FLORMAR ANTI-BLEMISH MAKEUP PRIMER İNCELEME YAZISI

 


Makyaj bazı, fondötenimizin istediğimiz gibi durması için cilt makyajındaki olmazsa olmaz yardımcımız.Eskiden makyaj bazını sık kullanmıyordum.Hatta hiç kullanmadığım dönemler de olmuştu.Ama zamanla fondötenin duruşu konusunda ufak sorunlar yaşayınca istediğim etkileri veren bazlarla kullanarak makyaj bazlarını denemeye başladım.Flormar, makyaj bazı konusunda ürünlerini sevdiğim bir marka.Birçok probleme yada istediğimiz görüntüye yönelik çeşit çeşit baz bulmak mümkün.Bu yazımda Flormar'ın Anti-Blemish Makyaj Bazı'nı anlatacağım.



Leke giderici makyaj bazı, günlük tedavi edici özelliğiyle cilde temiz bir görünüm sağlar.Yağsız formülü ile hızlıca lekeleri giderir, iyileşme hızını artırır, sivilcelenmeyi önler.Nazik hareketlerle cilde uygulanır.Kullanmadan önce çalkalanması gerekir.Ürünün paketi yeşil olunca ve lekelere yönelik olduğundan bazın rengini de yeşil bekledim ve bu şekilde lekeleri nötrler diye düşündüm ama ürün beyaz renkteydi.Renkle nötrlemekten çok tedaviyle leke görünümünü azaltmaya çalıştığını düşünüyorum.Yapısı oldukça yoğun ama formülü yağsız olduğundan cildi yağlandırmıyor.Hatta cilde, yağlandırmadan tek başına güzel bir nem sağlıyor.Bu da fondötenin daha güzel ve pürüzsüz durmasını sağlıyor.Yapısı silikon gibi de değil, ışıltı veren bazlar gibi de değil.Günlük, yağsız bir nemlendirici uyguluyormuş gibi düşünebilirsiniz.Cildi yormuyor.Benim cildim yağlı olduğundan bu yağsız formül cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmadı.Ürünün vaadi leke gidermek ve görünümünü azaltmak ama ben çok net bir sonuç göremedim.Ama bu bazla birlikte fondöten uyguladığım dönemde cildimde sivilcelenme olmadı.Yani fondötenden dolayı oluşabilecek sivilcelenmeyi de benim cildimde önledi ki fondötenin neredeyse 24 saat cildimde kaldığı dönemde kullanmıştım bu ürünü.Bu konuda başarılıydı.Bir de ürün fondöteni gerçekten çok daha iyi gösteriyor ve kalıcılığını artırıyor.Bu konularda çok beğendim.Tam anlamıyla leke görünümünü azaltmasa da fondötenin duruşunu güzelleştirdiği için beğendim.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar