MABBELS HARRY POTTER GRYFFINDOR 2021 HEDİYE KUTUSU

 


Merhaba~

Yaşadığımız bu karantina sürecinde evde bolca vakit geçirince bazı hobiler ve hayranlıklar edinmiş olabiliriz.Yada eski hobi ve hayranlıklarımıza geri de dönmüş olabiliriz.Mesela benim uzun zamandır aklıma gelmeyen Harry Potter hayranlığım hortlamış durumda😂 Karantina döneminde Harry Potter serisini birkaç kez tekrar izledim ve her izlediğimde daha önce fark etmediğim şeyleri görünce sanki yeni izliyormuş gibi olduğumdan tekrar bu seriye ilgi duymaya başladım.Kitap serisini tamamen bitirmiştim ama filmler hayranlığımı tekrar gün yüzüne çıkarınca artık filmler kesmemeye başladı.Kitaplara tekrar başlama kararı aldım.Bunun yanı sıra Harry Potter hobi ürünlerine de merak saldım tabi ki.Hobi ürünleri olarak ülkemizde tonla Harry Potter ürünü satan yerler mevcut ama ben hem ürünlerin orijinalliği hem de tasarım ve kalite açısından Mabbels ürünlerini daha çok beğeniyorum.Bu seneki doğum günümde Mabbels'in Gryffindor Kutusu hediye gelince çok sevindim.Bu yazımda sizlere Gryffindor Kutusu içinden çıkanlardan bahsedeceğim.


Mabbbels, Hogwarts'ın dört binasını tema alan dört adet kutu hazırlamış.Gryffindor,Slytherin,Ravenclaw ve Hufflepuff Kutuları.Benim bu binalar arasında en sevdiklerim Gryffindor ve Slytherin ama hakkında daha çok bilgiye sahip olduğum ve içinde daha fazla hayran olduğum şey bulunan bina Gryffindor.Diğer kutulardan çıkan ürünlerin çoğunu tanımayabilirim ama Gryffindor kutusundan çıkan her bir ürüne hayran kaldım.Hatta ürünleri bir müddet kullanmaya kıyamadım.Genellikle kırtasiye üzerine ürünler olsa da içinden hobi ürünleri de çıktı.Gerçekten muhteşem bir kutu olmuş, ben çok beğendim.Ayrıca ürünler Wizarding World amblemi de taşıyor.Gelin içinden neler çıkmış bakalım.


Gryffindor Mug- Gryffindor bina rengi kırmızı olduğu için bu bardak da kırmızı üzerine tasarlanmış, içi ise siyah.Üzerinin bir tarafında Hogwarts diğer tarafında Gryffindor amblemi bulunuyor.Çizimler oldukça kaliteli.Bu ürünün çıkmasına çok sevindim çünkü bu tarz sevdiğim hobim olan şeylerin mutfak eşyalarını kullanmayı seviyorum.İlk zamanlar kullanmaya kıyamasam da şimdi kahvemi bu bardakla içmeye bayılıyorum.Bir şey olmasın diye de elimde yıkıyorum😂 Bu arada kupa baya büyük.


Harry Potter Kurşun Kalem- Kalem tamamen, silgisine kadar siyah renkte tasarlanmış.Sanırım asayı anımsatması açısından çünkü üzerinde de büyü sözcüğü yazıyor.Galiba farklı farklı büyüler çıkıyor.Bana ışık büyüsü olan Lumos çıktı.Kalemin tasarımı incecik ve oldukça güzel yaıyor.Çok beğendim.Biraz kullandım ama o asa görüntüsü bozulmasın diye açmamak için çok fazla kullanmıyorum😄


Gryffindor Mini Defter- Bir bloggerın en çok tükettiği şeylerden biri de defter.Büyük olsun küçük olsun asla fark etmiyor.Sürekli not alma halinde olduğumuz için bolca defter bitiyor.Defter sıkça kullandığım bir şey olduğundan kutuda görünce çok sevindim.Birkaç çeşit defter vardı kutuda.Bunlardan biri önünde G harfi yazılı ve Gryffindor'u temsilen çizilmiş aslan figürü olan mini not defteri.Çizigisi ve sayfaların altında Wizarding World amblemi var.


Gryffindor To-Do List- Masamın üzerinde bu tarz defterler hep oluyor.Not almak için çok pratik oluyor.Bu notlukta ise bazı bölmeler yapılmış yazıyı daha düzenli hale getirmek için.Üzerinde tarih,yapılacaklar,notlar ve ihtiyaçlar kısımları var.Ayrıca defter üzerinde çok hoş çizimler de var.Bir de su içmeyi hatırlatmak için mini şişe çizimleri de var.Aşırı şirin bir notluk.Nasıl kullanmaya başlayacağım bilmiyorum😍


Lego Harry Potter Mini Figures- Orijinal Lego olan bu ürün paket halinde geliyor ve içinden ne çıkacağını bilmiyorsunuz.Benim paketimden Zümrüdüanka Yoldaşlığı üyelerinden Kingsley Shacklebolt çıktı.Acayip sevimli bir figür ve tasarlanırken her ayrıntı düşünülmüş.Ürün parça parça geliyor ve legoyu siz tamamlıyorsunuz.


