ARALIK AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER HAKKINDAKİ YORUMLARIM 2021 | SON BİTENLER YAZISI 😮


Evet başlıkta da gördüğünüz gibi blogdaki Bitenler serisine bu yazıyla veda ediyoruz.Aslında çok okunan bir seri ama blog konu listesini bir türlü eritemediğimden en azından bu seriye veda etmeye karar verdim.Sevenlerinden özür diliyorum😕 Benim de okumayı ve izlemeyi sevdiğim konulardandır ama burada veda etmek zorundayız.Bitenlere veda etme sebeplerimden bir diğeri de içerisindeki birçok ürünü ayrıca anlatıyor olmam.Anlatmadıklarım arasından da severek kullandıklarım olursa zaten Instagram'da sizlerle paylaşıyorum.Merak ederseniz oradan takip edebilirsiniz.O zaman, son bitenler yazımıza başlayalım.



Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem- Kuru ve sert saçlar için durulanmayan saç kremi.6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş formülü, hafif ve ince dokusu ile saçı besler.Yağlı his bırakmayan dokusu saçı ağırlaştırmaz.Saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırırken, şekillendirmeyi kolaylaştrır.Çok hafif ve krem yapıda bir ürün.Saçta kesinlikle ağırlık yapmıyor ve hemen emiliyor.Bu hafif yapıya rağmen saçları besleyip inanılmaz güzel yumuşatıyor ve parlaklık katıyor.Saçı daha kolay şekil verilebilir hale getiriyor.Kullandığım saç bakım ürünleri arasında en iyisi bu.Gerçekten saça etkileri inanılmaz güzel.Ayrıca tazecik çiçek koktuğundan da ürünü ayrı bir seviyorum.Deney yapmasa bol bol alıp kullanmaya devam ederdim.

Signal White Now Diş Macunu- Dişlerin rengini hızlıca bir ton açmayı vaat ediyor.Aslında bu diş macunundan daha önce net bir etki alamamıştım ama son zamanlarda değişik ürünler kullandıktan sonra buna dönünce etkisini beğendim.Gerçekten vaat ettiği gibi hemen fırçalama sonrasında bile dişlerin rengini açıyor ve daha beyaz görünmesini sağlıyor.Ayrıca dişleri çok güzel temizliyor ve ferahlık sağlıyor.


SNP Animal Panda Whitening Mask- Panda desenli kağıt maske.Bu hayvan desenli maskeler çok hoşuma gidiyor.İlk denediğim zamanlarda çok beğenmiştim.Kullanmayalı uzun zaman olmuş ve bu da çok sevimli duruyordu.Benim cildime etkileri ise bolca nemlendirme, cilt tonunu açma şeklinde oldu.Ürün zaten cilt beyazlatmaya yönelik olduğundan bu etkiyi cildinizde fark ediyorsunuz.İçerisinde Niasinamid olduğundan da ürünün etinden kemiğinden faydalandım ve dibine kadar kullandım😂Yalnız kullanım sonrası bende hafif bir kızarıklık oluşuyordu ama sonra geçince kullanmaya devam ettim.

The Purest Solutions Exfoliating Peeling*- Burada benimle birlikte ağlayabilirsiniz çünkü göz bebeğim bitti ve ben indirimi kaçırdım😢Kimyasal peelingi bana sevdiren ilk üründü.Daha önce kullandığım kimyasal peelingler cildimde tahriş ve sivilcelenme yaptığından pek sıcak bakmıyordum ama bu ürüne baya olumlu yorum gelince deneyip aşık oldum.Benim cildimdeki siyah nokta problemi senelerdir var ve kolay kolay geçmiyordu.Bu ürünü düzenli kullandığım süre boyunca bu siyah noktalardan neredeyse tamamen kurtuldum.Hatta cilt altımdaki beyaz nokta, sivilcelenme de büyük oranda geçti.Çok başarılı bir ürün.İndirimde yakalarsam alacağım tekrar.

