ŞUBAT AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Merhaba~

Şubat ayını geride bıraktığımıza göre gelsin bitenler yazısı💃Son zamanlarda makyaja biraz ara versem de şubat ayında arada sırada yine makyaj yaptım ama ürünleri sık ve bol kullanmadığımdan herhangi bir ürün bitenlere girmedi.Cilt bakımımda ise değişiklik yok ama yeni yeni maskeler denedim geçtiğimiz ay.Bunlardan bitenleri bu yazımda anlatacağım.Genellikle temizlik ve bakım ürünü bitirdim ama daha önce yazılarımda bahsetmediğim birkaç ürün olacak yazıda.Dilerseniz bunlar nelermiş bir bakalım😊




Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Şampuan*- Kuru ve mat saçlar için.Badem,hindistan cevizi ve Afrika makadamya yağları içeren şampuan ile saçlarınız ışıl ışıl parlasın.Bu özel yağların birleşimiyle oluşan eşsiz formül,saçlarınıza sıra dışı bir ışıltı vererek,3 kata kadar daha yumuşak saçlara sahip olmanızı sağlar.Saçınızı yapışkanlık hissi bırakmadan temizleyerek ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.Bu şampuan harika!Zaten favorilerime de girmişti.Dove'un çoğu şampuanını severek kullanıyorum.Deney yapmadığı için de elim hep bu markaya gittiğinden değişik değişik şampuanlarını deniyorum.Son alışverişimde Dry Oil serisinden bir şampuan denemek istedim ve bunu aldım.Gerçekten çok iyi çıktı.Ürün jel kıvamda ama yağ gibi duruyor.Yapısı aşırı hafif olmasına rağmen saçı çok güzel temizliyor.Temizlerken asla kurutmuyor.Kokusu aşırı güzel.Çiçek-pudra karışımı bir kokuya sahip.Etkileri ise saçı yumuşatıp bir tık daha nem vermek.Saçların daha parlak görünmesine yardımcı oluyor.İçeriğindeki yağlar zaten çok saç için çok iyi.Ben özellikle makadamya yağını saçımda kullanmayı çok seviyorum.Bu şampuanda da etkileri görülüyor.Ürün 250 mllik.Diğer şampuanlara göre biraz daha az ama baya gidiyor.Çok beğendiğim bir ürün oldu.Saç kremi ve bakım yağına da şans verebilirim.

Himalaya Yumuşak ve İpeksi Nemlendirici Saç Kremi- "Saçlarınız sert ve kabarık mı?Avokado'nun mucizesiyle zenginleştirilmiş saç kremini deneyin.Sert ve kabarık saçlarınızı nemlendirir ve saçlarınıza yumuşak ve ipeksi bir görünüm kazandırır.Himalaya şampuanlarında daima sağlıklı saçlara sahip olmanızı sağlamak için doğal soya ve buğday proteinleri kullanır ve bunlar 5 önemli fayda sağlar; saçları gülendirir,kırıkları azaltır,saçlardaki yıpranmaların azalmasına yardımcı olur,saçları besler,saçları yumuşatır." diyor arkasındaki açıklamada.Himalaya'nın şampuanlarından çok memnun kalmıştım.Saçları gerçekten yumuşacık yapıyor ve çok iyi nemlendiriyor.Saç kremlerinden de aynı etkiyi bekledim açıkçası ama şampuanları kadar etkisini göremedim.Yapısı yoğun ve kokusu çok güzel .Saça uygulandığından bir tık daha yumuşatıyor saçı ama bu etki uzun sürmüyor.Gözle görülür parlaklık da sağlamadı.İçeriğindeki yağlar ve proteinlerden dolayı saçı içeriden onarmış olabilir ama gözle görülür net bir etki göremedim.Belki şampuanıyla kullanınca daha iyi sonuç verir.

Oriflame Milk and Honey Gold Bath Foam- Organik kaynaklı içeriğe sahipmiş.Yoğun kremsi banyo köpüğü.Yapısı kremden ziyade jel gibi ama baya yoğun.Ben banyo köpüğünden ziyade duş jeli olarak kullandım.Milk and Honey serisine bayılıyorum.Böyle bir koku yok!Sırf kokusu için seriden bir sürü ürün kullandım.Bal ve süt kokusu dengelenip daha pudramsı bir koku eklenmiş sanki.Çok güzel.Bu ürün de güzeldi.Köpük olarak geçtiği için az miktarda ürün ile bolca köpürdü.Duruladıktan sonra da cildi hafif nemli bırakıyor.Kokusu bir iki gün kalıcı ama yoğun değil.Deney yapan bir marka olmasaydı tekrar tekrar bu serinin ürünlerini alırdım.




