ORIFLAME VISIONS READ MY LIPS LIP LINER İNCELEME YAZISI

 


Bugün biraz nostaljik bir ürün tanıtımıyla geldim.Hala satışı var mı bilemiyorum ama Oriflame'ın bir ara Visions serisi vardı.Biraz eski bir seri.Çıktığında popülerdi ve katalogda oldukça dikkat çekiyordu.Her kategoriden ürünü vardı ama çeşit açısından dudak ürünleri daha fazlaydı.Renk renk rujları olduğunu hatırlıyorum.Bu seriden, çok eskiden birçok ürün almıştım ama bu zamana kadar benimle kalan tek ürünü Read My Lips dudak kalemi oldu.Bu yazımda sizlere bu dudak kalemini anlatacağım.



Tasarımı standart, bildiğimiz tahta şeklinde olan dudak kalemleri gibi.Ürün hangi renkteyse o renkte tasarlanmış.Yapısı çok yumuşak.Çok kolay uygulanabiliyor.Aynı ruj sürer gibi kayıyor ürün.Bu şekilde olan dudak kalemlerini çok seviyorum.Kuru formda olanları uygulamak işkence gibi oluyor.Bu arada ürün eski olmasına rağmen yapısında herhangi bir kuruma yada bozulma olmamış hala yumuşacık ve kolay uygulanıyor.Pigmentasyonu yüksek.Tek sürüşte bile dudağın rengini kapatıp kendi rengini veriyor ama tam renk alabilmek için iki kat uygulamak daha iyi.Ürün yumuşacık ve yapısı da rujları anımsatsa da bitişi mat.Görünümü mat gibi durmuyor ama yapı olarak mat bitişli.İnce bir yapıya sahip ve gün içinde ağırlık da yapmıyor.Hem dudağı çerçevelemek için kullanılabilir hem de tüm dudak için ruj olarak kullanılabilir.Ürünün bir diğer özelliği de kalıcılığının çok iyi olması.Bir dudak kalemine göre kalıcılığı başarılı ve gün içinde oldukça dayanıklı.Ben bir gün silmeyi unutmuşum bu ürünü ve uzun süre kalmış.Baktığımda rengi hala duruyordu.Ürünün tüm özelliklerini çok beğendim.Rengiyle uyumlu makyaj yaptığımda ve uzun süre makyajımın kalacağı dönemlerde tercih edebileceğim bir dudak kalemi.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Bendeki rengi;

Loud n Clear- Pembe alt tonlu nude bir renk.Dudak rengine çok yakın olduğundan hafif doğal bir görüntüsü var.İçerisinde sim ve metalik yansımalar var.Sanırım bundan dolayı renk dudakta hafif kiremit tonuna yakın bir renge sahipmiş gibi duruyor.Ayrıca bu yansımalar kalemin daha çok metalik şekilde durmasını sağlıyor.Bana biraz 90'ların dudak makyajlarında kullanılan renkleri anımsattı.

Yorum Gönder

2 Yorumlar