KASIM FAVORİLERİM 2021 (KOZMETİK,MUTFAK ÜRÜNÜ,DİZİ,ATIŞTIRMALIK)

 


Kasım ayı benim için oldukça yoğun geçen bir ay oldu.Blog işlerimin yanında ufak tefek de işler çıkınca yoğun geçti.Geçtiğimiz ay içinde yine birçok ürün denedim.Özellikle kasım ayında marketlere birçok yeni ve değişik ürünler geldi.Hatta eski nostaljik ürünleri bile getirdiler.Bunları tekrar denemek oldukça keyifliydi.Yeni lezzetleri de aynı şekilde denemek güzeldi.Geçtiğimiz ay denediğim kozmetik ve atıştırmalıklardan favorilerimi ve izleyip aşırı beğendiğim diziyi bu yazımda sizlere anlatacağım.



Kozmetik Favorilerim;

OGX Kukui Oil- Nemlendirici ve elektriklenme karşıtı saç bakım yağı.Antik Hawaii kokularından kukui fındığı yağı içeren bu egzotik formül saçlarınızın neme karşı elektriklenmeden, çok yumuşak ve parlak olmasına yardımcı olarak iyi görünmesini sağlar.Saçın tamamına eşit bir şekilde uygulanır.Hafif yapıda bir yağ olmasına rağmen saçlara uygulandığı ilk andan itibaren inanılmaz güzel nemlendiriyor ve parlak bir görüntü oluşturuyor.Kullanım önerisindeki gibi tüm saça uygulandığında elektriklenmeyi büyük oranda azaltıyor.Ben hem nemlendirme hem de elektriklenmeyi önleme özelliğini çok beğendim bu ürünün.Bu özelliklerde ürün arıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim.Ürünün kokusu da kakao-hindistan cevizi karışımı tatlı bir koku ve güzel.Tek sevmediğim yanı sprey şeklinde olması.Yağ böyle uygulanınca her yere sıçrıyor.Ürünü elinize dökerek kullanmanızı tavsiye ederim.

Tarım Kredi Elit Limon Kolonyası- Malum, pandemi dönemi hala devam ettiğinden dezenfektan ve kolonya evlerimizin baş köşesinde.Biz eskiden de kullanırdık, bu dönemden sonra sıklaştırdık bu kullanımı tabi.Kolonya kokusunu severim.Bende temiz koku hissi uyandırıyor.Ama bazı kolonyaların kokuları kötü oluyor.Hatta bu pandemi döneminde değişik değişik kokularda kolonyalar çıktı ve bazılarının kokularını hiç sevemedim.Geçtiğimiz ay Tarım Kredi marketlerinden Elit Kolonya aldık.Eve her girip çıktığımızda kullandığımızdan koku eve de yayılıyor haliyle.Kokuyu duyar duymaz çok hoşuma gitti.Diğer kolonyalardan biraz daha farklı kokuyor.Aslında limon kolonyası ama kokusu mandalina kokusuna benziyor ve bayıldım.Sırf bu yüzden favorilerimde sizlerle paylaşmak istedim.80 derece alkol içeriyor ve 400 mllik bir ürün.Fiyatını bilemeyeceğim ama denk gelirseniz bir deneyin derim.


Mutfak Favorilerim;

Buono Dolce Sütlü Çikolata Kaplı Kurutulmuş Çilek Draje- El yapımı yazıyor üzerinde ve meşhur çikolata markası Patiswiss tarafından üretilmiş.%34 kakao içeriyor.Bim indirimine gelen bu ürünü oldukça merak etmiştim.Patiswiss markasının kendine ait böyle bir ürünü vardı onu merak ediyordum ama denememiştim.Bim'e gelen daha uygun fiyatlıydı ve deneyenler baya beğenince hem sütlü çikolatalı olandan hem bitterden birer tane aldım.Bitteri çok sevemedim ama bu sütlü çikolatalı olanı efsane güzel.Çikolatası oldukça yoğun ve lezzetli.İçindeki kuru çileğin tadı da efsane güzel.Mevsiminde yediğimiz taze çileklerin tadının aynısı.Buono'nun sütlü çikolatasıyla çileğin uyumu çok iyi olmuş.Zaten çileği de çikolatayı da sevdiğimden ürüne bayıldım.O kadar beğendim ki hemen gidip bir tane daha aldım.

Desenli Mini Çırpıcı- Mutfakta vakit geçirmeyi seven biri olarak, son dönemlerde ufak tefek mutfak gereci alışverişi yapmayı da sever oldum.Bir pazarda dolaşırken mini çırpıcı gördüm.Ne zamandır böyle bir şey almak aklımdaydı ama üründe beni en çok cezbeden şey tutma kısmının porselenden ve çiçek desenli olması.Bayıldım tasarımına.Bu şekildeki tasarımlara ne ad veriliyor bilmiyorum ama English Home'da bir ara bu tarz çiçek, kelebek, kuş çizimli tabak bardak falan çok satılırdı.İşte o tarz ürünleri ayrı bir sevdiğimden ürünü almak istedim.Çırpıcıyı birçok şeyde denedim ve memnun kaldım.Sosları, yumurtayı çırpmada iyi.Çatalla çırpmadan çok daha iyi karıştırıyor.Şimdilik paslanma da olmadı.


Secret Healer- Geçtiğimiz ay izlediğim Kore dizisi Secret Healer'dı.Uzun zamandır tarihi dizi izlemiyordum ve bu dizinin de senaryosu iyi çıkınca bayıldım.Biraz konusundan bahsedeyim, daha sonra detaylı şekilde ayrı bir yazı yazacağım dizi hakkında.Çocuğu olmayan bir kraliçe, bir cadı tarafından kara büyüyle hamile kalır.Bu hamileliğin sonunda ikizleri olur ama kara büyüyle oldukları için iki çocuk da lanetlidir.Laneti kız çocuğuna aktarıp onu öldürmeyi planlarlar ama yakma görevi verilen şaman kızı son anda kurtarır ve himayesine alıp onu korur.Bu kızın adı Yeon Hee'dir ve şamanı öz babası olarak bilir.Şaman onu insanlardan hatta şehirden tamam izole olacağı bir yerde yaşatır.Ama tesadüfen Heo Jun orayı bulur ve karşılaşırlar.Bu tesadüf ilk olmayacaktır ve yaşadıkları karşılaşmalardan birinde Heo Jun, Yeon Hee için çok değerli bir koruma olacaktır.Konusu, oyuncuların performansı efsane güzeldi.Tarihi dizileri seviyorsanız ve korku türünde bir dizi arıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim.

Benim kasım ayı favorilerim bunlardı 😊 Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım yardımcı olmuştur yazım yada aralarından yeni keşfedip memnun kaldığınız şeyler olur🤗 Yılın son ayının hepimiz için mutlu, sağlıklı ve huzurlu geçmesini diliyorum🥰

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. tarım kredi elit mi, hiç duymadım, pekii, çilek draje mii, oleey, bunu hemen bulayım :) tarihi korku peki listeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolonya inanılmaz güzel kokuyor😂Çilekli drajeye bayılabilirsin😍Diziyi sen de seversin umarım😊

      Sil