ETUDE HOUSE WONDER FUN PARK CANDY HIGHLIGHTER İNCELEME YAZISI

 


Etude House'un kendi ürünleri gibi koleksiyon ürünlerine de bayılıyorum.Dönem dönem değişik koleksiyon ve lisanslı ürün çıkarma konusunda çok başarılı bir marka.Hemen hemen çıkardığı her koleksiyonu beğendim.Bu koleksiyonlardan biri de Wonder Fun Park koleksiyonuydu.İçerisinde saç parfümünden tutun lip tinte, far paletine kadar birçok ürün olan bir koleksiyon.Teması ise luna park.Oldukça şirin olan bu temaya da renk olarak pastel tonlar seçilince koleksiyon oldukça dikkat çekici olmuş.Beni, hem koleksiyonda kullanılan ve benim çok sevdiğim pastel tonları hem de içerisinde değişik ürünler olması, koleksiyona çekti.Ürünlerin çoğunu beğensem de merak ettiğim iki ürünü aldım.Bunlardan biri olan Etude House Wonder Fun Park Candy Highlighter'ı bu yazımda sizlere anlatacağım.




Aydınlatıcı cildinizi, kolay dağılabilir bir şekilde, bir şeker gibi inci ışıltısıyla aydınlatır.Aydınlatıcının paketlemesi yapılırken bir şeker dükkanı tema alınmış.Paket pastel tonlarda pembe,lila,yeşil ve mavi tonlar içeriyor.Ayrıca şekli de bina gibi tasarlanmış.Açtığınızda ürünün kendisi de pastel tonlarda pembe ve mint yeşili renklere sahip.Üzerindeki yazı ise gri,parlak ve yanar dönerli renkte,gerçekten eğlenceyi anımsatan tarzda yazılmış.Kapağını açtığımızda bir tarafında kocaman bir ayna diğer tarafında ise aydınlatıcı var.Aydınlatıcı biraz gökkuşağı temalı gibi ama gökkuşağı renklerini tamamen pastel tonlarına çevirmişler.Bunu aldığım dönemde gökkuşağı aydınlatıcılar çok modaydı ve tercihimi bu üründen yana kullanarak gökkuşağı temalı ilk aydınlatıcımı aldım😄 Diğer gökkuşağı aydınlatıcılarda renkler ambalajda çok canlı duruyordu ve ciltte nasıl duracağı konusunda çok fikrim yoktu ama bunun renkleri daha soft olduğu için daha kullanılabilir tarzda olduğunu düşündüm ve öyle de çıktı.Ürünün yapısı yumuşacık ve incecik.Fırçaya ve parmağa kolaylıkla geliyor.İki türlü de dağıtması kolay.Farklı şekillerde aydınlatıcı fırçalarıyla denedim ama en iyi fan fırçasıyla dağıtılıyor.Fan fırçasıyla daha geniş bir alana uygulanabildiği için daha doğal bir ışıltı elde ediliyor.Genel olarak verdiği ışıltı ise çok az yansıma şeklinde ama simleri belli oluyor.Özellikle ışıkta yansımadan ziyade ürünün içerisindeki simler daha çok belli oluyor.Ayrıca çok pigmentli de değil.Zaten aydınlatıcı da çok renk beklenmez ama bunda renkler çok daha hafif belli oluyor.Ayrıca aydınlatıcı etkisi de biraz zayıf.Elinize yada fırçaya baya ürün almanız gerekiyor.Günlük makyajınıza hafif aydınlatıcı uygulamak için yada Kore tarzı makyajlarda tercih edilebilecek bir ürün olabilir.Ben hafif aydınlatıcı kullanmak istediğim yada içerisindeki renklerden birini aydınlatıcı olarak kullanmak istediğimde tercih ediyorum.

Etude House hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün tek renk seçeneği var.İçerisindeki renkler tamamen pastel tonlardan oluşan; mavi,turuncu,mor,yeşil ve sarı.Şekilsiz bir tasarımları olsa da renkler birbirlerinden ayrı.Bu şekilde olduğundan renkler ayrı da kullanılabilir karıştırılarak da yada gökkuşağı gibi sıralı şekilde de kullanılabilir.Ayrı ayrı uygulandığında bol ışıkta renklerin tonları hafif belli oluyor.Gökkuşağı gibi denediğimde o görünüm çok belli olmadı.Karıştırarak uyguladığımda ise hafif gri tonlu beyaz gibi durdu.Daha açık-beyaz tonlu bir aydınlatıcı diyebiliriz.





Üründeki renklerin tek tek swatchlanmış hali.


Gökkuşağı şeklinde swatchlanmış hali.Görüldüğü gibi pek belli olmuyor.


Karıştırılarak swatchlanmış hali.








Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Çok soft muş bu ben kullandığımda genelde pembe tonlarını ve açık sarı tonlarını seçiyorum. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya soft renkte, sarı genelde daha doğal duruyor ama açık tenliler bu tarz daha soğuk ve açık renkli aydınlatıcılar kullanabilirler☺

      Sil
  2. Yeni gratis alışverişi yaptım bende resmen gömdüm kendimi:)) losyonlar,şampuanlar,kremler,temizleme sütleri vuuuu neler neler :))
    Makyaj malzemesi işini bir sonraki aya bıraktım :) sana danışırım tatlış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh mis gibi iyi gelmiştir😍Tabi ki her zaman 😍

      Sil