ORIFLAME PERFECT FUSION FOUNDATION İNCELEME YAZISI

 


Fondöten seçme konusunu uzun zaman süren denemelerim sonucunda az biraz çözebildim ve artık kendime göre fondöten seçebiliyorum.Eskiden bu konuda çok başarılı değildim.Ama Oriflame'dan aldığım fondötenlerle genellikle cildim anlaşıyordu.Kapatıcılık,nemlendirme yada matlaştırma etkilerine çok bakmadan alırdım ama çoğundan da memnun kaldım.Oriflame'in denediğim fondötenlerinden biri de Perfect Fusion Foundation.Bu yazımda sizlere bu fondötenden bahsedeceğim.


Fondötenin isminden ürünün ciltle mükemmel uyum sağlamayı vaat ettiğini anlıyoruz.Çoğu Oriflame ürününde olduğu gibi bunda da detaylı bir açıklama yok.Genelde açıklamalar katalog ve internet sitelerinde oluyor.Bunun dışında nem düzenleyici etkiye sahip ve içerisinde SPF 25 güneş koruma faktörü var.Bence bir fondötene göre oldukça iyi bir güneş korumaya sahip.Ürün cam şişede ve pompalı aparatla geliyor.Ayrıyeten bir kapağı yok.Aslında bu biraz ürünün yapısının bozulmasına davetiye çıkarabilir.Bendeki uzun süre kullanmayınca hafif yağlanıyor.O zamanlar iyice çalkalayarak kullanıyorum ve ürün karışıyor.Yapı olarak orta yoğunlukta bir fondöten.Ciltte ağırlık yapmıyor.Ciltle bütünleşme konusunda iyi.Çok yoğun uygulamada bu özelliği belli olmuyor ama yeteri miktarda uyguladığınızda ciltle biraz bütünleşiyor.Araya kokusunu da sıkıştırayım,muhteşem bir kokusu var.Pudralı, hafif parfümsü bir kokuya sahip.Yapısı nemli ve ciltteki bitişi de nemli.Cilde ışıltılı bir görüntü sağlıyor.Bu yüzden çok fazla kuruluğu olmayan hafif kuru ciltlerin sevebileceği bir fondöten.Kapatıcılık konusunda ise zayıf,kapatıcılığı çok az,Göz altı koyulukları ve sivilce izleri belli oluyor.Ekstra bir kapatıcıya ihtiyacı olan bir fondöten.Kalıcılığı ise,kapatıcılığı az olduğu için çok gözlemlenemiyor ama nemli yapısı biraz dayanıyor.Yani kalıcılığına da az diyebiliriz.Çoğu fondötende yaşadığım oksitlenme,rengin koyulaşması problemini bunda yaşamadım.Ürünü birkaç uygulama tekniğiyle denedim.Süngerle ürün güzel dağılıyor ama sünger ürün emdiği için pigmentasyonu azalıyor ve az olan kapatıcılık daha da azalıyor.Fırçayla ise çok güzel dağılıyor ve kapatıcılığı çok azalmıyor.Fırçayla uygulamada çok başarılı.Ürün çok kapatıcılığa ihtiyaç duymayan kuru ciltler için güzel bir fondöten.


Bendeki rengi;

Porcelain; Renk çeşitleri arasında en açık olanı.Oriflame fondötenlerde genellikle bu rengi tercih ediyorum.Bu renk pembe alt tonlu açık bej rengi.Aslında oldukça açık ve beyaz ama diğer renkler cildimde koyu durduğu için bunu tercih ediyorum.Renk bana çok az açık kalsa da sırıtmıyor.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.









Yorum Gönder

0 Yorumlar