CORNETTO UNICORNETTO TADIM YAZISI

 


Merhaba~

Cornetto sürekli yeni ürünler çıkararak gönlümüzü fethediyor adeta😄Geçen sene bir anda Unicornetto ve Cornetto Milka'yı piyasaya sürdü.İkisi de o kadar değişik ve orijinal duruyordu ki çok merak ettim.Hala da satışı var bu ürünlerin.İkisini de denedim.Hatta denedikten sonra birçok kez tekrar aldım.Daha önce Cornetto, Oreo'yla işbirliği yaparak bir dondurma çıkarmıştı.Onun yazısını şurada paylaşmıştım.Bu yazımda ise bu yeni çıkan iki lezzetten biri olan Unicornetto hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.



Çok dondurma seven biri olmasam da arada dondurma almak istediğimde elimin gittiği bir iki üründen biri Cornetto'nun dondurmaları oluyor.Hem dondurması çok lezzetli oluyor hem de korneti çıtır çıtır oluyor.Tabi bir de dondurmanın son kısmındaki nefis çikolatası🤤Unicornetto tasarlanırken bunların hiçbirini üründen çıkarmamışlar hatta fazlası bile var.Öncelikle dondurmanın kendisi mavi-pembe renklerde yapılmış.Bu şekilde tam bir farklılık sağlanmış.Bu dondurma kısmı hafif orman meyveleri aroması içeriyor ama çok yoğun değil.Krema tadı daha baskın ve bu şekilde çok daha lezzetli olmuş.Çünkü orman meyveleri aroması ürünün neredeyse her yerinde kullanıldığı için, eğer bu kısımda da orman meyveleri tadı yoğun olsaydı bayabilirdi.Hatta bu kısma orman meyveli sütlü şeker gibi diyebiliriz.Dondurmanın üst kısmına ise simli, gümüş-pembe renklerde minik minik top şekerler yerleştirilmiş.Bunların tadında herhangi bir farklılık yok.Bildiğimiz şeker tadında ama ürünün görseli için çok iyi olmuş, çok güzel görünüyor.Ortasında ise orman meyveli yoğun bir sos var.Bu sos külahın üst ve son kısmında var.İşte tam orman meyvesi tadı aldığımız kısım burası oluyor.Burada o tat yoğun olduğundan diğer kısımlarda hafifletmeleri çok iyi olmuş.Bu sosun tadı ise gerçekten çok güzel.Çok ekşi değil tam kıvamında ayarlanmış.Dondurmanın külahı da orman meyveleri içerdiğinden koyu mor renkte.Külahtan çok çok hafif ekşi tat geliyor.Genel olarak içindeki çikolatanın tadı daha baskın.Dondurmanın son kısmında ise bildiğimiz, Cornetto'nun çikolatası var.Benim sevdiğim bir lezzet oldu.Dordurmalarda genellikle çikolatalı olanları tercih etsem de meyveli dondurma yemek istediğimde bunu alıyorum.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu mavi pembe olanı ben de seviyorum. Tadı da çok güzel. Mavi rengi de özellikle sevdiğim için dondurma hoşuma gidiyor. 😀

    YanıtlaSil
  2. hemen denerim, hergün magnum yiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Dondurmayı çok severim. Cornetto'nun bu dondurmasını yemedim, en kısa zamanda yemeliyim:)))

    YanıtlaSil