ŞELALE GÜL SUYU İNCELEME YAZISI

 


Cilt bakımında fazla ve yoğun ürün kullanmayan ama cildi sanki saatlerce cilt bakımıyla uğraşmış insanlara, meşhur 'cildine ne yaptın harika görünüyor' sorusu sorulduğunda genellikle sadece gül suyu kullandıkları cevabını alıyoruz.Geçmişten günümüze gül, cilt bakımında en sık kullanılan içeriktir.Gül yağı ve gül suyunun cilde oldukça faydası olduğunu biliyoruz.Gerçekten de tek başına gül suyu kullanılsa bile ciltte olumlu yönde değişim gözle görülür şekilde fark edilebilir.Bu yazımda size denemiş olduğum gül sularından biri olan Şelale markasının Gül Suyunu anlatacağım.



Alkolsüz bir gül suyu.Bazen gül sularıyla gül tonikleri karıştırılabiliyor.Gül suyu diye aldığımız ürünün içerisinde alkol oluyor ve tabi ki saf gül suyu gibi etki etmiyor cilde.Bu konuda cildinizde hassasiyet varsa alırken alkolsüz olanı tercih etmenizi tavsiye ederim.Ürün aynı zamanda içilebilir ve gıdalarda kullanılabilir olduğundan gül gıda aroması içeriyor ve boya maddesi içermiyor.Türkiye'nin en kaliteli Isparta gül çiçeği yapraklarının su buharı distilasyonu ile elde edilir.Defalarca filtrelerden geçirildikten sonra ambalajlanır.Ürün 400 mllik ve baya uzun süre gidiyor.Ben pamuğa dökerek uyguluyorum cidlime.Bu şekilde cilt yüzeyindeki kalıntı ve kirleri temizliyor.Ama pamuk olmadan ele dökülüp direkt yüze de uygulanabilir yada sprey şişesine dökülüp o şekilde de kullanılabilir.Dediğim gibi ben pamuk yardımıyla uygulamayı daha çok seviyorum ve o şekilde daha iyi sonuç alıyorum.Ürün buram buram gül suyu kokuyor.Çok yapay bir kokuya sahip değil ve rahatsız etmiyor kokusu.Eskiden sırf kokusu yüzünden, özellikle de cilde uygulandıktan sonra ciltte kalan gül suyu kokusu yüzünden asla kullanamazdım gül sularını ama şimdi tam tersi bu kokuyu aşırı seviyorum ve cilt bakımımda gül suyu kullanmayı seviyorum.Ürünün benim cildime etkilerinden bahsedeyim.Ben ürünün cildimi anında arındırdığını hissettim.Yukarıda da bahsettiğim gibi kalıntı ve kiri anında pamuğa alıyor.Cildimi hafif de olsa nemlendirdi ve üzerine başka bir ürün uygulamamama rağmen cildime parlak, ışıl ışıl ve sağlıklı bir görüntü kattı.Gözenekleri küçültme konusunda da başarılı olduğunu gözlemledim.Benim gözeneklerimin görünümünü ciddi anlamda azalttı ve zamanla gözeneklerimi de temizledi.Gül suyu gerçekten cilt bakım rutininden ayrılmaması gereken, tek başına bile cilde çok iyi etkiler sağlayan bir ürün.Ama alırken gerçek gül suyu yada tamamen doğal gül suyu seçmeye özen göstermek lazım.Ben Şelale'nin gül suyunu beğendim ve severek kullandım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Şelale markası Eczacıbaşı'na ait ve hayvan deneyleri yapıp yapmadıklarına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu ürünle hazırladığım ev yapımı losyon tarifine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Gülsuyu çok kullanırım bu markayı da begenerek kullanmıştım

    YanıtlaSil
  2. o sorunun cevabı sadece sudur... :)

    YanıtlaSil
  3. Gül suyu ben de kullanıyorum cilt temizliğim için. Şelale gül suyu bana hiç iyi gelmemişti, sivilce ve kızarıklık oldu yüzümde hep. Benim cildim çok hassas ondan kaynaklı olabilir. Bir ara Akita almıştım aktardan o iyi gelmişti:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman hassas ciltliysen mümkün olduğu kadar dikkat et😞Her cilde her ürün iyi gelmiyor maalesef😕

      Sil
  4. gül suyu kokusuna bayılırıım :) gül lokumuna daa :) bu markadan da iyi söz etmişsin pekiii :)

    YanıtlaSil