ARALIK FAVORİLERİM 2021 (MÜZİK,ATIŞTIRMALIK,FİLM,ŞOV,DİZİ,) | FAVORİLER SERİSİNE VEDA EDİYORUZ🤧

 



Bir veda da Favoriler serisi için geliyor.Bu seriyi de aynı şekilde; içindekilerin çoğundan ayrıca bahsettiğimden ve blog konu listesini eritemediğimden devamını getirmeyeceğim.Yani Diaryofmeri blogunda son Favoriler yazısını okuyorsunuz🤧 Geçtiğimiz ay kozmetik ürün denememe rağmen favorim diyebileceğim herhangi bir ürün olmadı.Ama kozmetikten çok bir sürü yeni abur cubur denedim ve aralarında favorilerime eklediklerim de oldu.Yine boş zamanlarımda bolca okuyup izlediğim bir dönemdi ama kitap favorim olmadı daha çok izlediklerim arasında favorilerim var.Gelin bunlar nelermiş hep beraber bakalım.



Dizi-Film-Şov Favorilerim;

Rugal- Konusu, bir saldırısı sonrası eşini ve gözlerini kaybeden bir polis memurunun, Rugal adlı bir birim tarafından takip edilip bu birime katılıp ona yapay zekaya sahip gözler takılmasıyla, bu saldırıyı düzenleyen Argos'a karşı savaşını anlatıyor.Bu türde dizileri sevdiğimden bunu da çok beğendim.Konusu biraz daha farklı.Yapay organlar üreterek yeni savaşçıların üretildiği bir kurumu anlatan hikaye de diyebiliriz.Sonuna kadar heyecanını kaybetmiyor.Hatta sonlara doğru çıkan olaylar karşısında seyirciyi baya şaşırtıyor.Güzel ve akıcı bir diziydi, zevkle izledim.

Dolittle- Hayvan doktoru olan Dolittle aynı zamanda insanlara da yardım etmektedir.Fakat bir kaza sonucu eşini kaybedince kendini tamamen kliniğine kapatır ve sadece hayvanlarla yaşayıp insanların oraya girmesine izin vermez.Bir gün kraliçenin zehirlenmesi sonucu hayvanlarını da yanına alarak panzehir bulmak için yola çıkar.Bu film de inanılmaz güzeldi.Özellikle hayvan severlerin çok beğeneceğini tahmin ediyorum.Oyunculuk ve hikaye harikaydı.Keyifle izledim.

Ağır Kardeşler- Ağır Yaşamlar'ı baya izliyordum eskiden hatta daha sonra Ağır Ailem diye bir program çıkınca ona da sarmıştım.En son Ağır Kardeşler diye bir program çıktı ve bayıldım.İnsanların azimle değişim sürecini izlemeyi sevdiğimden buna da bakayım dedim.Amy ve Tammy adında iki kilolu kardeşin hem zayıflama sürecini hem de günlük hayatını anlatan bir şov.Aslında kilo verme süreçleri uzun olsa da ben onların günlük yaşamlarını bu şovda izlemeyi daha çok seviyorum.Şuan sanırım 3. sezon yayınlanıyor ve sıkı takip ediyorum.


Atıştırmalık Favorilerim;

Eti Burçak Zeytinli Bisküvi- Burçak'ın tuzlu bisküvileri çıkınca denemek istedim.Tatlı olanlarla aram olmasa da tuzluların aromaları zeytin ve çörek otlu olunca merak ettim.Zeytinli olana bayıldım.Bisküvisi oldukça taze ve ince.Bisküviyi sevme nedenim ise zeytin tadının fazla ve baskın olması.Gerçekten aşırı lezzetli.

Milka Mini Coookies- Bu ürün Bim indirimine gelmişti.Aslında aklımda almak yoktu ama denemek için alayım dedim.İyi ki almışım, tadı inanılmaz güzel.Kurabiyesi daha çok bisküvi gibi ama acayip lezzetli.Mini kurabiyelerin altında Milka çikolata kaplaması ve içinde de küçük damla çikolatalar var.Hem kurabiyenin hem de çikolatanın lezzetini alabiliyorsunuz.Çok uyumlu ve güzel bir lezzet olmuş.

Milka Sürülebilir Çikolata- Kim Milka'nın çikolatasını sevmem diyordu😂Bu sevmemiş halimse🙄 Bu ürünü de uyguna bulunca sırf meraktan aldım.İlk denediğimde tadı puding gibi geldiğinden çok sevemedim ama yedikçe lezzetini daha iyi aldım.Diğerlerine göre şeker miktarı daha kıvamında.Diğer sürülebilir çikolatalardaki şeker miktarı neredeyse boğazı yakacak kadar fazlayken bu üründeki daha hafif.Lezzetinde yoğun Milka çikolatası tadı yok.Tam ekmeğe sürülebilir çikolatalı fındık kreması tadında olmuş.Belki de o yüzden sevmişimdir.Kıvamı da baya akışkan.


Müzik Favorim;

Backstreet Boys | I Want It That Way- Yine bir reklam müziğine aşık olduk.Gerçi bu şarkıyı daha önceden de dinliyordum ama dinlemeyeli baya zaman olmuş.Duyunca tekrar hoşuma gitti şarkı.90lar ve 2000'lerin başlarında müzik piyasasını takipeden gençler Backstreet Boys'u hatırlar zaten😄 O dönemlerde müzik grupları çok modaydı ve inanılmaz şarkıları vardı.Backstreet Boys'un bir sürü şarkısını zaten severek dinlerdim.I Want It That Way de öyleydi ve tekrar hatırlamış ve dinlemiş oldum.O dönemlerde Backstreet Boys, Westlife ve Blue benim en çok dinlediğim gruplardandı.Siz de bu grupları dinler miydiniz?Aralarında favorileriniz var mıydı?Resmen bir şarkıyla nostalji yaptık😃

Evet, benim aralık ayındaki favorilerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur🥰 Favoriler serinine de böylelikle veda ediyoruz.Hoşça kal Favoriler serisi👋

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. BSB oleeey :) ben dee nutella, fındık kreması benzerlerinin büyük bir tüketicisiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski gruplar😎Fındık kremaları efsane oluyor👍

      Sil
  2. Çok güzel bir liste olmuş, bu grubu hiç dinlememiştim en çok onlar dikkatimi çekti gidip bir bakacağım haha Dolittle'ı izlemiş çok beğenmiştim. Listenin kalanından da bazı notlar aldım(abur cuburlar haha) eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin sen de😉Dolittle çok güzeldi😍Şimdiden afiyet olsun😊

      Sil