ENGLISH HOME PURE CANLANDIRICI TONİK İNCELEME YAZISI

 



English Home seyahat boyu cilt bakım seti içerisinden çıkan ürünlerin sonuncusunu anlatacağım bu yazımda sizlere.Daha önce makyaj temizleme suyu ve yüz temizleyicisini paylaşmıştım.Bu yazımda ise sette bulunan tonikten bahsedeceğim.Tonik, cilt bakımında kullandığım bir ürün değil aslında.İçeriğinde alkol bulunan birçok tonik deneyip cildimde yan etkileri oluşunca tonik kullanmayı bıraktım diyebilirim.Ya gül suyu kullanıyorum yada AHA BHA içeren tonikleri tercih ediyorum.Diğer toniklerin çoğu cildime iyi gelmiyor.Bu ürün cildimle anlaşabilmiş mi bakalım.



Gliserin ile zenginleştirilmiş özel formülü ile cildinizi temizler ve nemlendirir.İçeriğinde yer alan pantenol cildin doğal nem dengesini korurken aloe vera ve salatalık özü ile uzun süre rahatlatıcı etkisini ve yumuşaklığını cildinizde hissedeceksiniz.Paraben ve alkol içermez.Su yapıda bir tonik.Kokusu parfümlü ve hoş bir kokuya sahip.Cilde uygulandığında anında nemli ve daha sağlıklı bir görüntü katıyor.Bu nem çok yoğun olmasa da bir toniğe göre orta derecede bir nem veriyor.Cilde anında doğal bir ışıltı katıyor ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.Uygulandığında ciltte ağırlık yapmıyor.Ürün nem verme, cildi sağlıklı gösterme açısından başarılı ama bende maalesef yoğun bir sivilcelenme yaptı.Canlandırıcı özellikli toniklerden mi kaynaklı yoksa aloe vera ve salatalık özünden mi kaynaklı bilemiyorum ama aynı özelliğe sahip başka bir tonik kullanmıştım ve yine bu şekilde sivilcelenme yapmıştı.Cildim karma-yağlı olduğundan nemlendirme özelliği olan tonikler sanırım bana göre değil.Bu ürün de az bir kullanımda bile yoğun sivilcelenme yapınca daha fazla kullanamadım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


English Home markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar