ARKO NEM PREBİYOTİK KREM SERİSİ YULAF SÜTLÜ EL KREMİ İNCELEME YAZISI

 

Arko'nun yeni çıkan el kremlerini gördünüz mü😍Eskiden beri severek kullandığım bir marka ve arada çıkardığı serilere de bayılıyorum.Genel olarak nemlendirme konusunda en başarılı markalardan biri bence.Bir ara fındıklı el kremi çıkarmışlardı.Kokusuna bayılıyordum ve kaç tane bitirdim bilmiyorum.Yeni serisini görünce de çok merak ettim ve denemek istedim.Sanırım kullanacağım ilk prebiyotik içerikli cilt ürünü olacak.Zaten biraz bu yüzden almak istedim.Bir de yulaf, pirinç gibi diğer içerikleri de görünce kesin alıyorum dedim.Aldıktan sonra bir müddet deneyimledim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.Bakalım ürünün özellikleri nelermiş ve bende işe yaramış mı.

Ürünün özellikleriyle başlayalım.Bitkisel sütler ve prebiyotikler içeren yeni Arko Nem Prebiyotik Krem cildi nemlendirerek besler.Çevresel faktörlere karşı cilt üzerinde koruyucu kalkan oluşmasını ve cildin bariyer özelliğini destekleyerek onarılmasına yardımcı olur.Alkol,paraben ve silikon içermeyen temiz formülü ile 48 saat nemlendirici etki sağlar.%100 vegandır.Hızlı emilir,yağlılık hissi bırakmaz.Öncelikle ürün çok güzel tasarlanmış.Ben bazen maalesef pakete aldanıp da alabiliyorum bazı ürünleri ama bunda önceliğim içeriğiydi.Prebiyotiğin yiyeceklerden alındığında vücuda oldukça faydası olduğunu biliyordum.Fiziksel ve mental tüm hastalıklarda destekleyici olarak da kullanılabildiğini öğrenmiştim.Ama bir kozmetik ürününde daha önce kullandığımı hatırlamıyorum.Araştırdığımda cilde de çok faydası olduğunu öğrendim.Özellikle yaşlanma karşıtı,sivilce ve alerjiler için yatıştırma ve nemlendirme konularında etkilere sahip bir içerikmiş.Yulaf sütü ise daha çok cilt lekerine iyi geliyor.Bu ürün el kremi olduğu için daha çok yaşlanma karşıtı etki, cilt lekelerine etkisi ve tahrişi önleme gibi özellikler gözlemlenebilir.Vaatleri arasında yok ama onarma kısmında sanırım bu etkilere de rastlayabiliriz.

Ürünün yapısı orta yoğunlukta.Ne aşırı yoğun ne de çok hafif.Nemlendirme konusunda çok iyi.Anında kuruluğu alıyor ve bence cildi sadece dışarıdan değil içeriden de nemlendiriyor.Kuru hissi anında yok edip bir süre nemli kalmasını sağlıyor.Ama bu nem ağır, yağlı bir nem değil.Aksine ilk sürdüğünüzde hafif ve sonrasında anında emildiği için daha hafif yoğunlukta bir neme dönüşüyor.Yani ürünün özelliklerinde yazdığı gibi, yağlılık hissi oluşmuyor.Kuruluk oluşmasını çok kısa bir süre önlüyor.Gün içinde benim ellerimde kuruluk oluşuyor bu kremi kullanırken.E haliyle ellerimiz sudan çıkmıyor artı sıkça da dezenfektan kullanınca.Yine bunlara rağmen günde iki kullanım bana yetiyor.Yani bende 48 saat nemlendirme etkisi olmadı ama genel olarak eldeki kuruluğu giderip oluşabilecek kuruluğu az da olsa engelledi.Benim bazen kuruluktan ellerimin kaşındığı da oluyordu son zamanlarda.Bu kremi kullanırken o da geçti.Bence onarım konusunda da başarılı.Uzun vadede ciltteki sorunlara da iyi gelebileceğini düşünüyorum.Bu arada ürünün kokusu inanılmaz güzel.Benim ürün alırken dikkat ettiğim konulardan biri de koku oluyor.Eğer kokusu güzel değilse ürün iyi olsa bile kullanamıyorum.Ama bunun kokusuna bayıldım.Ayrıca vegan olup paraben,alkol ve silikon içermemesi de diğer güzel özelliklerinden.Ürünü genel olarak beğendim.Gün içinde tek uygulamada uzun süre nem sağlamasa da iki kullanımda cildi gün boyu kuruluktan koruyor.Başarılı olmuş.Bir de pirinçli olanını denemek istiyorum.Fazla el kremi göz çıkarmaz😄Hele ki bolca su ve dezenfektanla haşır neşirken.


Arko hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu seneye kadar el kremi kullanamıyordum ama kolonyaydı, sürekli el yıkamaydı derken bu sene kullanmaya başladım. :) Belki bir ara bunlardan birini deneyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu sene kadar çok tüketmemişizdir😄

      Sil
  2. Fazla el kremi göz çıkarmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Arko'nun bu serisini görünce listeme ekledim, yorumundan sonra denk geldiğim an alırım :)

    YanıtlaSil