EMILY LONG-LASTING LIP PENCIL İNCELEME YAZISI

 


Dudak kalemi, makyaj koleksiyonumda herhalde en az ürüne sahip makyaj ürünlerinden biri.Aslında kullanmayı seviyorum ama rujlardan pek sıra gelmiyor.Dudak kalemi dediğimizde bazı markaların ürünlerinin ön plana çıktığını görüyoruz.Bunlardan biri de Emily markasının dudak kalemleri.Markanın göz ve dudak kaleminden başka ürününe rastlamadım.Belki sırf kalem üzerine çalışıyorlardır.Ama gerçekten kalem konusunda başarılılar.Daha önce göz kalemlerinden şurada bahsetmiştim.Bu yazımda da dudak kalemlerini anlatacağım.



Artık bildiğiniz gibi dudak kalemleri eskisi gibi tek kullanılmıyor.Bir rujla birlikte kullanıldığında çerçeve amaçlı yada dudak kontürü için kullanılıyor.Ama bunların yanı sıra tamamen ruj olarak da kullanılabiliyor.90'lı yılların makyajında en çok aklımda kalan şey, tek başına kullanılan dudak kalemleri olmuş.Ablaların, teyzelerin dudak kalemlerini bizim şuan ruj öncesi çerçeve çizmiş halimiz gibi uyguladıklarını hatırlıyorum.Şimdi garip gelse de o döneme göre de o modaydı.Günümüzde kullanımı ise yukarıda bahsettiğim gibi bir rujla yada sadece kendisi ruj olarak kullanılıyor.



Emily'nin dudak kalemleri piyasadaki en iyi dudak kalemlerinden biri.Kullananlardan olumsuz yorum duymadım hiç.Ayrıca renk seçeneği de çok iyi.Bolca nude tonlara sahip renkleri var.Fiyatı da diğer dudak kalemlerine göre çok uygun ve bulması da oldukça kolay.Bu kadar övülen bu dudak kalemlerini biraz geç denemiş de olsam memnun kaldım.Seçerken nude tonlar seçmeye çalıştım ama kalemlerin üzerindeki renkler çok nude gibi durmadığından biraz tereddüt ettim.Ürünlerin kendi renklerine baktığımda tam nude tonlar olduğunu görünce sevindim.Uygun fiyatlı ürün olmasına rağmen ürüne ait tüm açıklamalar kalemlerin üzerine yazılmış.Özellikle içeriğinin de yazılması benim hoşuma gitti.Tasarımı siyah tahta kalem şeklinde ve kalemtıraşla açarak ürün alıyorsunuz.Kalemlerin yapıları yumuşacık.Sürerken kalemden ziyade sanki ruj sürüyormuşsunuz gibi kolaylıkla uygulanıyor.Ruj gibi dudağı kapatıyor ama tam kapatması için bir kat daha sürünce daha başarılı sonuç alınıyor.Bitişi mat.Yapısı daha çok ruj formda olan mat rujlar gibi.Bana biraz Golden Rose Velvet Matte rujları anımsattı.Mat bir kalem olsa da dudağı kurutmuyor ve kuruluğunu belli etmiyor.Pigmentasyonu çok iyi.Tam renk alabiliyorsunuz.Dudak çerçevelemede de başarılı.Kolaylıkla sürüldüğü ve renk verdiği için dudak çevresine rahatça uygulanabiliyor.Ben hem ruj hem de çerçeveleme açısından beğendim ama çoğu zaman tam uygulayarak ruj gibi kullanıyorum.Kalıcılığı ise az.Gün içinde, yemek yediğinizde hemen siliniyor ve dış kısmı kalıyor.Renk ve yapı olarak çok beğendim Emily'nin dudak kalemlerini.Yeni bir dudak kalemi almak istersem Emily'nin ürünlerini tercih edebilirim.

Emily markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.


Ürünün bendeki renkleri;

203- Kalem üzerinde daha mürdüm gibi dursa da kızıl alt tonlu, koyu kahverengi.Dudakta biraz daha soğuk tonlu duruyor.Kış makyajlarına yakışan bir renk.

211- Bu da kalem üzerinde daha canlı bir pembe gibi duruyor ama şeftali alt tonlu, nude pembe bir renge sahip.Dudakta çok hoş duruyor.Koyu bir renk değil ve günlük kullanım için güzel bir ton.


203 ve 211 numaralı renklerin swatchları.


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. vaay güzel renkleri varmış ben uzun zamandır dudak kalemi kullanmıyorum ama alırsam sanırım buna yer veririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi.Özellikle nude tonları muhteşem😊

      Sil
  2. Renkler harika. Senin bu kadar ürün inceleme yeteneğine hayranım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim renkleri😊Hehe çok teşekkür ederim😊

      Sil
  3. Tüm renklerini topladım hem uygun hemde güzel kalemlerinden biri 😍😍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika😍Aslında hiç başka ürün aramaya gerek yok.Bu ürünün tüm renkleri koleksiyonda olsa yeter😄

      Sil
  4. Ay ben dudak kalemini çok seviyorum çerçeve için de kullanıyorum bazen tamamen de sürüyorum bence rujdan daha kalıcılar🤩

    YanıtlaSil