PROCSIN ANTI POLLUTION MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İNCELEME YAZISI


Makyaj temizliğinde genellikle makyaj temizleme sularını hatta misel makyaj temizleme sularını tercih ettiğimi daha önce söylemiştim.Bu tarz birçok ürün denedim.Kimisi tamamen temizlemeye yönelikken kimisi aynı zamanda nem de sağlayan ürünlerden.Benim için makyajı kusursuz bir şekilde temizlemesi yeterli oluyor.Çünkü sonrasında mutlaka tekrar cilt temizliği yapıp cilt bakım rutinimi uyguluyorum.Yani makyaj çıkarmada hangi temizleyiciyi kullanırsam kullanayım mutlaka çift aşamalı temizlik uyguluyorum.Bu yazımda sizlere denediğim makyaj temizleme sularından biri olan Procsin Anti Pollution Makyaj Temizleme Suyunu anlatacağım.



Anti Pollution aktifi, sigara dumanı, klima gazları, hava kirliliği gibi dış etkenlerin cilde verdiği zararı filtreleme için üretilmiştir.Procsin cilt bakım ürünlerinden Herbal Science Technology ile üretilmiş koruyucu içermeyen ilk makyaj temizleme suyudur.%96 doğal içeriğe sahiptir.Koruyucu, alkol, paraben ve parfüm içermez.İçeriğinde hindistan cevizi sütü bulunmaktadır.Su yapıda, renksiz ve dediği gibi parfümsüz bir ürün.Üründen gelen koku misel temizleyicilerin tipik kokusuna benziyor yani bir tek o koku var.Ben içeriğinden dolayı hindistan cevizi kokusu da gelir zannetmiştim ama böyle bir koku alamadım.Ürünü cilt, göz ve dudak makyajını temizlemede kullandım.Cilt makyajını temizlemede başarılı.Fondöteni neredeyse tamamen çıkarıyor ve çok fazla kalıntı bırakmıyor.Göz makyajında ise, özellikle suya dayanıklı makyaj uyguladıysanız çıkarırken birkaç kez uğraşmak gerekiyor.Yani yoğun göz makyajını tek seferde çıkarmada çok başarılı değil.Dudak makyajını çıkarmada iyi.Genel olarak makyajı temizlemede iyi diyebilirim.Bu konuda beğendim ama bu ürünü kullanırken ben çift aşamalı temizleme yapmaya dikkat ettim.Çünkü makyajı bu ürünle çıkardıktan sonra cildimde bu temizleyici kaldığında çok yoğun sivilcelenme yaşadım.Zaten ciltte hafif nemli bir his bırakıyor bundan kaynaklı da olabilir bu sivilcelenme.Ürünle makyajı temizler temizlemez hemen bir jelle tekrar cildimi temizliyorum.Ürün makyaj çıkarmada iyi olsa da yoğun sivilcelenmeye sebep olduğundan tekrar alacağım bir ürün olmayacak.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar