FABOOKS 2021 AJANDASI İLE NİSAN AYI PLANIM

 


Ajanda ve planner gurmeliği yapmaya devam ediyorum😄 Aynı ajanda yada plannerla devam etmektense her sene farklı markaların ajandalarını denemeyi seviyorum.Bu sene tercihim uzun zamandır aklımda olan Fabooks'un ajandalarından yana oldu.Ben çiçek tasarımlı ürünleri çok beğenirim ve Fabooks ajandaların teması da çiçekti.İnanılmaz güzel desenleri var.Bir de ben ajandamı telli kullanmayı seviyorum.Tüm gün, o günün sayfası açık kaldığından katlayıp kullanması daha kolay oluyor ve daha az yer kaplıyor.Yeni yıldan önce aldığım ajandayı aldığımdan beri epey kullandım.Nisan ayının planını yaparken de sizlerle paylaşmak istedim.



Ajandada her aya farklı bir çizim ve motto hazırlamışlar.Sanırım mevsimle özdeşleşen tarzda değil bunlar.Çünkü mevsimsel çizim ve mottollar değiller.Daha motive edici sözler kullanılmış.Hem çizimler hem de sözler benim hoşuma gitti.Nisan ayının mottosu ise 'Güneş zihnimde parlıyor.'


Ajandanın aylık plan kısmını açtığımızda her ayınkinde olduğu gibi nisan ayının da teması çiçekler.Her ayda sayfanın kenarları çiçek desenleriyle süslenmiş ama ay ay çiçek çizimleri ve renkleri değişiyor.Nisan ayının çiziminde yeşil arka plan tasarlanarak üzerine minik sarı-pembe çiçek desenleri çizilmiş.Gerçekten baharı anımsatan bir sayfa olmuş.Hem sayfaya uyumlu olması açısından hem de nisan artık bize havaların biraz daha ısınmasını ve bahar canlılığını anımsattığından ben de ajandamı süslerken çiçek temalı stickerlar tercih etmek istedim.Aylık plan sayfasının en üst köşesine ajandanın kendine ait stickerlarından çıkan kaktüs stickerını yapıştırdım.O da pembe ve yeşil renklerde olduğu için sayfayla uyumlu oldu.Ajandanın solunda not alınabilecek bir kısım var.Orayı hazırlarken sadece bir kelebek yapıştırması kullanmak istedim.Bu sticker değildi, bir ürünün ambalajındaki desenler çok şık olduğundan kesip kullanmak için saklamıştım.Oradan alıp sticker gibi kullandım.Bu kısma ben genellikle o ay okuyacağım kitapları ve izleyeceğim dizileri ekliyorum.Sizinle paylaştığım resimlerde plansız hallerini paylaşıyorum ama nisan ayı okuma-izleme hedeflerimden bahsedeyim.Kitap olarak; Harry Potter ve Azkabban Tutsağı, Harry Potter ve Ateş Kadehi, Madalyonun İçi ve İslam Deklarasyonu kitaplarını okumayı hedefliyorum.Dizi olarak sadece bir tane seçtim.Uzun zamandır merak ettiğim True Beauty dizisini izlemeyi düşünüyorum.

Aylık plan kısmına geldiğimizde en başına, geçtiğimiz aydan kalan günlere, geçen sene kullandığım Miya Planner'dan kalan stickerlarımdan 'Hello' ve iki tane de, bana sakuraları anımsatan minik çiçek stickerları kullandım.Yine bunlar da pembe olduğu için uyum sağladılar bu sayfaya.Daha sonra yine araya, vazo ve çiçek desenli minik bir Miya sticker yapıştırdım.Nisan ayında Ramazan ayını da karşılayacağımız için hilal şeklinde bir sticker yapıştırmak istedim ama elimde gökyüzü temalı stickerlar yoktu.Bu yüzen Softude'den almış olduğum Sailor Moon stickerlarımdan kullandım.Tam istediğim gibi hilal şeklinde çok güzel bir sticker vardı ve onu Ramazan ayının ilk gününe yapıştırdım.Sayfanın son kısmına ise zarf içinde, baharı anımsatan çiçeklerin desenleri olan yine ajandaya ait stickerı kullandım.Ay ve mektup stickerları da sarı renkte olduğundan yine o ayın temasına uyum sağladılar.Bir de yine ajandaya ait masking tape tarzı stickerları da aylık kısmın ikinci sayfasının köşelerine kullandım.Bunlar da sarı üzerine pembe çiçek desenliydi.Sayfanın kenarları zaten masking tapeliymş gibi olduğundan ve çok güzel durduğundan sadece sticker kullandım.Bunda da çok aşırıya kaçıp sayfayı boğmak ve görüntüsünü bozmak istemedim.

