ENGLISH HOME PURE 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEYİCİ İNCELEME YAZISI

 


English Home markasının cilt bakım ürünleri de çıkardığından geçenlerde bir yazımda bahsetmiştim.İlk çıktığı zamanlarda bir seyahat bakım seti almıştım ve içinden temizleyici, tonik ve makyaj temizleme suyu olarak 3 adet seyahat boyu ürün çıkmıştı.Bunların tam boyları da vardı diye hatırlıyorum ama ben denemek için küçük boylarını almayı tercih etmiştim.Daha önce bir yazımda makyaj temizleme suyunu anlatmıştım bu yazımda ise temizleyicisini anlatacağım.



Temizleyici, peeling ve maske olarak kullanılabilen bir ürün olarak geçiyor.Paraben içermiyor.Salisilik asit ve gliserin ile zenginleştirilmiş özel çok amaçlı formülü ile gözenekleri temizler ve cildi ölü derilerden arındırmaya yardımcı olur.İçeriğindeki aloe vera ve salatalık özü ile uzun süre rahatlatıcı etkisini ve yumuşaklığını cildinizde hissedeceksiniz.Temizleyici olarak; nemli cilde masaj yapıp bol su ile durulanarak, peeling olarak; ıslak yüze dairesel hareketlerle masaj yapılıp bol su ile durulanarak, maske olarak; 5-10 dakika bekletilip durulanarak kullanılıyor.Yapısı yoğun ve kremsi ama ıslatıldığında yapısı hemen inceliyor hatta süt gibi hafif bir yapıya dönüşüyor.Cilde, temizlemek ve peeling yapmak için ıslak şekilde uygulandığında yapısı cildi çok fazla yormuyor.Maske şeklinde uygulandığında da mutlaka yıkayarak maskeyi çıkarmak gerek çünkü diğer türlü cildi çok yoruyor.Bir de tanecikleri seyrek de olsa biraz büyük ve peeling yaparken dikkatli olmak gerek.Cildi temizleme konusunda iyi.Fiziksel peeling ürünlerinden genellikle derinlemesine temizlik çok beklemem.Gözenekleri derinlemesine temizleyen nadir fiziksel peeling ürünü vardır kullandıklarım arasında.Bu ürünün de tanecikleri seyrek olduğundan aynı şekilde bundan da beklentim yüksek değildi.Beklediğim gibi gözenekleri derinlemesine temizlemedi ama cilt yüzeyindeki ölü derileri, pütürleri ve gözenek yüzeyinde kalan siyah noktaları güzel temizledi.Durulama sonrasında cildi yumuşacık yaptı.Maske olarak kullanımı daha iyi ve bu şekilde çok daha güzel temizliyor cildi.Aynı zamanda cildi kurutmuyor da.Sanırım ürünün içerdiği salisik asitten kaynaklı, aktif olan sivilcelerimi kısa sürede geçirdi, büyümeden o  sivilceli bölgeleri rahatlattı.Bir de ürünün kokusu çok hoş, pudralı parfüm gibi bir kokuya sahip.Genel olarak ürünü sevdim.Artık biraz fiziksel peelinglerden uzak dursam da bu ürünün herhangi bir zararını görmedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


English Home markasının deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım

Yorum Gönder

2 Yorumlar