INGLOT DURALINE İNCELEME YAZISI

 


Kuruyan makyaj ürünleri makyaj severlerin en sevmediği durumlardan biridir.Özellikle fazla ürün içeren makyaj ürünleri uzun süre kullanıldığından zamanla kuruyabiliyor.Yada alır almaz kuruyan ürünler bile oluyor.İnternette bu ürünleri tekrar eski haline getirmek için yapılan birçok yöntem var.Ben birçoğunu deneyip tamamen iyi sonuç alamadım ve çareyi kuruyan makyaj ürünlerini kurtarmak için üretilen Inglot'un Duraline'ını almakta buldum.Bir müddettir kullanıyorum.Birçok kuruyan üründe de kullandım..Bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



Ürünün etkileriyle anlatmaya başlayayım.İstediğiniz herhangi bir ürünle bir damla Duraline'ı karıştırarak kullanabilirsiniz.Suya dayanıklı likit ürünler oluşturur.Uygulamayı kolaylaştırır.Makyajın dayanıklılığını artırır.Renklerin pigmentasyonunu artırır.Duraline, kuruyan makyaj malzemelerini açmaya yarayan likit bir ürün.Bunun dışında pudra ve yoğun formdaki ürünleri de likitleştiriyor.Damlalıklı tasarlanmış ve bu şekilde makyaj ürünleri üzerine uygulamak kolay oluyor.Ben bu ürünü genel olarak kuruyan ürünlerimi açmada kullandım.Özellikle de rimellerimde.Tek damlası kurtarmada yeterli olmuyor birkaç damla kullanmak gerekiyor.Bu uygulamadan sonra rimel bitmediyse ve içinde kalan ürün varsa kurtarıyor ve ilk almış gibi oldukça sıvı oluyor yapısı.Bu arada ürünün yapısı da serum gibi ve yoğun değil.Krem farlarım ve eyelinerlarımda kullandığımda ise çok iyi sonuç aldım.Anında kuruyan ürünlerim kendine geldi.Ama bu ürünleri kısa süre içinde kullanmazsanız kuruma yapıyor maalesef.Tabi ki her üründe de sonuç alamıyorsunuz ama benim denediklerim arasında genel olarak iyi sonuç verdi.Çok kuruyan ürünlerimde işe yaramadı.Kurtardıklarım arasında özellikle jel eyelinerlarım ve krem farlarım iyi durumda.Bir de Duraline ile pudra ürünlerinizi de likitleştirebiliyorunuz.Pudranızla fondöten, farlarınızla eyeliner yapabiliyorsunuz.

Inglot hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

2 Yorumlar