GOSH XTREME LIQUID GEL EYELINER İNCELEME YAZISI

 


Uzun zamandır makyajlarımda eyeliner kullanmıyordum ama son birkaç aydır baya iyi eyelinerlar buldum makyaj kolesiyonumda ve bir müddettir de kullanıyorum.Bir miktar eyelinerlı makyajlara geri dönmüş olabilirim.Yazın çok gitmese de sonbahar-kış makyajına yakışıyor.Yine de eyelinerı artık ip gibi çekmeye alıştığımdan çok yoğun eyeliner makyajı yapmıyorum.Bu şekilde eyeliner çekebilmemin de en büyük sebebi son dönemde kullandığım ürünler.Koleksiyonda olup bu özelliklerini yeni keşfetmiş olmam😑Bu yazımda, yine uzun süredir elimde olan ama daha yeni yeni denediğim bir eyelinerdan bahsedeceğim sizlere.



Ürün likit eyeliner olarak geçiyor ama jel formda olduğu belirtilmiş.Yapısına baktığımızda ise jelden çok likit gibi.Daha ince ve sıvı yapıda.Ama jel yapısı da belli oluyor.Özellikle ürünü temizlerken pamuğa parça parça geliyor.Bir de çok hızlı kuruyor.Ürünün uygulama için tutulan kısmı neredeyse kalem eyelinerlar kadar uzun.Bu yüzden uygulamak oldukça kolay oluyor.Fırçası ise keçe gibi, uzun ve diplinerlara benziyor.Aslında dipliner tarzı fırçaları kullanmayı hiç sevmem ama bu o kadar ince ve uzun tasarlanmış ki hem kullanımı kolay hem de çok güzel eyeliner çekilebiliyor.Özellikle ince ve sadece kirpik dibine uygulamak aşırı kolay oluyor bu ürünle.Ben zaten genellikle ince eyeliner uygulaması yaptım.Ayrıca incecik de kuyruk çekilebildiğinden günlük makyajımda sık sık kullandım bu ürünü.Neden bilmiyorum ama sanki likit eyelinerları son zamanlarda diğer eyelinerlara göre bir tık daha çok seviyorum.Diğerlerine göre daha rahat uygulayabiliyorum ve likit eyelinerlarda çok daha güzel renk alabiliyorsunuz.Bu üründe de aynı şekilde çok iyi renk alınabiliyor, pigmentasyonu yüksek.Kalıcılığı ise çok iyi.Gün boyu renginde silinme olmadan duruyor.Sadece çok çok az akma yapıyor.Uygulaması kolay, kalıcılığı iyi e daha ne olsun.Ülkemizde satışı olsaydı siyah rengini de almak isterdim.Hatta bütün renklerini😂

Gosh hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Ürünün bendeki rengi;

006 Plum- İçerisinde metalik yansımaları bulunan mürdüm-patlıcan moru arası bir renk diyebiliriz.Ben çok beğendim rengini.Işıltıları da belli oluyor.Gözde duruşu da çok hoş.








Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Güzel bir ürüne benziyor, hem kalın hemde ince çizilebilir olması hoşuma gitti 👍

    YanıtlaSil
  2. ince likit aylanır piki, iyimiş :)

    YanıtlaSil