MAKYAJ KOLEKSİYONUMU DÜZENLİYORUM | ONLARCA FONDÖTEN ÇÖPE GİTTİ😮


Meşhur "Makyaj Koleksiyonumu Temizliyorum" tayfasına ben de katıldım😄 Eskiden büyük, çekmecelerce, dolaplarca makyaj ürünleri daha çok ilgi çekiyordu.Hatta bu konudan önce "Makyaj Koleksiyonum" yazıları ve videoları daha popülerdi.Ne kadar büyük koleksiyon olursa o kadar okunuyor yada izleniyordu.Ama son dönemlerde daha çok makyaj koleksiyonu eritmeye yönelik paylaşımlar daha çok ilgi çekmeye başladı.O kısmını bilemeyeceğim ama benim makyaj koleksiyonum 'artık bana bir el at' diyordu.Oldukça eski ve bozulan ürünler vardı bunların acilen elden çıkmaları gerekiyordu.Ben de makyaj koleksiyonumun temizlik safhasını sizlerle paylaşmak istedim.


Aslında ben -kabul ediyorum ki- istifçi bir insanım.Eskiden beri, hatta çocukluğumdan beri böyleyimdir.Küçükken sevdiğim küçük, ıvır zıvır eşyaları koleksiyon yapıp açıp açıp baktığımda mutlu oluyordum.Bu hayatımın her evresinde böyle oldu diyebilirim.Bir dönem dergiler oldu bir dönem kitaplar, yakın dönemde de makyaj ürünleri.Ama yaş ilerledikçe düşünceler mi değişiyor bilemiyorum artık fazla ve kullanmadığım şeyleri elden çıkarmayı daha çok seviyorum.Yine de çok fazla ürün çıkaramadım elimden ama kendimce ancak bu kadar minimal olabiliyorum😅Bu da benim için bir başarı diyebilirim.Ürünleri elden çıkarma sebeplerim; özellikle ten makyajı ürünlerinin arasında tarih geçen, rengi koyu olan ve yapısı bozulan bir sürü ürün olmasıydı.Hazır fondötenlere girişmişken diğerlerini de ayıklayayım dedim.Farlarıma dokunamadım çünkü değişik renklerin elimin altında bulunmasını seviyorum.Aralarında bozulan da olmayınca farlarımdan çöpe giden olmadı.Bakalım koleksiyondan hangi ürünler bize veda etmiş.




Fondöten-BB ve CC Krem- Makyaj Bazı- Kapatıcı

Rengi koyu olduğu için ve cildime iyi gelmediği için koleksiyondan atacaklarım;

-Physicians Formula Youthful Wear Fondöten Light (Bir de rengi light ama light demeye bin şahit😂 Rengi açık ten rengine göre 3 ton koyu.)
-A'pieu 18 Moisture Cream (Bu aslında nemlendirici ama ben makyaj bazı olarak kullanıyordum.Fondöteni güzel tutuyor ve güzel gösteriyor ama cildimi pütür pütür yaptı)

Tarihi geçtiği için atacaklarım;

-Catrice HD Liquid Coverage Foundation 010 Light Beige (Bu ürün efsane.Keşke yedekleseydim dediğim ürünlerden.İçinde az kalmış ama tarihi geçtiğinden atıyorum.)
-Pure Beauty BB Krem (Bu da çok güzel bir üründü)
-Lioele Silky Highlighter BB Krem (Bu ürün inanılmaz eski.Marka burada satılmadığından ve değişik tasarıma sahip olduğundan atmak istemiyordum ama daha fazla tutamayacağım)


Aydınlatıcılar;

Aydınlatıcı kısmında çok fazla ürün yok zaten.En azından diğerlerine göre.Çoğunu da çıkan koleksiyonlardan aldığım için atmaya kıyamıyorum.Ama aralarında yapısı bozulanlar var onlar çöpe gidiyor.



Dudak kalemlerimde herhangi bir sorun olmadığından ve yine aynı şekilde koleksiyondaki diğer ürünlere göre zaten az olduklarından herhangi bir ürün atmadım.


Ruj- Lip Gloss- Lip Balm

Dudak ürünleri de aynı farlar gibi ataya kıyamadığım ürünlerimden.İçlerinden birkaç tanesi çöpe gidiyor sadece.

-Oriflame Beauty Ruj Total Nude (Rengi çok açık.Ürün neredeyse kapatıcı renginde.Kullanması zor bir renk olduğundan atıyorum.)
-Loreal Colour Caresse Wet Shine Lip Stain 102 Romy (Yapısı baya bozulmuş.Çok severek kullandığım bir üründü ama çöpe gidiyor.)
-Delectable by Cake Beauty Everything Balm (Bu da başarılı bir nemlendiriciydi ama yapısı bozulmuş.)


Şöyle atmaya kıyamadığım farlarımı da göstereyim😄


Krem Fondöten-Pudra-Allık-Bronzer

-Pure Beauty CC Compact (Rengi koyu olduğundan çöpe gidiyor.)
-Hwajin Fondöten (Bu da oldukça eski bir ürün ve rengi bana koyu olduğundan atıyorum.)
-Beaulis Whippy Likit Allık (Bunun da yapısı kurumuş ve bozulmuş.)


Kalem-Eyeliner-Kalem Far

-Loreal Lip,Eye and Cheek Pencil (Renkleri yazmıyor ama yeşilli ve sarılı tonları çok kullanmadığımdan ve bu ürünler baya eski olduğundan atıyorum.)


Rimel-Mini Boy Ürünler-Eyelinerlar-Tekli Farlar-Kaş Ürünleri

-Oriflame Illuskin Concealer Nude Pink (Yukarıdaki ve bu ürünün renkleri koyu olduğundan far bazı olarak kullanıyordum ama tarihleri geçmiş.Bu yüzden çöpe gidiyorlar.)
-Gosh Prime'n Refresh (Bunun da tarihi geçti.)
-NYX Born to Glow Fondöten Tester  (Sanırım bu, ürünün 3 numarası ve bana baya koyu olduğundan çöpe gidiyor.)

Böylelikle az da olsa makyaj koleksiyonumu temizlemiş oldum.Benim gibi koleksiyon sever biri için, başlangıç olarak fena sayılmaz🤭 Umarım ileride daha hızlı eritebilirim elimdeki ürünleri.

Ürünler hakkındaki yorumlarıma ulaşmak için ürün isimlerine tıklayabilirsiniz.
 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. catrice'e yazık olmuş gerçekten :-((

    YanıtlaSil
  2. Hiç makyaj yapmıyorum. Makyaj malzemelerinin ambalajları gel beni al diyor o ayrı:))) En çok kullandığım makyaj malzemesi rimel, arada da allık:))) Ben de odamda fazla ne bulursam atıyorum, fazla eşyadan nefret ediyorum. Sen de iyi yapmışsın bazı şeyleri elden çıkarmakla:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bize çoğunlukla kozmetik alışveriş yaptıran paketlerin tasarımları oluyor😂

      Sil
  3. eskiden saklayıcıydım şimdi atıcıyım diyosun :)

    YanıtlaSil