CORNETTO MILKA TADIM YAZISI

 


Cornetto'nun seri olarak çıkardığı dondurmaları anlatmaya devam ediyorum.Bu şimdilik sonuncusu olacak.Tekrar ilgimi çeken bir dondurması olursa yazmaya devam edeceğim.Cornetto'nun yeni dondurmaları için iş birliği yaptığı markalardan biri de Milka oldu.Tam bir çikolata canavarı olarak benim de direkt ilgimi çekti tabi😅 Daha önce yaptığı iş birlikleri güzeldi o yüzden bu ikiliden de beklentim yüksek oldu.Bu yazımda size Cornetto Milka'yı yorumlayacağım.



Aslında çikolata seven biri olarak Milka'nın çikolatasını pek tercih etmiyorum.Daha doğrusu birkaç çikolatası dışında diğerlerini pek yiyemiyorum.Sebebi çikolatasının benim damak zevkime uymaması.Ama Lu, Tuc gibi bisküvili olanları, çilekli yoğurtlusu ve üzümlü-fındıklısı favori çikolatalarımdandır.Cornetto-Milka ikilisini gördüğümde de sade çikolatasıyla yapıldıysa beğenmeyeceğimi düşünüyordum ama bir yandan da merak ediyordum.Tahmin ettiğim gibi çıkmadı hatta benim sevdiğim Milka'nın çilekli yoğurtlu çikolatasıyla hazırlanmış.Dordurmanın üst kısmında çoğu Cornetto dondurmalarında olan kalın çikolata tabakası var.Bunun da üzerinde çikolata kırıntıları var.O kalın çikolata tabakası bana Milka'dan çok Cornetto'nun çikolatasının tadı gibi geldi ama üzerindeki kırıntılar Milka çikolatasının tadında.Dondurma kısmı ise Cornetto'nun dondurması ve Milka çilekli yoğurtlu çikolatanın o çilekli yoğurt aromasıyla birleştirilip hazırlanmış ve inanılmaz güzel olmuş.Bu kısmına bayıldım çok lezzetliydi.Bu karışımın içinde de minik çikolata parçacıkları var.İç kısmında akışkan bir çikolata var.İşte bu Milka çikolatası.Buradan tam Milka çikolatasının tadını alıyorsunuz.Korneti de çikolatalı yapmışlar ve lezzetli olmuş.Benim gibi bir çikolata sever için kornet kısmının da çikolatalı olması harika olmuş.Son kısmında da bildiğimiz Cornetto çikolatası var.Milka çikolatalarını çok yiyemesem de dediğim gibi çilekli yoğurtlu sevdiğim çeşidi olduğundan bu dondurmaya bayıldım.Yeni çıkanlar arasından elim daha çok buna gidiyor.Çok başarılı olmuş.


Ürünün içeriği ve kalori değerleri yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. oreo da severim milka da buna da bakayım, bi akşam magnum yemeyim mademsi :)

    YanıtlaSil
  2. Cornetto ve Milka tatları birleştiyse kesinlikle alınmalı ve tadına bakılmalı:))) Cornetto'nun dondurmaları gerçekten başka bir güzel:)))

    YanıtlaSil