KASIM AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Kasım ayını geride bıraktığımıza göre ayın bitenler yazısı gelebilir.Geçtiğimiz ay bitenler poşetinde az da olsa ürün birikmiş.Genellikle sık kullandığım ürünlerden bitirmişim.Bunların dışında ise çöpe giden neredeyse tam dolu ürünler var.Genellikle elimdeki ürünleri tamamen bitirmeye çalışırım ama cildime zararı olan ürünleri kullanmaya devam edemediğimden elimden çıkarıyorum.Benim cildime iyi geleni de başkasına vermeye gönlüm razı olmadığından ürün tamamen çöpe gidiyor.Bitenler ve çöpe giden bu ürünlerden bahsedeyim.



Procsin All Day Makeup Remover Cleansing Balm*- Yapısı aşırı ağır bir ürün.Ciltte erise de çok çok ağır bir yapı kalıyor, asla durulanmıyor ve arınmıyor.Ben ancak nemli bir havlu yardımıyla cildimi üründen arındırabildim.Makyajı çıkarma konusunda da başarılı değil.Uygulanığınızda makyajı eritiyor ama sonrasında o kısımlara yapıştırıyor sanki makyajı ve o şekilde kalıyor, temizlenmiyor.Ürünü hiç sevemedim ve dolu olmasına rağmen çöpe gidiyor.

Loreal Değerli Çiçekler Temizleme Kremi- Adı üstünde krem yapıda bir temizleyici.Temizleme kremi olarak geçtiğinden merak edip almıştım.Ürün makyaj çıkarma konusunda hiç iyi değil.Makyajı çıkarmayı geçtim makyajı yumuşatmada bile başarılı değil.Uygulama ve durulama sonrasında makyajın büyük kısmı hala ciltte duruyor.E bu konuda başarılı olmadığı için de ürünü kullanmaya devam edemedim ve bu ürün de çöpe gidenler arasına girdi.

Procsin Anti Blemish Oil*- Leke karşıtı cilt bakım yağı olarak geçiyor ama kullandığım süreç boyunca lekelerimde azalma olmadı.Cildi iyi nemlendirdi fakat benim cildimde yoğun bir sivilcelenme yaptı.Bu yüzden ürüne devam edemedim ve bu da çöpe gidiyor.

Dewytree Premium SNY-AKE Siyah Maske- Siyah renkte kağıt maske.Kağıt maskelerde değişik renkler ve desenler kullanmak eğlenceli oluyor.Bu maskenin kağıdı kalın ve yumuşaktı.Serumu oldukça yoğun yapıda ve boldu.Hatta serumunu birkaç hafta kullanmaya devam ettim.Cildi çok güzel nemlendirip ışıl ışıl ve yumuşacık yaptı.

Otacı Doğal Sabun Isırgan*- Bileşiminde saç ve cilde yararları asırlardır bilinen ısırgan ekstresi içeren Otacı Doğal Sabun, problemli ve zayıf saçları güçlendirir, canlılık ve sağlık verir.Isırgan yaprağı ekstresi ve çörekotu yağı; yağlı, kepekli ve dökülen saçların bakımında tedaviye yardımcı olur.Bileşimindeki saf zeytinyağı ile cildi besler, kalıcı nemlilik ve yumuşaklık kazandırır.Ürünün açıklaması bu şekilde.Bu ürünü tam olarak ne için kullandığımı hatırlamıyorum ama saçımda denemedim.Çok güzel etkisi olsaydı mutlaka hatırlardım ama içeriğinin doğal oluşu ve özelliklerini beğendim.


Migros Islak Havlu- Yumuşak ve petek dokulu.Paraben ve alkol içermez.Bu, içerisinde 45 adet büyük boy ıslak mendil bulunan bir ürün.Mendillerin yapıları gerçekten yumuşacık ve çok dayanıklı.Kokusu da çok güzel.Bu üründen çok memnun kaldım sık sık alacağım.

Migros Islak Cep Mendili- Alkol ve paraben içermez.Bu mendillerin de yapıları oldukça dayanıklı ama yukarıda bahsettiğim ıslak havlu kadar yumuşak değil.Çantada taşımalık, ufak tefek lekeleri silmek için kullanılabilecek bir mendil.Kokusu da iyi.

Maylo Looney Tunes Mendil- Bu mendillerden son bitenler yazılarımda sıkça bahsetmiştim.Bu sefer Sylvester desenli olanı bitirmişim.Mendillerin yapıları yumuşacık ve oldukça dayanıklı.Ben sırf paketleri için almıştım ama mendiller de iyi çıktı.

Benim kasım ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım yazımı beğenmişsinizdir😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. otacı pekuuu, migros ıslak bez her gün kullanıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islak havlusu baya güzel çıktı Migros'un👍

      Sil