DIADERMINE HYDRALIST SMART DETOX KORUYUCU KREM İNCELEME YAZISI

 


Gün boyu bilgisayar, telefon ve televizyon karşısında olduğumuzdan bolca mavi ışığa maruz kalıyoruz.Mavi ışığı ve cilde verdiği zararı ilk öğrendiğimde şaşırmıştım.Bu aletlerden radyasyon yayıldığını veya değişik olumsuz etkilerinin olduğunu biliyordum ama cilde zarar verdiğini 3-4 sene önce öğrenmiştim.Öğrendiğim dönemlerde de bir Kore markasının piyasaya ilk kez, bu mavi ışığa karşı koruyucu etkili bir krem çıkardığını görmüştüm.O ürünü deneyemesem de ilerleyen zamanlarda birçok marka buna yönelik ürün çıkarmaya başlayınca bu ürünlerden biri olan Diadermine'in Detox Kremi'ni denemeyi tercih ettim.Bu yazımda size bu ürünü anlatacağım.



Cildiniz hava kirliliği, toz, sigara dumanı ve akıllı cihazlardan yayılan ışıklar gibi çeşitli toksinlere ve serbest radikallere maruz kalır.Bu etkenlerin, cildin nemini kaybetmesinden erken yaşlanmasına kadar birçok olumsuz etkisi vardır.Güçlü antioksidan etkili, koruyucu ipeksi krem, cildinizi şehrin yıpratıcı etkilerine ve akıllı cihazlardan yayılan mavi ışığın olumsuz etkilerine karşı korur.Daha yumuşak ve aydınlık bir cilt için cildi nemlendirir.Güçlü koruyucu etkiye sahip, yapışkan his bırakmayan, hafif ve ipeksi dokuya sahiptir.Ürün, detox etkili üzüm kompleksi ve hyaluronik asit içerir.Detoks etkili üzüm kompleksi; toksinlerin ve serbest radikallerin zararlı etkilerine karşı koruma sağlayan güçlü ve geniş spektrumlu bir antioksidandır.Mavi ışık koruması; akıllı cihazlardan yayılan yüksek enerjili, görünür ışıkları bir ayna gibi yansıtarak cildinizden uzaklaştırır.Cildi anında nemlendirir ve canlandırır.Cildi şehir hayatının yıpratıcı etkilerine ve nem kaybına karşı etkili bir şekilde korur.Gün boyu korunan ve nemini koruyan bir cilt sağlar.Makyaj için ideal bir baz oluşturur.Ürünün yapısı yoğun ama yağlı değil.Büyük ihtimalle su bazlı bir nemlendirici ki Diadermine'in çoğu nemlendiricisi böyle olduğundan, uygun fiyatlı nemlendiriciler arasında elim hep Diadermine'in kremlerine gider.Bu şekilde olması, yağlı ve akneye meyilli ciltler açısından iyi.Yağ bazlı nemlendiriciler, bu cilt tiplerinde yoğun yağlanma ve sivilcelenme yaparken su bazlı olan nemlendiriciler hem cilde yeterince nem sağlıyor hem de ciltte sivilcelenme yapmıyor.Bu ürünü de kullanırken bu problemleri yaşamadım.Cildimi çok iyi nemlendirdi.Soğuk ve kuru havalarda cildim pul pul dökülecek kadar kurur normalde ama bu ürünü kullandığımda herhangi bir kuruluk yaşamadım.Aksine cildim nem konusunda oldukça iyiydi.Ürün cilt tarafından hızla emiliyor ve cilt yüzeyinde yapış yapış bir his bırakmıyor.Cildi içerden ve dışardan, özellikle içerden çok iyi nemlendiriyor.Bu nemi de, uygulandığında anında sağlıyor.Mavi ışık koruması hakkında da iyi diyebilirim.Sürekli bilgisayar ve telefon başında olduğumdan cildimde bazen yorgun bir görünüm oluşuyor.Hatta sanki cildimde buna bağlı renk eşitsilikleri de oluyor.Bu ürünü kullanırken de cildim yoğun mavi ışığa maruz kalmasına rağmen o yorgun görüntü oluşmadı.Aksine daha sağlıklı ve canlı bir görünüm kazandı cildim.O yorgun görünümü az da olsa giderdiğini düşünüyorum.Cildim Diadermine'in çoğu ürününü sevdiği gibi bunu da sevdi.Nemlendirme özelliğini de sevdim ama koruyucu özelliğe sahip olduğundan ürünü ayrı bir sevdim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Diadermine, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Senin yazılarını okumadan önce kullanıyordum Diadermine krem nemlendirici olarak, sonra bıraktım. Aslında kremin içeriği çok güzelmiş ama hayvanlar üstünde deney yapan markaları kullanmak istemiyorum artık. Bu farkındalığımın artmasında senin yazılarının çok büyük payı var:))) Sayende çok güzel bir farkındalık oluştu. Sadece şampuanımı değiştiremiyorum üzülerek, çünkü seboreik dermatit var bende. Yıllarca çok şey denedim, en son bir eczacının tavsiyesiyle Vichy Şampuan iyi geldi ve geçirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine aslında uygun fiyatlı bakım markaları arasında çok iyi ürünlere sahip ama hayvan deneyi yapan kısımda yer alması iyi olmadı.Umarım onlar da zamanla bırakırlar ve cruelty free markalar arasında yer alırlar biz de gönül rahatlığıyla alışveriş yapabiliriz.Böyle bir şeye sebep olduysam ne mutlu bana gerçekten çok sevindim😍Ben de sağlık konusunda doktorumun önerdiği ürünleri sürekli kullanmam gerektiğinden birkaç deney yapan markayla devam etmek zorunda kaldım.Zaruri bir durum olduğundan bu konuda zorlamadım kendimi.Ama umarım artık bu farkındalık tüm markaları etkisi altına alır ve hepsi bırakır.

      Sil
  2. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  3. Mavi ışık hakkında bilgilendiğim bir yazı oldu, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hımm iyi miş demekki, saol, marka da çok yi zaten yaa :)

    YanıtlaSil