Aylık plana yazdıklarıma gelirsek; genellikle faturaları, kedimin bakımını, temizlik rutinlerimi, blogda yapılacak bir şey varsa onları, ekstra okuyacaklarımı, alınacak herhangi bir şey varsa alınacak günleri ve son kısma da diğer ay yapılacaklar için notlarımı yazıyorum.


Aylık plan sayfasını çevirdiğimizde ilk sayfada yine aylık notlar alabileceğimiz 'Bu Ay' ve 'Yapılacaklar' kısımları tasarlanmış.Bu sayfayı da yine ayın tema ve renklerinden dışarı çıkmayarak hazırlamaya çalıştım.Elimde Minnoş Dükkan'dan aldığım inanılmaz güzel tasarımlı, kedi-çiçek temalı bir sticker vardı.Onu nisan ayında kullanmak istedim ve çok yakıştı.Bu stickerı 'Bu Ay' kısmının tam sol üst köşesine yapıştırdım ve yazı yazdığımda çok hoş durdu.Yapılacaklar kısmının da sağ alt köşesine mint yeşili renkte bir Miya 'To Do' stickerı yapıştırarak aylık plan kısmını tamamladım.'Bu Ay' kısmına genellikle o ay denenecek ürünleri ve 'Yapılacak' kısmına da blog paylaşım tarihleri ve konularını ekliyorum.


Nisan ayının planını yaparken kullandığım kalemler Faber Castell'in tükenmez kalemleri oldu.Aslında pastel tonlarda jel kalemlerim vardı ama alalı baya olduğu için tam yazmıyorlar.Bir de biraz kalın yazıyorlar.Aylık planda alan küçük olduğu için genellikle ince yazan kalemleri tercih ediyorum.Aslında keçeli kalemler favorim ama onlarda henüz renkleri tamamlayamadım.Planda kullandığım renklere gelecek olursak; kitap-dizi kısmında koyu yeşil ve pembe, aylık plan kısmında açık yeşil, 'Bu Ay' ve 'Yapılacaklar' kısmında da açık yeşil ve pembe renklerini kullandım.Hem çok tatlı durdu hem de ayın renk temasına uyum sağladı.

Ajanda kullanmayı ve plan yapmayı gerçekten çok seviyorum.Sizlerle de arada bunları paylaşıyorumUmarım keyifle okumuşsunuzdur😊Nisan ayı hepimiz için oldukça verimli ve üretken geçen bir ay olsun.Şimdiden Ramazan ayınız mübarek olsun.Sağlıkla kalın.

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Çok denedim yarının planlarını, sonra yapılacaklar listesini tutmayı ama hep unuttum. Belki gün için değildi, yapacaklarım ama sürekli unuttuklarımı yazabilirim. Ve sizlerin böyle not falan tutmanızı da ayrıca kıskanıyorum, ben neden yapamıyorummmm :D Teşekkür ederim, hayırlı ve sağlıklı ramazanlar olsun şimdiden^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ufak ufak hedefler yazıp yapınca motive oluyorsun😉Ben de az az notlar alarak başlamıştım şimdi ajandasız yapamıyorum😄Çok teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Bende de var aynı ajandadan, beni çok güzel motive ettiğini hissediyorum ✨

    YanıtlaSil
  3. Sizin de Ramazan ayınız mübarek olsun :) Keyifle okuduğum bir yazıydı, ajandaniz da çok güzel görünüyor, güle güle kullanın İnşallah ^^

    True Beauty'i güncel takip etmiştim, epey eğlenceliydi, çok gülmüştüm izlerken :) Arada bu tür çerezlik diziler çok iyi oluyor, tam kafa dagitmalik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🧡Ben de diziyi izlemeye başladım ve çok beğendim😍

      Sil
  4. Ajanda çok tatlı görünüyor. Güle güle kullan. 😊

    YanıtlaSil
  5. Ay çok güzel bir ajanda. Bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  6. Merak ettim buna bakayım ben emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil