ARALIK AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020

 


Bir bit artık 2020 diye söylene söylene 2020 yılını da geride bıraktık😄 Gerçekten yaşadığımız en garip yıldı sanırım.En ilginci de bir salgın hastalığın hayatımızı bir anda değiştirmiş olmasıydı.Bunun yanında doğal afetler de bizi üzen konulardandı.Hem salgın hastalık yüzünden özgürlüğümüzden olmak hem de değişik doğal olaylarından dolayı, bir kısmımız bunu doğanın bizden intikam alması olarak görsek de çoğumuz tüm bunları 2020'nin suçu olarak gördü.Ben yaşananların yılın uğursuzluğundan çok gerçekten artık doğanın ahını almış olabileceğimizi düşünüyorum.Çok bencil yaşadık, davrandık.Hayvanları,bitkileri düşünmediğimiz gibi kendi türümüze bile artık saygımız kalmadı.Kocaman bir bencillik olarak yaşıyorduk.2020'de yaşananlar çok ağır çok kötü şeyler ama biraz olsun silkelenmemizi ve elimizdekilerin kıymetini anlamamızı sağladı bence.En önemlisi özgürlüğün kıymetini.Bununla birlikte çok da şey öğrendik.Birlikte mücadele etmeyi,sabrı,artık bencilce değil diğer canlıları da düşünerek hareket etme ve önemsemeyi.Yine de suç yılda olmasa da aralık ayı geldiğinde yeni bir yıla başlamanın belki de çoğu şeyi geride bırakmanın umudu oluyor insanda.İnşaAllah bundan sonrası çok daha güzel geçer ve sağlığımıza,özgürlüğümüze,doğaya kavuşur ve sımsıkı sarılırız bunlara.

Böyle bir giriş yaptıktan sonra gelelim asıl konumuza.Yılı geride bırakırken aralık ayını da bitirdiğimizden bir bitenler yazısı paylaşmak istedim.Bir müddet buralarda olamayacağım ama bitenler ve favoriler yazılarını eksik etmemeye çalışacağım.Geçtiğimiz ay bakıma bolca vakit ayırdığım bir dönemdi.Sivilcelerle mücadelem devam ettiği için genellikle makyajdan çok bakıma ağırlık verdim.Bu yüzden bitenlerde bolca bakım ürünü görebilirsiniz.



XPEL Hair Care Argan Oil Conditioner*- Fas argan yağı içeriyor.Canlandırma,saçı parlatma,pürüzsüzleştirme,sağlıklı hale getirme etkilerine sahip.Argan yağı saç nemlendiricisi bütün saç tiplerini rehidrate etmek ve canlandırmak için özel olarak formüle edilmiş.Bu formülde kullanılan özel iyileştirici ajanlar nemlendirmeye yardımcı olacak ve sağlıklı ve şekle girebilen saçlar için yumuşaklık verecek diyor.XPEL, Gratis'te satılan uygun fiyatlı bir saç bakım markası.Çoğu ürününü severek kullanıyorum ve başarılı buluyorum.Özellikle maskesi çok başarılı.Zaten onu beğenerek diğer ürünlerine de şans vermiştim.Bu saç kremi yapı olarak orta yoğunlukta ve kokusu muhteşem.Durulanabilir bir saç kremi.Saçta 3-5 dakika bekletip duruluyorsunuz.Argan yağlı saç ürünlerini, saçı nemlendirme konusunda başarılı oldukları için beğeniyorum.Bu ürün de saçı gerçekten çok iyi nemlendiriyor.Saçı yumuşacık yapıyor ve kolayca taranmasını sağlıyor.Saçın daha parlak ve canlı görünmesini sağlıyor.Elektriklenmeyi bir müddet önlüyor.Benim ürünün en beğendiğim özelliği saçı çok iyi nemlendirip yumuşacık yapması oldu.Ayrıca paraben içermiyor.

XPEL Hair Care Argan Oil Shampoo*- Bu da Fas argan yağı ekstreleri içeriyor.Saçı beslemeyi ve nemlendirmeyi vaat ediyor.Saçların parlak,yumuşak ve sağlıklı hale gelmesine yardımcı olduğunu söylüyor.Argan yağı şampuanı saçın iyileşmesine ve yumuşak ve parlak sonuçlarla canlanmasına yardımcı olmak için eşsiz bir içerik kullanılarak özel olarak geliştirilip formüle edilmiş.Tüm saç tipleri için uygun ve saçı koruyup nemlendirmeyi vaat ediyor.Krem yapıda olan bir şampuan.Kokusu diğer ürünleriyle aynı ve çok güzel.Seride tek sevemediğim ürün bu sanırım.Aslında bu da güzel ama saçı duruladıktan sonra nemli değil de sanki sabunla yıkamışsınız gibi gıcır gıcır, kuru bir his bırakıyor saçta.Nemden ziyade çok iyi temizlenmiş bir his bırakyor diyebiliriz.Kremsiz yada ekstra nemlendiricisiz kullanılmaz.Bu arada ürün SLS ve paraben içermiyor.

Kamill El ve Tırnak Kremi Klasik*- Papatya özü içeren el ve tırnak kremi.Yapısı çok yoğun olmamasına rağmen elleri güzel nemlendirip koruyor.Özellikle tırnakları güçlendirme konusunda iyi.Çok gözle görülür bir başarısı olmasa da tırnaklarımı bir tık daha güçlendirdiğini düşünüyorum.Yine arada kırılmalar olsa da eskisi kadar sık kırılmadı bu kremi kullanırken.

Blume Mendil- Sıkça kullandıklarımızdan.Çok fazla dışarı çıkmadığımdan ve sürekli evde olduğumdan geçtimiz ay mendil, ıslak mendil olarak sadece bunu bitirmişim.Uygun olduğu için ve desenli olduğundan bunu alıyorum genellikle.Yapısı yumuşak.Dayanıklılığı orta.Kokusu yok.

Benri Leke Çıkarıcı Mendil*- Küçük, taze lekelere anında müdahale edebilmek için idealdir diyor.Kokusu çok kötü olsa da işlevini az biraz eğendim diyebilirim.Genellikle kendi yöntemimle kullanıyorum ama arkadaki talimatı uygulayarak yapmak lazım.Çünkü kendi yöntemimle kullandığım çoğu şeyde net sonuç alamadım.Ama son kullandığımda gayet başarılıydı.Açık renkli koltuğa az bir çikolata bulaşmıştı.Hemen mendille o kısmı silip üzerinden de nemli bir bezle geçince leke geçti.


Innisfree Skinny Microcara 01 Black- Dünyanın en ince fırçasına sahip rimel.Çapı 2.5 mm.Fırçası düz.Kirpiklere çok muazzam etkisi olmuyor ama doğal bir görünüm veriyor.Kore dizilerinde kullanılan makyajlarda bazen yok gibi rimel görüntüsü oluyor ya onu yapıyor işte😄 Sadece kirpiklerin biraz kıvrık ve uzun görünmesini sağlıyor.Çok fazla hacim vermiyor.Ama alt kirpikleri tarama ve belirginleştirme konusunda iyi.Bendeki siyah rengiydi.Çok belli olmuyordu.Sanırım bir de kahverengi var.

2x Real Techniques Miracle Complexion Sponge*- Bundan kaç tane eskittim bilmiyorum.En favori makyaj süngerim.Farklı birçok makyaj süngeri denesem de dönüp dolaşıp yine bunu kullanıyorum.Kuruyken de fondöten uygulamada başarılı ama nemliyken daha yumuşak ve çok iyi dağıtıyor.Şeklinden dolayı da geniş kısmıyla fondöten uygulanıp sivri kısımlarıyla göz altı ve burun kenarlarına uygulama yapılabiliyor.Bendeki bu süngerler baya eski.Hatta lekelenen kısımlarını kesip kullandım bir müddet ama atık yapıları da değiştiği için çöpe gidiyorlar.Yedektekileri kullanma zamanı😊


5x Rituel de Beaute All Black Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı*- Klasik burun bandından farkı aktif karbon teknolojisine sahip olması.Bundan dolayı diğerinden daha iyi  performans beklesem de maalesef beklediğim sonucu alamadım.Aslında ulaştığı gözeneklerdeki siyah noktaları derinlemesine temizliyor ama tümüne tamamen yapışamıyor.Birkaç kez onu tutturdum ve güzel temizledi ama genel anlamda bütün siyah noktaları temizleyemedi.Son bitirdiklerimle beraber kutu tamamen bitti ve sanırım klasik olanını kullanmaya devam edeceğim.Bir de siyah olduğu için, ben havluyla bastırarak uyguluyorum genellikle burun bantlarını, havluya siyahlık geçiyor.

Rituel de Beaute After Sun Mask*- Aloe vera içerikli, güneş sonrası nemlendirici kağıt maske.Güneşlenme sonrası kuruluğunu hafifletmek için üretilmiş.Ben nemlendirme için kullandım.Çok fazla ışıl ışıl bir nemlendirme sağlamasa da cilde yetecek kadar nem sağlıyor ve serum cilt tarafından hızla emiliyor.İçeriğindeki aloe veranın yatıştırma özelliğini göremedim.Bence tam ismi gibi güneşlenme sonrası nem ve cildi yatıştırmak için kullanımda daha başarılı olur.Bir de buzdolabında bekletilirse güneşlenme sonrası harika olur🌞

2x Watsons Repairing HA Mask With Jeju O2 Water Ginseng- Ginseng özlü kağıt maske.Maskelerin paketleri değişmiş.Eskisi daha küçük ve kenarında Tencel yazıyorken yenisi daha büyük ve kenarında Veocel yazıyor.Maskelerin boyu ve serumun miktarında değişiklik yok.Ginseng içerikli maskelerin cildime iyi geldiğini düşündüğüm için genellikle maske tercihimi Ginseng içeriğinden yana kullanıyorum.Bu maske de nemlendirme açısından çok başarılı ve içinden fazlasıyla ürün çıkıyor.Cildime de canlı bir görünüm kazandırdığını düşünüyorum.Sivilce kremlerinden dolayı cildim çok kuruduğu için bolca maske uyguladığım bir ay oldu.

Benim aralık ayında bitirdiğim ürünler ve hakkındaki yorumlarım bunlardı😊 Merak ettikleriniz varsa umarım yardımcı olmuştur😉


Benri Jumbo Diş Macunu Extra Beyazlık*- Bu devasa diş macunundan ben de denedim😂Gratis'in meşhur her şeyde %50 indirim yaptığı dönem diş macunu alacaktım ve bu kocaman ürün 5 lira gibi bir şeydi.Alıp denedim.Kaç ay yetti bilmiyorum.Uzun süre kullandık.Klasik beyaz bir diş macunu.Extra beyazlık demiş ama kullandığım zamanlarda maalesef hiçbir beyazlatma etkisi göremedim.Ben çok kahve ve çay tüketen biriyim ve benim dişlerime herhangi bir etkisi olmadı.Ferahlık hissi de ortaydı.



*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. xpel yeni duyduğum bir marka merak ettim benim saç bakımına ihtiyacım var. burun maskesi hiç kullanmadım şimdiye kadar pek gerçek bulmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xpel'in krem ve maskelerini öneririm😊Burun bandı kalıcı çözüm sağlamasa da arada yapmak iyi oluyor😊

      Sil