MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL CREAM GLOSS İNCELEME YAZISI

 


Yaz makyajlarının vazgeçilmezi olan lip glosslar makyaja doğal bir hava katarken aynı zamanda çok da şık görünüyorlar.Mat rujlar moda olmadan önce glosslar uzun bir süre trenddi.Ben de kullanmayı çok sevdiğimden koleksiyonumda bolca lip glossum var.Son zamanlarda çok fazla gloss alışverişi yapmasam da önceki aldıklarım yetiyor hatta artıyor bile.Bu ürünler arasından Maybelline'in Color Sensational serisine ait Cream Gloss'u bu yazımda sizlere anlatacağım.



Öncelikle tasarımını şık bulduğum ürünlerden biri olduğundan bahsetmek istiyorum.İncecik tasarlanmış, sade ve şık bir görünümü var.Fırçası küçük, sünger ve ince.Bu da ürünün sürümünü kolaylaştırıyor.Cream gloss olarak geçen bu lip glossun yapısı kremsi olmasa da gerçekten yumuşacık.Sürerken fırçası adeta kayıyor.Buna rağmen oldukça da yoğun yapıya sahip.Bu da glossun daha parlak görünmesini ve kalıcılığının bir tık fazla olmasını sağlıyor.Ama uygulamadan sonra yapış yapış bir his bırakıyor maalesef.Gün içinde de bu rahatsız edebiliyor.Özellikle ürün, maske kullandığımız zaman maskeye bulaşıyor ve dağılıyor.Lip gloss olarak geçtiğinden çok kalıcılık beklenmez zaten.Bu ürün de bu konuda şaşırtmadı ve kalıcılığı zayıf.Gün içinde tazeleme isteyen bir ürün.Ürünün pigmentasyonuna ise orta diyebiliriz ama renkler uçuk tonlarda olduğu için ürünün dudakta tam rengi belli olmuyor.Daha çok o rengin hafif tonu, ışıltısı ve parlak görüntüsü belli oluyor.Bu seri, ışıltılı olarak çıkarmış ürünleri.Hem glossun cam gibi görüntüsü var hem de ışıltılar sayesinde ürün dudakta çok daha parlak görünüyor.Bu sene bu tarz ışıltılı lip glossları kullanmayı çok sevdim nedense.Sıkça makyajlarımda bu tarz glosslar tercih ettim.Ürünün duruşu o kadar güzel ki kalıcılığındaki ve pigmentasyonundaki eksi yanları tamamen kapatıyor.Benim çok sevdiğim bir ürün.

Maybelline hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Ürünün bendeki rengi;

140 Pink Petal- Tamamen şeftali tonlu bir renk.Ben bu rengi The Balm'ın Hot Mama allığının rengine benzettim.O rengi çok severim; allık, ruj, far ne varsa kullanırım o tonlarda.O yüzen bu rengi de çok beğendim.Dudakta bu renk tamamen belli olmuyor.Belki iki üç kat üst üste sürüldüğünde belli olur.Ama genel duruşu daha hafif şeftali tonunda ve bol ışıltılı.

Yorum Gönder

2 Yorumlar