PROCSIN WHITENING MINI MASK İNCELEME YAZISI

 


Procsin bu mini maske setlerini çıkarmakla çok iyi yapmış.Bu tarz, henüz yeni yeni tanıdığımız maskeleri küçük boy alıp bir iki kullanımda denemek bence daha iyi.Daha sonra memnun kaldığımızda tam boyunu tercih edebiliriz.Bu açıdan baya sevdim.Tek kötü yanı bir kullanımda bitmezse, paketlemeden dolayı ağzını güzelce kapatamazsanız diğer kullanıma kadar yapıları biraz katılaşıyor.Bunun dışında deneme amaçlı gayet güzel ürünler.Benim aldığım Procsin Bahar Paketi'nden tonlarca mini maske çıktı ve çoğu maske çeşidini denemiş oldum.Bu yazımda size bu maskelerden biri olan Whitening Mask'ı anlatacağım.



Maskenin vaadi cildi beyazlatmak, cilt tonunu açmak.Mavi renkte gelen bir maske.Bendekinin yapısı biraz ayrışmıştı.İyice karıştırarak birbirine geçirdim ve o şekilde uyguladım.Soyulabilen maskelerden.Cildinize uyguluyorsunuz, kuru ve normal ciltliyseniz en az 20 dakika, yağlı ciltliyseniz 25 dakika bekletip kuruyan maskeyi soyarak çıkarıyorsunuz.Ürünün sanırım içindeki bir madde ciddi manada cilt tonunu açıyor hatta beyazlaştırıyor.Maskeyi cildime uygulayıp soyduktan sonra maskeyi uyguladığım kısımlar bembeyazdı.Diğer kısımlar kendi cilt rengimde kalmıştı.Fakat hafif mavilik de kalıyor ona dikkat etmek lazım.Maskeden sonra cildinizi durulayabilir yada günlük cilt temizleme ürününüzle temizleyebilirsiniz.Maske ciddi manada cildi beyazlatıyor.Ben bu kadar etki beklememiştim.Ama ekstradan sivilce izleri ve lekelere etki etmiyor yani onların rengini açmıyor.Sanki cildinize birkaç ton açık bir fondöten sürmüşsünüz gibi bir etki veriyor.Dediğim gibi maske sonrası kalan hafif maviliğe dikkat etmek gerek.Bunların dışında soyulabilen bir maske olduğu için cildi acıtıyor tabi ama çok aşırı değil.Benim cildimde tahriş, kızarıklık ve alerji yapmadı.Beyaz teni seviyorum ama bunu maskeyle yapmaktan ziyade fondötenle yapmayı tercih ederim bu yüzden ürünün tam boyunu almam.Ama bu ürünü denemek keyifliydi😍

Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarına çok sevindim. Ben de bu paketi indirimde iken deneme amaçlı kullandım daha sonra alma gereksinimi duymadım. Soyulurken cidden cildi aşırı acıtıyor sadece bu marka değil tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar çoğaldıkça seviniyorum😊Soyulan maskeler öyle oluyor😕

      Sil
  2. Bende kullanmıştım bir ara pek sevmedim ve tam boyunu almıştım kaldı😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz cilt sevenler için güzel olsa da benim tekrar kullanmayacağım bir ürün😄

      Sil
  3. Sen biliyorsun bu işi. :) Yine severek okudum :)

    YanıtlaSil
  4. Cildi beyazlatması süper, keşke sivilce ve lekelerde de işe yarasa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke😑O zaman on numara beş yıldız olurdu😄

      Sil