OCAK FAVORİLERİM 2021 🧡 (CİLT BAKIMI,MÜZİK,KAHVE)

 


Merhaba~

Biraz gecikmiş olsam da ocak favorilerim yazımla sizlerleyim.Bir müddet kendime vakit ayırıp buralardan uzak kalmıştım.Ocak ayı da bu dönemin sonlarıydı.Yine bolca dinlenerek, kitap okuyarak ve bir şeyler izleyerek geçirdim.Arada makyaj yaptım ama daha çok cilt bakımına ağırlık verdim.Bu kategoride birkaç favorim var.Bir de bolca kahveye merak saldım.Denediğim birçok kahve oldu.Bunlar arasından da favorilerime giren oldu.Birkaç tane de keyifle izlediğim youtube kanalı var ve bunları sizlerle paylaşmak istedim.Dilerseniz hemen bakalım.



Kozmetik Favorilerim;

Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Kuru ve Mat Saçlar İçin Şampuan*- Dove'un şampuanlarını ve saç kremlerini kullanmayı seviyorum.Genellikle saçıma iyi geliyorlar.Her aldığımda değişik ürünlerini deniyorum.Bu sefer Pure Care Dry Oil serisinden bir şampuan denemek istedim.Yağ içerikli şampuanlar benim saçıma çok iyi geliyor.Bundan da umudum vardı.İçinde badem,hindistan cevizi ve Afrika makadamya yağları varmış.Işıl ışıl bir görüntü ve ipeksi yumuşaklık vaat ediyor.Ben bu içeriklerden özellikle makadamya yağının saça çok iyi geldiğini düşünüyorum ki öyle de oldu.Saçımı güzelce nemlendirip daha sağlıklı görünmesine yardımcı oldu.Ayrıca rahat taranmasını sağladı.Şampuanı tek kullandığım, ek bir ürün kullanmadığım zamanlarda bile saçım kolay taranabilir yumuşaklıktaydı.Saçı asla ağırlaştırmıyor.Şampuan jel ve hafif bir kıvamda ama saçı temizlemeye yetiyor.Kokusu inanılmaz güzel.Her şeyiyle harika bir şampuan.Tekrar alabilirim.Hatta kremi, maskesi ve saç bakım yağı varsa onları da deneyebilirim.

La Roche Posay Effaclar Duo(+) Krem- Dönüyorum dolaşıyorum yine sivilcelenme dönemimde La Roche Posay kremi alıyorum.Ama gerçekten fark ediyor.Yazın makyaj üstü maskeden dolayı çok ağır sivilcelenme yaşadım.Tekrar ilaçlarımı alıp tedaviye başladım ama o kadar yavaş ilerledi ki ve üstüne bu süreçte tekrar tekrar sivilce çıktı.İzlerim de geçmiyordu.Bu böyle olmayacak deyip La Roche Posay Effaclar Duo kremi aldım.Bakımıma ve tedavime bu kremi ekleyince tedavim daha hızlı ilerledi.Sivilce kremlerinden dolayı oluşan kuruluk ve pul pul dökülme problemlerinden kurtuldum.Yapısı incecik ama verdiği nem yetiyor.Sivilcelenmem azaldı ve neredeyse geçti gibi.Tek tük, küçük çıkıyor.Ama en önemli etkisi sivilce izlerimi hızla azaltması oldu.Çok belli olan izlerim vardı ve bu kreme başladıktan sonra izlerim gözle görülür şekilde azaldı.

Maybelline Master Ink Matte Eyeliner 10 Charcoal Black- Eyeliner çekme konusunda yeteneğim iyi ama bazen kalem eyelinerlardan ziyade likit eyelinerları kullanmak daha kolayıma geliyor ve sanırım likit eyelinerlarla daha güzel eyeliner çekebiliyorum.Genellikle makyaja ilk başlayanlara kalem eyeliner önerilir ama ben bir likit eyeliner deneyin derim.Hem fırçasını kontrol etmek rahat oluyor hem de kalem eyelinera göre rengini daha güzel belli ediyor.Uzun zamandır makyajımda eyeliner kullanmıyordum ama geçtiğimz ay makyajıma eyeliner ekledim.Seçimim de elimin sıkça gittiği Maybelline Master Ink eyeliner oldu.Fırçası incecik olduğu için çok rahat eyeliner çekilebiliyor.Rengi simsiyah ve mat da olunca gözde bu siyahlık belli oluyor.Kapak kısmı biraz uzun ve ele tam oturduğu için uygulamada zorluk çekmiyorsunuz.Bu eyelinerla hem ince hem kalın eyeliner çekip istediğim gibi de kuyruk ekleyebiliyorum.Çok başarılı bir ürün.


Frudia Green Grape Pore Control Mask*- Üzüm içeriğinin cilde çok faydası var.Bunlardan biri hücre yenileme özelliği.Bu yüzden benim en sevdiğim içeriklerden biridir.Bunun dışında Frudia bu içeriği gözenek kontrolü için bu kağıt maske içerisinde kulllanmış.İncecik file gibi bir yapıya sahip olan bu kağıt maske tam cilde oturuyor.Yoğun bir seruma sahip ve serum fazlasıyla yetiyor.Cildi çok iyi nemlendiriyor.Gözenekleri sıkılaştırma özelliğini maskeyi çıkardıktan bir yarım saat sonra fark etmeye başlıyorsunuz.Ben özellikle burun üzerimdeki gözeneklerimde gözle görülür bir sıkılaşma fark ettim.