Watsons Shiainc Aloe Vera Kağıt Maske- Cildi parlaklaştırmayı ve nemlendirmeyi vaat ediyor.Bu konuda başarılı bir maske.Serumu oldukça yoğun ve cildi hem içerden hem yüzeyden çok iyi nemlendiriyor ve bu nem uzun süre kalıyor.Ben aloe veralı içeriklerden bir de cildi yatıştırma etkisi bekliyorum ama bunda öyle bir etki göremedim.

Watsons Express Moisturising  Kağıt Maske- Normalde kağıt maskelerin ciltte bekletilme süresi 15-30 dakika aralığında değişirken bu Express maskeleri sadece 3-5 dakika bekletiyorsunuz.Hızlı bir şekilde hazırlanma gerektiren ve hızlı neme ihtiyaç duyulan dönemler için harika bir ürün.Çok yoğun bir neme sahip değil ama günü kurtaracak kadar nem sağlıyor cilde.

4x Rituel de Beaute Burun Bandı*- Dönüp dolaşıp sıkça aldığım bir ürün.Düzenli olarak kullanıyorum.Son zamanlarda siyah nokta ve sivilcelerim için kullandığım ilaçtan dolayı siyah noktalarım azalsa da yine düzenli kullanıyorum bu ürünü.Kalan o küçük ve az siyah noktaları bile  güzel temizliyor.Yine %100 tüm siyah noktalara ulaşamıyor ama ulaştığı gözenekleri derinlemesine temizliyor.

Mumuso Compressed Facial Mask- Sıkıştırılmış maske kağıdı.Bunlar hazır yüz maskeleri ve kendi hazırladığınız maske karışımında kullanabiliyorsunuz.Mumuso'nun vu maskesinin yapısı biraz kalın o yüzden bol nemli bir maske hazırlamak ve çok bekletmemek lazım.




Watsons Classy Islak Mendil- Gelelim aylık biten sıkça kullanılanlara.Watsons'ın bu ıslak mendili paraben ve alkol içermiyormuş.56'lı ve büyük boy ıslak mendiller var içerisinde.Uygun diye bunu almıştım.Genelde bu tarz büyük ıslak mendilleri tercih ediyorum.Çünkü çok sık kullanıyorum ve uzun süre gitmesi gerekiyor.Bunun yapısının dayanıklılığı fena değil.Kokusu sabun gibi.Temizleme konusunda çok başarılı değil.Ben özellikle ürün denediğim zamanlarda kullanıyorum ve bir iki kez üstünden geçmem gerekiyor.Çok temizlik için kullanmadığımdan ve uzun süre idare ettiğinden yine de fena bir ürün değil.

Benri Disney Mickey Mouse Islak Cep Mendil*- Islak mendil, mendil tarzı şeyler sık sık kullandığımız şeyler olunca arada değişiklik olsun diye farklı ürünler alıyorum.Disney temasını çok severim.Benri'nin de bir sürü Disney ürünü var.Islak mendillerinde de Mickey'li deseni görünce alayım dedim.Bu, çantaya atmalık küçüklerden.Kokusu sabun gibi, temiz bir kokuya sahip.Mendillerin yapıları orta kalınlıkta ve dayanıklı.Güzel bir ürün.İndirimde alınabilir.

Benri Disney Minnie Mouse Islak Mendil*- Yine Benri'den Disney temalı bir ıslak mendil bitirdim.Bu Minnie çizimli.Çok tatlı duruyor paketi😍Bunun da kokusu ve yapısı Mickey'yle aynı.Çok kullanışlı.Çantaya atmalık güzel bir ürün.Bu arada bu mendillerde de paraben ve alkol yok.

2x Blume Mendil- Biten bir diğer sık kullandıklarımızdan.Değişik desenleri var ve uygun fiyatlı.Yapısı yumuşak ve ince olmasına rağmen dayanıksız değil.

Benim şubat ayında bitirdiğim ürünler ve hakkındaki yorumlarım bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur😊Yeni ayımız güzel geçsin🌟

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ne güzel ürünler bitirilmiş :)

    YanıtlaSil
  2. En çok himalaya saç kremini merak ediyorum bitirdiklerinde. Bir türlü kullanmak nasip olmadı. :)

    YanıtlaSil