MARA 1 DAKİKADA KOLAY VE DOĞAL MANİKÜR-PEDİKÜR-PEELİNG İNCELEME YAZISI

 


Manikür konusunda çok yetenekli değilim ama genellikle kendi manikürümü kendim yapıyorum.Bir yada iki kere kuaföre yaptırmışımdır😄Evde kendim yapınca haliyle türlü türlü manikür ürünleri deniyorum.Düzgün bir manikür yapmak için bazen baya bir süre harcıyorum ama ben de çoğu kimse gibi daha pratik ve işe yarayan yollar bulmaya çalışıyorum.Son zamanlarda Mara diye başarılı bir tırnak bakım markasının manikür peelingi baya önerilmeye başlandı.Merak ettim haliyle ama normalde fiyatı yüksek olunca Bim indiriminde yakalar yakalamaz aldım.Bayadır deniyorum ürünü ve sizlerle de yorumlarımı paylaşmak istedim.



Evde 1 dakikada peeling etkisiyle kolay el ve ayak bakımı yapmayı vaat eden bir ürün.Manikür-pedikür-peeling uygulamalarını doğal ve pratik olarak evde kolayca yapmanıza yardımcı olur.İlk uygulamada dahi etkisini gösteren özel formülü ile el ve ayaklarınızda ipeksi yumuşak bir his bırakır.Manikür; içeriğindeki doğal yağlarla tırnak etlerinizi anında yumuşatır, mineral tuzlar ile kolayca temizlenmesini sağlar.Sararmış tırnaklarınız beyazlatır,parlatır,güçlendirir.Pedikür; zengin bakım yağları, ayak tırnak etlerini ve kalınlaşan topuk derinizi yumuşatır, doğal tuzlar ile ölü derinin atılımını sağlar.Peeling; mükemmel peeling etkisi ile cildinizi arındırır, canlandırır, nemlendirir.Pürüzsüz, canlı bir görünüm sağlar.Bunlar ürünün vaatleri.Ürünü yapı olarak incelediğimizde iki fazdan oluşuyor; yağ özleri ve tuz.İlk açtığınızda tuzlar aşağıda kalıyor ve kullanımdan önce mutlaka iyice karıştırmak gerekiyor.Bu şekilde ürünü elime aldıktan sonra ben ellerime 1'er dakika olacak şekilde, tüm tırnaklarıma kütiküllerimi içe ittirerek, peeling yaparak uyguluyorum.Manikürde çok muazzam bir etkisini göremedim.Bendeki etkilerinden biri tırnaklarımı güçlendirip daha sağlıklı göstermesi oldu.Gerçi bu başlı başına yeter ama benim manikür ürününden tek beklediğim şey kütikülleri azaltması.Bu ürünün benim tırnak etlerime etkisi çok gözle görülür olmadı.Tırnak etlerini yumuşatmaktan ziyade kuru ve daha rahat manikür yapılabilir hale getirdi.Yani manikür yaptığımız o tırnak etlerini daha rahat kesmenizi sağlıyor.Ama bu etki çok belirgin değil.Bir de tırnak kenarlarımda deriler olurdu onlar neredeyse tamamen gitti.Bir kere de pedikür için denedim.Ayağımdaki sert ve kuru kısımları yumuşattı, tırnaklarımın kenarlarındaki ölü derilere çok etkisi olmadı ama sert kısımları yumuşattı, kuruluğu giderdi.Ayrıca sağladığı nem bir müddet kaldı.Yalnız çok yağlı bir ürün.Özellikle pedikür yaparken hiçbir yere değmeden hemen sabunla yıkamak gerekiyor çünkü her yer yağ oluyor.Ben de zaten bir kere yaptım tekrar yapmaya cesaret edemedim😄 Genel olarak ürün aşırı yağlı.Peelingden sonra sadece durulama maalesef yetmiyor çünkü o şekilde bir yere dokunduğunuzda yada bastığınızda o yağ her yere bulaşıyor.Ben sabunla yıkamayı tercih ediyorum.Yine buna rağmen sağladığı yumuşak his kalıyor.Peeling tanecikleri ise ufak ama sık olduğu için yoğun ve sert peeling yapıyor..Çok fazla acıtmıyor ama yine de dikkatli peeling yapmak gerek tırnakları çizmemesi için.Ürünün kokusu da dikkatimi çekti benim.Belirgin bir limon kokusu var ve rahatsız etmiyor.Ürün genel olarak güzel ama dediğim gibi manikür ürünlerinden beklentim kütikülllere iyi gelmesi yönünde olduğu için bu konuda net bir etki göremedim.

Mara markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair ilgiye ulaşamadım.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ortalama bir ürün gibi :) bilemedim benim cildim aşırı kuru belki o yağlanma bende olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildini besleyebilir ama yağ baya yoğun maalesef yıkamadan olmuyor😅

      Sil
  2. Çok ilgimi çeken bir ürün olmadı, her tarafa yağ bulaşma riski geri adım atmama yetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o konuda pek beğenemedim ama bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim😅

      Sil
  3. Kaç günde bir yapılması gerekiyor sizce?

    YanıtlaSil