Müzik Favorim;

Sia /Unstoppable- Çok müzik dinleyen biri değilim ama hoşuma giden bir müzik olduğunda sık olmasa o dönem onu dinliyorum.Geçtiğimiz ay, bir reklamda keşfedip listeme eklediğim Sia Unstoppale'ı tekrar dinledim.Uzun zaman sonra şarkıyı tekrar dinleyince çok hoşuma gitti.Modern ve pop tarzında ama Sia'nın sesi şarkıyı çok başarılı yapmış.Benim yeniler arasında en beğendiğim seslerden biri ve  oldukça güçlü bir sese sahip.Bu şarkısı ise çok başarılı olmuş.




Atıştırmalık Favorilerim;

Nescafe Gold Crema- Son dönemlerde kahvelere sarmış durumdayım.Genellikle çözünebilir kahveler kullanıyorum ama evde eski bir kahve makinesi bulunca filtre kahveleri de denemeye başladım.Şuan filtre kahvelere yavaş yavaş alışma aşamasındayım ama elim hala çözünebilir kahvelere gidiyor.Açıkçası ben acı ve yoğun kahve tadından ziyade daha yumuşak ve çekirdeğimsi tada sahip, köpüklü kahveleri daha çok seviyorum.Daha önce Nescafe Sensation kahve favorilerime girmişti.Onun adını ve paketini değiştirerek artık Crema olarak satmaya başlamışlar.Benim içtiğim kahveler arasında tadını en sevdiğim kahve oldu.Tadı gerçekten de çekirdeğimsi, acı değil ve içimi yumuşak.Baya da köpüğü var.Kahveleri hala kremayla içsem de yine denediğim tatlar arasında en güzeli bu.


Negro Bold- Bir Negro bisküvi sever olarak Bold versiyonunu görünce denemek istedim.Bu diğer bisküvisine göre daha büyük, kalın ve kreması kakaolu.Negro bisküviyi seviyorsanız buna bayılırsınız.Çok daha yoğun bir kakao tadı var ve kreması çok güzel.Çayın yanına çok güzel oluyor.


Youtube Favorileri;

Rachelleea- Bu youtuber genellikle ev düzeni, günlük-haftalık planlama, günlük yaşam tarzı şeyleri paylaşan biri.Ben çekim tarzına, kullandığı filtreye, evinin dekoruna ve benim de ilgi alanım olan planlama stiline bayılıyorum.Evinin dekoru için seçtiği şeyler tam benim tarzım, mobilyaları yine benim sevdiğim tarzda bembeyaz.Oluşturduğu düzen ve planlama şekli de aynı şekilde.Ayrıca sesi çok güzel ve rahatlatıcı bir tonda.Bir de kendisi Avustralyalı bir youtuber olduğundan aksanına da bayılıyorum.Ev dekoru ve planlama merakınız varsa bir bakın derim.


Tokyo Hare- Sanırım ben yavaş yavaş Japon fanı oluyorum😄Son dönemlerde, özellikle geçtiğimiz ay Japonya'yla ilgili şeyler aşırı ilgimi çekmeye başladı.Dizilerini, filmlerini izlemem ama sanırım onlara da başlayacağım.Youtube'da da Japonya'da çekilen videolar daha çok ilgimi çekmeye başladı.Bir kanal keşfettim.Sanırım Koreli bir çift ve Japonya'da yaşıyorlar.Kadın günlük alışveriş, market içi vlog, yemek tarifleri ve abur cubur denemelerini paylaşıyor.İnanılmaz sakin videolar ve o çekerken izleyeni de Japon marketlerinde dolaştırıyor resmen.Çok keyifli ve sakin videolara sahip bir kanal.

Benim Ocak ayı favorilerim bunlardı😊Umarım hoşunuza gitmiştir ve aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur.Mutlu haftasonları🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Öneriler için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Negro orman meyveli Halide güzel denk gelirsen denemelisin. Orta kreması pembe.
    Japonlar film olarak baya gerideler benim fikrimce ama animelerini denemelisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim o da fena değildi ama sanırım ben kakaolusunu daha çok sevdim😊Japon filmlerinde genellikle live action izliyorum diğerleri çok ilgimi çekmiyor ama animeleri gerçekten güzel😊

      Sil
  3. Kağıt maskeleri seviyorum. 😍

    YanıtlaSil
  4. O zaman önerilere bakalım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de beğenirsin😊Teşekkür ederim😍

      Sil
  5. Öneriler süper negro'ya bayılırım, üzümlü maskeyi merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok lezzetli bir atıştırmalık😍

      Sil
  6. Dove markasınü ben de severek kullanıyorum 😊

    YanıtlaSil
  7. Negro en sevdiğim benim de ve filtre kahve , çözünür kahveleri mecbur kalmadıkça maalesef tercih etmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kakao sevenler için çok lezzetli bir atıştırmalık😊Umarım ben de hızla alışırım😄

      Sil