Gryffindor Butik Defter- Büyük,çizgili,telli bir defter.Kalın kapaklı.Üzerinde Gryffindor amblemi var.Açtığınızda iç kısmın tasarımı da Gryffindor temalı.Sayfalarının alt kısmında ise Wizard World amblemi var.Çok kaliteli ve güzel duruyor.Yine nasıl kullanmaya başlayacağımı bilemediğim bir ürün🤭


Gryffindor 3'lü Bookmark Set- 3'lü magnetli ayraç seti.Bir tanesi Hogwarts amblemli,biri Dumbledore ve diğeri de Harry Potter çizimli.Hepsine bayıldım.Özellikle Dumbledore'lu olanı çok sevdim.Seride en sevdiğim karakterlerden biri Dumbleore'dur ve sette görünce çok sevindim.Ayraçlarımı kullanmaya başladım.Aşırı tatlı duruyorlar.


Gryffindor 99 Puzzle- Çok çok çok güzel çizime sahip Gryffindor logolu, 99'lu yapboz.Mini bir yapboz ve yapması çok keyifli.Çizimin üzerinde Gryffindor kılıcı bile düşünülmüş.Gerçekten çok hoş duruyor.Çerçevelettirilip dekor olarak bile kullanılabilir.


Mabbels Gryffindor Hediye Kutusu'ndan çıkanlar bunlardı.Ben hepsine bayıldım😍Dediğim gibi genellikle sevdiğim karakterler Gryffindor'da olduğu için bu kutuyu diğerlerinden daha çok sevdim.Gryffindor favorilerimden aklıma gelenler; Albus Dumbledore,Harry Potter, Weasley'ler, Minerva Mcgonagall,Sirius Black,Hagrid.Daha da vardır ama aklıma gelmiyor şuan.Slytherin,Ravenclaw ve Hufflepuff'ta da sevdiğim karakterler var ama bunlar kadar hayran değilimdir.Slytherin'den Draco Malfoy,Severus Snape,Tom Riddle,kurucuları olan Salazar Slytherin favorilerimden.Biliyorum fazlasıyla kötü karakterler ama zeki ve büyü kullanma konusunda başarılılar.Ravenclaw'dan Luna Lovegood ve Hufflepuff'tan da Cedric Diggory favori karakterlerimden.Her binanın özellikleri ayrı güzel.Ben hangisinde olmak isterdim bilemiyorum.İki zıt bina olan Gryffindor ve Slytherin arasında gidip geliyorum ama sanırım Gryffindor olmak isterdim.Siz hangi binada olmak isterdiniz?


Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Ben testlerde hep Gryffindor ya da Ravenclaw çıkıyorum. Kutu ve içindekiler çok güzel. Gülü güle kullan. Tabi kullanmaya kıyabilirsen. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ravenclaw çıkıyorum😂Çok teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Sizi lisanslı hayran ilan ediyorum 😄 ne çok şeye sahipsiniz 😄

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel valla :) keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok seven bir arkadaşım için fikir oldu :) ürünler çok şeker ama lisans olunca çok pahalı olmuyor mu :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldıııım <3 Hogwarts gerçek olsaydı ben de seçmen şapkadan gryfindor olmayı isterdim :D keşke gerçekten öyle bir okul olsaydı :D gerçi ben kesin muggle olurdum :D hayatta ki şansım.. Güle güle kullanın çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Harry Potter hayranları olarak hep hayalimizdir Hogwarts'ın gerçek olması😄Çok teşekkür ederim😊

      Sil
  6. Geçmiş doğum günün kutlu olsun öncelikle. Harry Potter'ı baştan sona bir ben izlemedim sanırım. Bir kere başladım ilk filmine ama yarım kaldı. Aslında çok seveceğim bir tür ama ne filmlerinin ne kitaplarının başına ciddi bir şekilde oturamadım. Başlarsam koyu bir hayran olacağımın bilincinde olduğum için de olabilir, çabuk etkilenirim dizi filmler den:) Yine de bir ara tekrar başlayayım özlelikle kitaplarını okumak istiyorum. Sevdiğin bir şeyin ürününü almak çok güzel bir his, hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😍Devam etsen kesinlikle hayran olursun.Ben de uzun zamandır takip etmiyordum ama bu pandemi sürecinde tv kanalları bol bol filmini verince tekrar başladı hayranlığım.Çok teşekkür ederim😊

      Sil
  7. Harry Potter'ı okuyalı bayağı oldu, belki okunacak çok kitap olmasa tekrar okurdum ve eminim gene aynı zevki alırdım. Hediye kutundakiler çok cici, not defterlerine ayrı bayıldım. Keyifli günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar okumaya başlayan biri olarak kesinlikle aynı zevki alacağının garantisini verebilirim.İlk kitap ne ara bitti anlamadım😄Çok teşekkür ederim😊

      Sil
  8. Ahh hepsi çok güzel gözüküyor. Güle güle kullanın. Bayılırım böyle ürünlere :):)

    YanıtlaSil