FLORMAR BREATHING COLOR NAIL ENAMEL | HAVA VE SU BUHARI GEÇİREN OJE İNCELEME YAZISI

 


Bugün değişik bir ürün incelemesiyle sizlerleyim.Her türlü kozmetik ürününü denemişimdir ama oje pek kullandığım kozmetik ürünlerinden biri.Bunun en büyük sebebi su geçirmiyor oluşlarından dolayı abdeste engel olmaları.Benim gibi düşünen pek çok insan olacak ki birkaç marka oksijen ve su geçiren ojeler çıkardı.Hatta bir kısmı bu ürünlerine helal dedi.Bunlara ülkemizde ulaşmak pek mümkün değil.Olanın da fiyatı yüksek olunca almak istemedim.Ama Flormar bir ara Breathing Color Enamel diye hava geçirme özelliği olan bir oje serisi çıkardı.Bu sefer kaçırmayayım diyerek alıp denemek istedim.Sizlere bu yazımda bu ojeden bahsedeceğim ve ayrıca su geçirip geçirmediğini testle inceleyeceğiz.



Ürünün özelliklerine bakalım.Oksijen ve su buharı geçirgenliğine yardımcı olan formül ile üretilmiştir.Özel formül havanın ve su buharının tırnağın yüzeyine kadar ulaşmasını sağlar.Böylece sürekli oje kullanımından kaynaklı olarak yıpranan ve kuruyan tırnaklar eski nemli yapısına geri dönebilir.Tırnakların daha sağlıklı ve çabuk uzamasını sağlayan bu ojeler, standart ojelere göre çok daha kısa sürede kurur.Ürünün tasarımını beğendim.Kare şeklinde olması hem şık hem de şirin bir hava katmış.Fırçası diğer ojelere göre daha kısa ve geniş.Bu yüzden uygulamayı bir iki sürümde bitirebiliyorsunuz.Fırçası geniş olmasına rağmen yanlara çok fazla taşırmıyor.Oje tamamen bildiğimiz ojeler gibi.Kokusu ve yapısı aynı.Bu yüzden su geçirgenliği konusunda biraz şüphe duydum.Çünkü sürdüğümde normal bir ojeden farksızdı.Elimi yıkadığımda aynı diğer ojelerdeki gibi damlacıklar ojenin üzerinde duruyordu.Aslında tek kat uygulamada biraz tırnağı belli ediyor.Belki yapısı diğer ojelere göre bir tık ince olabilir.Bu yüzden hava ve su buharı geçiriyor olabilir.Ama suyun ürün üzerinde kalması su geçirgenliği konusunda tereddüt ettirdi.Görünüm açısından tek katta tırnağı belli edince ikinci kat uyguladım.Bu sefer güzel kapattı ve diğer ojelere göre katman gibi olmadı, daha ince bir yapıdaydı.Kalıcılık konusunda ise orta diyebiliriz.Bir iki güne uç kısımlarından çok az soyulmaya başlıyor ama ojenin bütünü duruyor.Bu tarz su ve hava geçiren ojeler soyularak çıkarılabiliyor bazen ama bu soyularak çıkmıyor.Bir aseton yardımıyla çıkarmak gerekiyor.Diğer ojelere göre daha hızlı kuruyor ve bu en beğendiğim özelliklerinden.Ayrıca tırnaklarıma da zarar vermedi.





Su geçirme özelliğine bakacak olursak; bir peçete üzerine ojei sürüp kuruttum ve üzerine bir damla su koydum.Bir müddet bekledim ama altındaki peçeteye o su asla geçmedi.Damlayı biraz yaydım ojeli kısma ve o zaman alttaki peçeteye su geçti.Hava geçirgenliği konusunu bilemeyeceğim ama suyu çok çok yavaş bir hızda geçiriyor anladığım kadarıyla.Aslında sevdiğim bir oje ama su geçirdiğine pek inanmıyorum ve güvenip bu ojeyle abdest almam.Oje sürmeyi seviyorum ama su geçirmedikleri için  kullanmıyordum.Bu yüzden su geçiren ojeleri merak etmiştim ama sanırım yine de bu konuda tamamen güvenmemek gerek.


Ojenin bendeki rengi;

06 Natural Pink- Açık nar çiçeği,somon rengi gibi.Turuncu tonu daha ağır basıyor.Parlak bitişli.Hem renkli hem de doğal duruyor.Çok beğendim.

Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.







Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. oje işini severim ama tırnak uzatamıyorum fazla . İlk defa gördüm bu seriyi bu arada hiç dikkat etmemiştim. güzel bir yazı olmuş bir de su geçirme konusunda sen sen ol hiç emin olma bildiğinden şaşma. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tırnak uzatamam.Bu tarz yazılar olduğunda yada oje sürmek istediğimde uzatıyorum😄Kesinlikle emin olmadığım için bu ojenin üzerine abdest almam😑

      Sil
  2. Evet haklısınız.Bir ara helal sertifikası bile çıkartınca bazı markalar acaba mı dedim.Gerçi bu ojenin öyle bir iddiası yok.Sadece hava ve su buharı geçirdiğini söylüyor ve tırnak sağlığı için bu formülde.Ben de emin olamadığım için bu ojeyle abdest almam😊

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi güzel ancak su geçirme konusunda nedense güvenemedim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok beğendim ve aynı şekilde su geçirmesine güvenemem😕 Geçirse bile çok çok yavaş geçirdiği için yıkama sonrası hemen elimizi kuruttuğumuzdan suyun tırnağa ulaşması çok zor.

      Sil