duruşunu güzel buldum.Az uygulamak yetiyor allık olarak kullanılacaksa.Doğal bir pembelik veriyor yüze.Kalıcılığı zayıf.

Benim Beaulis alışverişim bu kadardı.Genel olarak ürünleri beğendim ve severek kullanmaya devam ederim büyük ihtimalle:) Aralarından merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur:)

Beaulis, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar listesinde yer alıyor.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kaleminize sağlık, teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. yaa koku evet çoğu ürünü kokosundan alırım :) boots şampuanları örneğin en güzel kokanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku kesinlikle en önemli etkenlerden oluyor ürün alırken

      Sil