Mumuso Compressed Facial Mask- Sıııştırılmış kağıt maske.Likit karışım, serum yada tonik içine attığınızda ürünü emiyor ve şişiyor.Yapısı oldukça kalın o yüzden bolca ürün yedirmek gerekiyor maskeye.Arada kendi yaptığım karışımlarda kullanıyorum.

English Home Canlandırıcı Tonik Seyahat Boyu- Bu 'Canlandırıcı Tonik' yazan her ürünü kullandıktan sonra benim cildim mahvoluyor.Bu üründe de ayısı oldu ve yoğun sivilcelenme yaşadım.Normalde alkollü olanlar dokunur, bu üründe alkol de yok.Sanırım salatalık ve aloe vera özlü içerikler yada bu içeriğe sahip tonikler benim cildime iyi gelmiyor.Benim cildim yağlı olduğundan ve ürün de nemlendirmeye yönelik olduğundan iyi gelmemiş olabilir.


Watsons Organic Cotton Pads- İçerisinde 100 adet yuvarlak pamuk var.İçeriği diğer pamuklara göre daha organik ve ürünün Ecocert amblemi var.Bu tarz şeylere dikkat ediyorsanız bakabilirsiniz.Yapısı kalın ve yumuşaktı.Dayanıklı bir ürün.Makyaj çıkarırken de tonik uygularken da dağılma olmadı.

2x Mendiva Islak Mendil- Alkol ve paraben içermiyor.İçerisinde 15 adet var.Geçtiğimiz ay elimde bolca ürün denemem gereken bir dönem olduğundan baya ıslak mendil tükettim.A101'in bu ıslak mendillerini beğeniyorum.Yapısı kalın, çok ıslak değil ve güzel temizliyor.

2x Maylo Looney Tunes Mendil- Maylo'nun Looney Tunes paketli ürünlerini kullanmaya devam ediyorum.Bu sefer Tweety ve Bugs Bunny'li olanlar bitmiş.Looney Tunes serisinde en sevdiğim iki çizgi filmdi küçükken hatta hala severim.Paketler çok şirin olmuş.Mendilin yapısı da yumuşak ve oldukça dayanıklı.


Flormar Bohemian Dream Puffy Blush 01 Free-Spirited Tan*- Flormar'ın bu serideki allıkları çok güzeldi.O dönemlerde doğal tonlarda allık çok fazla yoktu.Bu serideki allıklar o dönemin nadir doğal tonlardaki allıklarındandı diyebilirim.Yapısı krem-pudra arası bir ürün olduğundan çabuk dağıldı.Dağılır dağılmaz başka kutuya aldım ve o şekilde kullandım.Oldukça pigmentli bir ürün ve rengi ise bronz ve turuncu arası çok hoş ve doğal bir renk.Favori allıklarımdan biri.

China Glaze Nail Lacquer with Hardeners 985 It's Alive*- Oje mi o?!😮 Bitenler serisinde karşımıza pek çıkmayan bir ürün😅 Son dönemlerde oje sürmek isteyince elimdekileri karıştırayım dedim.China Glaze'in bu ojesinin kuruduğunu görünce de bitenlere ekledim.China Glaze zaten en başarılı oje markalarından biri.Uyguladığınızda da anlıyorsunuz, tek katta ve anında tırnağı kapatıyor.Ekstra bir kata ihtiyaç kalmıyor.Duruşu da çok güzel.Bu ürünün rengi bol ışıltılı, koyu bir yeşil.Aslında şu an baktığımda çok güzel ama ürünü ilk aldığım dönemlerde çok moda bir renk değildi ve kullanmaya kullanmaya da kurumuş.Ojelere merakınız varsa ve başarılı ürün arıyosanız China Glaze'inkilere bakmanızı tavsiye ederim.

Umarım bu yazımı da beğenmişsinizdir🥰

Artık veda zamanı🤧 Diaryofmeri blogunda Bitenler serisine hoşça kal diyoruz👋

Yorum Gönder

2 Yorumlar