MAYBELLINE GIGI HADID MASCARA İNCELEME YAZISI

 


Merhaba~

Bugün bir rimel yazısıyla sizlerleyim.Maybelline, bir zamanlar fiyatları çok daha uygunken, benim, rimellerini sıkça satın aldığım bir markaydı.Hem ürünlerin fiyatının artmasından dolayı hem de cruelty free kozmetik ürünleri alma kararına geçiş yaptığımdan uzun zamandır alışveriş yapmıyorum markadan.Ama ne yalan söyleyeyim kullandığım en iyi rimellerin çoğu da bu markaya ait.Umarım en kısa zaman da cruelty freeye geçiş yapar.Elimde hala kullanmaya devam ettiğim rimelleri var.Bunlardan biri de Maybelline ve Gigi Hadid işbirliğiyle oluşturulan koleksiyondan Gigi Hadid Mascara.Bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımı anlatacağım.



Maybelline'in Gigi Hadid'le çıkardığı koleksiyonda birçok ürün çeşidi var.Ürünler sade ama şık tasarlanmış.Bu rimeli Lash Sensational Mascara olarak geçiyor ve sanırım koleksiyon dışında olan Lash Sensational'ın aynısı.Tasarımı Gigi koleksiyonuna göre yapılmış olsa da fırçası ve etkileri aynı.Lash Sensational sevdiğim bir rimeldi.O bitti ama elimde yine aynı üründen olmasına sevindim.Ürünü anlatayım sizlere.Fırçası plastik ve eğimli.Benim kirpiklerim plastik fırçalı rimellerle daha iyi anlaşıyor ve çok daha güzel sonuçlar alıyorum.Bunda da öyle oldu.Rimel fırçasının eğimli olması, kirpikleri kıvırma özelliğine sahip olduğunu gösteriyor.Bu rimel de bu etkiyi sağlayarak benim kirpiklerimi daha kıvrık hale getirdi.Ekstra bir kirpik kıvırıcıya bile ihtiyaç duymuyorsunuz.Ayrıca rimelin fırçasının kıllarının şekli o kadar güzel tasarlanmış ki kirpikleri yapay göstermeden çok güzel bir hacim sağlıyor.Kirpikleri belirginleştiriyor, daha sık ve siyah görünmesini sağlıyor ve hafif uzunluk da katıyor.Bu etkileri sağlarken yapay görünüm oluşturmuyor.Aksine günlük kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum.Fırçanın iki kısmını birden kullanınca daha yoğun görünüm elde edebiliyorsunuz.Ürün kirpiklere gerçekten çok güzel etki sağlıyor.Bunların dışında Lash Sensationallar kalıcılıklarıyla da meşhur.Suya dayanıklı olarak geçmeyen rimelleri bile oldukça dayanıklı.Bu rimel de o şekilde.Oldukça dayanıklı ve kalıcılığı çok iyi.Gün içinde akma yada bulaşma yapmıyor.Hatta çıkarırken bile suya dayanıklı rimel çıkarır gibi zorlanıyorsunuz.Yağ bazlı temizleyiciyle çıkarmak daha iyi oluyor.Ürün etkileriyle, günlük kullanıma uygun oluşuyla ve kalıcılığıyla benim sevdiğim ürünlerden oldu.

Maybelline hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Fırça yapısı bu tarzda olan rimelleri daha bir seviyorum, tam bana göre :)
    Yorumunu okuyunca rimeli daha bir merak ettim. Elimdekiler bitince denerim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz fırçalar özellikle kirpikleri kıvırdığı için çok güzel etki sağlıyor😍

      Sil
  2. marka zaten iyi hımm gigi piku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça başarılı ürünleri var😉

      Sil