ENGLISH HOME PURE MICELLAR TEMİZLEME SUYU İNCELEME YAZISI


English Home, ev aksesuarı alışverişi yapmayı sevdiğim bir marka.Birkaç sene önce de English Home sattığı ürünlerin kategorilerini çeşitlendirdi ve birçok farklı kategoride ürün çıkarmaya başladı.Bir ara elektronik ve elektronik aksesuarları çıkarmıştı.İlk çıktığı zamanlarda oradan bir alışveriş yapmıştım hatta şurada da o alışverişten bahsetmiştim.Daha sonra kozmetik ürün olarak da birçok şey çıkarmaya başladı.Özellikle değişik çeşitlerde cilt bakım ürünleri çıkardı.Onlar da ilk çıktığı dönemlerde baya ilgimi çekmişti ve denemek için almıştım.Bu yazımda sizlere bu cilt bakım ürünlerinden biri olan English Home Pure Micellar Temizleme Suyu'nu anlatacağım.



Tek seferde durulamaya gerek kalmadan makyajınızı temizlemenin, cildinizi nemlendirmenin kolay yoludur.Gliserin ile zenginleştirilmiş özel formülü sayesinde cildinizi tazelemeye yardımcı olur.İçeriğindeki aloe vera ve salatalık özü ile uzun süre rahatlatıcı etkisini ve yumuşaklığını cildinizde hissedeceksiniz.Paraben, alkol, boya ve parfüm içermez.Bu ürün bir seyahat boy bakım seti içinden çıktı.Set içerisinde peeling, tonik ve bu misel temizleme suyu vardı.Bu ürün, su yapıda olan bir misel makyaj temizleyici.Parfüm içermiyor diyor ama ben parfüme benzer yoğun bir aloe vera kokusu aldım.Makyajınızı bu ürünle çıkarırken diğer makyaj sularında olduğu gibi pamuğa döküp makyajı siliyorsunuz.Misel suları, makyaj temizliğinde kullanmayı seviyorum.Bu ürün de aloe vera ve salatalık özü içerikli bir misel su olduğundan ayrı bir merak ettim.İçeriği güzel olduğundan cilde de iyi geleceğini düşündüm.Makyajı temizleme konusunda iyi.Ama günlük ve çok yoğun olmayan makyajları çıkarmada başarılı.Daha yoğun ve ağır makyajlarda birkaç kere üst üste silmek gerekiyor.Göz çevresi için temizlenebilir demiş ama göze ürün kaçırmamaya dikkat edin çünkü benim gözümde yanma yaptı.Temizleme sonrasında durulamaya ihtiyaç yok diyor ama makyajı bu ürünle temizledikten sonra ciltte hafif nemli ve yapış yapış bir his kalıyor.Ben cildimi o şekilde bırakmayı sevmediğimden duruluyorum.Ürün kalıntı bırakarak temizlediğinden ve sonrasında az da olsa yapış yapış his bıraktığından çok beğenmedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



English Home markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Merhaba hocam, yazınızı okudum ve beğendim. Sizi kendi bloguma beklerim
    https://yusufaakman.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de blogunuzu ziyaret ettim

      Sil
  2. Ben bu tarz ürünleri olduğunu bilmiyordum. Gittiğim zaman neler var göz atayım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu biraz eski bir ürün ama hala cilt bakım ürünleri üretmeye devam ediyor😊

      Sil