VASELINE İNCELEME YAZISI | KULLANIM ÖNERİLERİ

 


Nemlendirici seçerken ve doğru nemlendiriciyi bulmaya çalışırken birçok ürün denedim.Cilt tipimin ne olduğunu biraz geç keşfettiğimden arada cildime hiç iyi gelmeyecek nemlendiriciler de seçtim ama zamanla doğru nemlendirici ürünleri de buldum.Cildim karma-yağlı olsa da bazı mevsim geçişlerinde ve soğuk havalarda baya kuruyor.Böyle zamanlarda cildi doğru ürünle nemlendirmek en doğrusu oluyor.Çok yoğun nemlendiricileri yüzümde kullanamasam da ellerim, dudaklarım ve cildimde kuruyan diğer bölgeler için tercih ediyorum.Bu konuda en başarılı ve sıkça tercih edilen ürün de Vazelin tabi ki.Bu yazımda size hem Vazelin hakkındaki yorumlarımı hem de nerelerde kullanabileceğimizi anlatacağım.



Nemlendirici jel olarak geçiyor.Cildinizin yumuşak, pürüzsüz ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur.Eşsiz formülü sayesinde cildinizin doğal yapısına uyum sağlayarak cildinizi nemlendirir ve cildinizin onarılmasına yardımcı olur.Ürün oldukça katı ve yoğun yapıda.Tabi sürdükçe eriyor ve daha yumuşak bir yapıya dönüşüyor.Ama bu haliyle bile oldukça yoğun bir neme sahip.Nemlendirici yağlardan bile daha fazla nem sağladığını söyleyebilirim.Bir de cilt üzerinde bu nemli hissi uzun süre tutuyor.Ben yüzümde tamamen kullanamıyorum ama kullanabilenler için makyaj bazı olarak da güzel olabilir.Ellerimde de kullanamıyorum nemli ve yağlı his uzun süre kaldığından.Ben daha çok cildimde kuruyan yerlere bölge bölge uyguluyorum.O kısımları anında nemlendirip kuru görüntüyü yok ediyor.Düzenli kullanıldığında da o kuruluk tamamen gidiyor ve nem de uzun süre kalıyor.Uygulandığı bölgeyi yumuşacık yapıyor.Ürün gerçekten nemlendirmede çok başarılı.Zaten sıkça tercih edilen bir nemlendirici.Özellikle kuruluğu anında onardığı için çok beğendim.Ben bir de bu ürünü dudak nemlendiricisi olarak da kullanıyorum.Gerçekten çok güzel nemlendirip kuruluğu onarıyor ve uzun süre nemli kalmasını sağlıyor.Bu arada bendeki ürün Original olanı.Yani içeriğinde herhangi farklı bir şey yok ve kokusuz.Farklı çeşitleri de var gül, kakao gibi.Ben orijinalini kullanmayı tercih ediyorum.Ama bu ürünün bir de mentollüsünün olmasını isterdim.Kuruluğu onarma konusunda bir tık daha başarılı olurdu.

Şimdi Vazelin'in birkaç kullanım şeklinden bahsedeceğim sizlere:

Yüz tüylerinizi alıyorsanız bu işlem sonrasında o bölgeyi nemlendirmek için oldukça iyi.Tahriş olmasını engelliyor.Ağda kullanıyorsanız ağda sonrası kullanımda da çok iyi.Ağdadan kalan yapışkanlığı alıyor ve nemlendirip yumuşatarak tahriş olmasını önlüyor.

Kaş sabitlemede de oldukça iyi.Kaş fırçanıza Vazelin'den bir miktar alıp kaşlarınızı bu şekilde tarayıp şekillendirdiğinizde anında şekil alıyor ve uzun süre bu şeklin kalmasını sağlıyor.Kaş makyajının kalıcılığını da artırıyor..Bir de kaşlarınızı kısaltırken yani kesmek için taradığınızda da vazelin kullanabilirsiniz.Sabitlediği için keseceğiniz kısmı rahatlıkla ayarlayabiliyorsunuz.

El ve ayak maskesi olarak da kullanabilirsiniz.Gece uyumadan önce el ve ayaklarınıza uygulayıp üzerine eldiven ve çorap geçirdikten sonra sabaha elleriniz ve ayaklarınız yumuşacık oluyor.Kuruyan kısımları bolca nemlendiriyor.

Toz ürünleri krem ürüne çevirmek için de kullanabilirsiniz.Vazelini elinizde yumuşatıp toz pudra, far hangi ürünü kreme dönüştürmek istiyorsanız karıştırıp bu şekilde kullanabilirsiniz.Krem fondöten, krem far yada eyeliner yapabilirsiniz.

Parfümünüzün kalıcılığını artırmak için de kullanabilirsiniz.Parfümü sıkacağınız bölgeye bir miktar vazelin uyguladıktan sonra parfümü bu kısma sıktığınızda parfümünüzün kokusu çok daha uzun süre kalacaktır.

Siyah nokta temizliğinde de tercih edilebilir.Siyah nokta olan kısımlara bir miktar vazelin uygulanıp peeling yaparak cilt yüzeyindeki pütür ve cilt yüzeyine yakın siyah noktalardan cildinizi arındırabilirsiniz.



Vazelin hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bunu seviyom ben de büssürü kullanım alanı olduğunu senden öğrendim şimdiii :)

    YanıtlaSil